Bedankt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat zou meer passen inderdaad, maar heb het ook al diverse malen naar aanleiding van de schwalbe gelezen.
als ik Suarez gisteren zo aan het werk zag, dan is 8 miljoen nog een koopje geweest.![]()
Ze zijn weleens beter geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef venomsnake het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=173727/contentid=96188/sc=bb1146
Je krijgt hooguit een torrent linkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef BB-boy het volgende:
Ik krijg nog een software pakket van die hufters.
Die onderste is wel leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef venomsnake het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=173727/contentid=96188/sc=bb1146
Dudequote:
De FC was wel een stuk minder zonder hem vandaagquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:39 schreef Suijk het volgende:
Zo snel al zo bepalend, dat zie je niet veel. Wel eng ook, hij moet ook weer niet te goed gaan worden, dan wil 'ie zo weer weg.
Wij zijn maar wat blij met hem. Ongelofelijk wat een geweldenaar. Hopelijk weet hij dit niveau vast te houden. Hij is nu al ontzettend belangrijk voor onsquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
De FC was wel een stuk minder zonder hem vandaag![]()
Ik ben in ieder geval blij dat we het er inmiddels over eens zijn dat die 3,5 miljoen nergens over ging.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij zijn maar wat blij met hem. Ongelofelijk wat een geweldenaar. Hopelijk weet hij dit niveau vast te houden. Hij is nu al ontzettend belangrijk voor ons
Klopt. Als hij woensdag ook nog beslissend is, is het zeker een koopje geweestquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:03 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat we het er inmiddels over eens zijn dat die 3,5 miljoen nergens over ging.
Dan heeft ie in feite zijn aankoop al terug betaaldquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Als hij woensdag ook nog beslissend is, is het zeker een koopje geweest
Omdat ie tegen de Graafschap en Heerenveen goed speelt? Laat hem nou eerst maar eens imponeren tegen een iets zwaardere tegenstander.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:20 schreef BB-boy het volgende:
Kan de titel niet verandert worden in "Nu al fenomenaal" ?
Tegen slavia speelde hij goedquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ie tegen de Graafschap en Heerenveen goed speelt? Laat hem nou eerst maar eens imponeren tegen een iets zwaardere tegenstander.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ie tegen de Graafschap en Heerenveen goed speelt? Laat hem nou eerst maar eens imponeren tegen een iets zwaardere tegenstander.
Fixedquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef BB-boy het volgende:
Van Gaal heeft zijn eigen topic.
echt nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:14 schreef Pritt het volgende:
Met de bal aan de voet is Suarez echt veel sneller dan Babel.
Puur qua loopsnelheid is Suarez de mindere, maar inderdaad, Babel had geen snelheid in z'n spel...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:21 schreef Pritt het volgende:
Neem alleen gister al, hij had minimaal 4 keer dat hij perfect vanaf buiten naar binnen snijdt met de bal aan de voet langs Zuiverloon. Babel zou dan eerst de bal stoppen, 3 lichaamsschijnbewegingen maken en dan proberen de bal 4 meter verderop te spelen en er als eerste achteraan te rennen. Dat zijn toch de loopacties voor een linksbuiten die bepalen of je wel of niet succesvol bent.
Ligt eraan waar de bal beland he. Als hij 15 meter voor Babel terecht komt door zijn aanname, geef me dan Suarez maarquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:26 schreef venomsnake het volgende:
Hij is niet sneller dan Babel, hij is slimmer dan Babel.
Het feit dat hij niet heel erg snel is compenseert hij door goed zijn lichaam te gebruiken. Bovendien is hij erg behendig in de kleine ruimte.
Maar als Babel en Suarez een sprint met de bal gaan trekken wint Babel echt wel hoor.
Handig kerel...quote:'Suárez leert niet van fouten Davids'
Ajax-aanwinst Luis Suárez lijkt niet te hebben geleerd van de beenbreuk van teamgenoot Edgar Davids. De Uruguayaan draagt volgens het fanzine Ajax Showtime soms geen scheenbeschermers.
Deze zomer brak Davids zijn scheenbeen omdat hij naliet met beschermers aan te treden. De supporterssite heeft aan de hand van foto's van Suárez ontdekt dat de aanvaller het ook niet zo nauw neemt met zijn benen.
De Zuid-Amerikaan lijkt meestal met een soort lage scheenbeschermer te spelen. Op één afbeelding, genomen tijdens Ajax-sc Heerenveen, is zelfs te zien dat hij er geen draagt.
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je een link? Zoeken is onmogelijk in die topics.
betuigt gewoon dat ze het heel erg vinden dat hij weg isquote:Op donderdag 6 september 2007 00:47 schreef Tommeke het volgende:
Die Groningers die hier Suarez ook komen bashen
Tegen de tijd dat Suarez bij de middellijn is in een dribbel van doel naar doel, staat Babel te bekijken hoe hij het beste z'n heupschot-bal uit de tweede ring kan plukken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:26 schreef venomsnake het volgende:
Hij is niet sneller dan Babel, hij is slimmer dan Babel.
Het feit dat hij niet heel erg snel is compenseert hij door goed zijn lichaam te gebruiken. Bovendien is hij erg behendig in de kleine ruimte.
Maar als Babel en Suarez een sprint met de bal gaan trekken wint Babel echt wel hoor.
ook een beetje, maar de manier waarop vind ik een stuk kwalijker en ik zal dan ook niet "och wat erg voor die jongen" zeggen als hij wel een scheenbeen breekt of wat spieren ergens afscheurt.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
betuigt gewoon dat ze het heel erg vinden dat hij weg is![]()
![]()
Nee, want dat wens je niemand toe...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
ook een beetje, maar de manier waarop vind ik een stuk kwalijker en ik zal dan ook niet "och wat erg voor die jongen" zeggen als hij wel een scheenbeen breekt of wat spieren ergens afscheurt.
tja.. dat wens je niemand toe, maar over het hele gebeuren rondom Suarez was ik echt over de zeik. Iquote:Op donderdag 6 september 2007 10:07 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee, want dat wens je niemand toe...
Maar jullie hebben berg
Een beetje? Kom op man. Jullie vinden het vreselijk dat hij weg is. Verder snap ik wel dat jullie hem een teringlijer vinden.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
ook een beetje, maar de manier waarop vind ik een stuk kwalijker en ik zal dan ook niet "och wat erg voor die jongen" zeggen als hij wel een scheenbeen breekt of wat spieren ergens afscheurt.
Een Urugayaan zonder scheenbeschermers.quote:
Mooie ava, en nee, ik wens het niemand toe.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een beetje? Kom op man. Jullie vinden het vreselijk dat hij weg is. Verder snap ik wel dat jullie hem een teringlijer vinden.
Badabingea: Tuurlijk gun je dat sommige spelers wel. Ik weet zeker dat jij ook bepaalde spelers van feyenoord dat gunt.
Hooguit een duikplank.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een Urugayaan zonder scheenbeschermers.
Een groter contract kun je bijna niet bedenken
(Maar voor duiken heb je dan ook geen scheenbeschermers nodig)
quote:
Mooi héquote:Op zondag 23 september 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
Topscorers per 23/09
1. Huntelaar (Ajax) ....................................7
2. Suarez (Ajax) .........................................6
Ik ben groningen fan en vind hem nog steeds een supervoetballer, jammer dat ie bij ons weg is.quote:Op zondag 23 september 2007 18:10 schreef Triptamine het volgende:
Suárez is gewoon een held, maar ik kan wel snappen dat ze hem in Groningen een teringlijer vinden.
Mooi toch, normaal heeft Ajax altijd meerdere spelers die veel scoren (Sneijder, Perez)quote:Op maandag 24 september 2007 09:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lang geleden dat jullie zo'n veelscorend spitsenduo hadden.
respectquote:Op zondag 23 september 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
Topscorers per 23/09
1. Huntelaar (Ajax) ....................................7
2. Suarez (Ajax) .........................................6
Neenquote:Op maandag 24 september 2007 10:05 schreef BoNi het volgende:
Kan de TT veranderd worden in Het Grote Luis Suarez Topic #6: Alweer briljant?
maar wat ik zeg is toch wel redelijk? Gewoon geen ttquote:Op maandag 24 september 2007 15:25 schreef RayMania het volgende:
Nee, sorry. Als we alle TT-verzoekjes moeten aanpassen blijven we bezig. Ik pas alleen TT's aan als de TS erom vraagt of als de TS toestemming geeft.
En niet volspammen!.
Mwa, vind ik niet. Een TT moet gewoon kunnen, maar ik vind het op zich vreemd dat een feyenoorder een topic over een Ajacied opent.quote:Op maandag 24 september 2007 15:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
maar wat ik zeg is toch wel redelijk? Gewoon geen tt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |