quote:
Op zondag 23 september 2007 18:10 schreef Triptamine het volgende:Suárez is gewoon een held, maar ik kan wel snappen dat ze hem in Groningen een teringlijer vinden.
Ik ben groningen fan en vind hem nog steeds een supervoetballer, jammer dat ie bij ons weg is.
En meen het als ik zeg dat ik het ook super vind zoals hij bij ajax voetbalt.....ajax had een extra spits nodig die kan scoren...welnu die hebben ze. En mensen kunnen wel gaan zaniken over die schwalbes maar hij versierde er mooi een penalty mee tegen slavia en dat kan een team net even dat duwtje geven.
Helaas verprutste ajax het weer........denk dat er teveel druk op het team staat waardoor de eigen passie en creativiteit teniet wordt gedaan.
Suarez maakt soms schwalbes maar voetbalt daarentegen ook goed, Robben kan tegenwoordig helaas alleen maar schwalbes maken, dus die vergelijking vind ik niet terecht. Maar kan gelukkig nu ook nog elke week genieten van Suarez....1 minpuntje...hij mag wel eens wat beter de kansen benutten, mist nog teveel (vind ik).