Ligt eraan waar de bal beland he. Als hij 15 meter voor Babel terecht komt door zijn aanname, geef me dan Suarez maarquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:26 schreef venomsnake het volgende:
Hij is niet sneller dan Babel, hij is slimmer dan Babel.
Het feit dat hij niet heel erg snel is compenseert hij door goed zijn lichaam te gebruiken. Bovendien is hij erg behendig in de kleine ruimte.
Maar als Babel en Suarez een sprint met de bal gaan trekken wint Babel echt wel hoor.
Handig kerel...quote:'Suárez leert niet van fouten Davids'
Ajax-aanwinst Luis Suárez lijkt niet te hebben geleerd van de beenbreuk van teamgenoot Edgar Davids. De Uruguayaan draagt volgens het fanzine Ajax Showtime soms geen scheenbeschermers.
Deze zomer brak Davids zijn scheenbeen omdat hij naliet met beschermers aan te treden. De supporterssite heeft aan de hand van foto's van Suárez ontdekt dat de aanvaller het ook niet zo nauw neemt met zijn benen.
De Zuid-Amerikaan lijkt meestal met een soort lage scheenbeschermer te spelen. Op één afbeelding, genomen tijdens Ajax-sc Heerenveen, is zelfs te zien dat hij er geen draagt.
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je een link? Zoeken is onmogelijk in die topics.
betuigt gewoon dat ze het heel erg vinden dat hij weg isquote:Op donderdag 6 september 2007 00:47 schreef Tommeke het volgende:
Die Groningers die hier Suarez ook komen bashen
Tegen de tijd dat Suarez bij de middellijn is in een dribbel van doel naar doel, staat Babel te bekijken hoe hij het beste z'n heupschot-bal uit de tweede ring kan plukken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:26 schreef venomsnake het volgende:
Hij is niet sneller dan Babel, hij is slimmer dan Babel.
Het feit dat hij niet heel erg snel is compenseert hij door goed zijn lichaam te gebruiken. Bovendien is hij erg behendig in de kleine ruimte.
Maar als Babel en Suarez een sprint met de bal gaan trekken wint Babel echt wel hoor.
ook een beetje, maar de manier waarop vind ik een stuk kwalijker en ik zal dan ook niet "och wat erg voor die jongen" zeggen als hij wel een scheenbeen breekt of wat spieren ergens afscheurt.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
betuigt gewoon dat ze het heel erg vinden dat hij weg is![]()
![]()
Nee, want dat wens je niemand toe...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
ook een beetje, maar de manier waarop vind ik een stuk kwalijker en ik zal dan ook niet "och wat erg voor die jongen" zeggen als hij wel een scheenbeen breekt of wat spieren ergens afscheurt.
tja.. dat wens je niemand toe, maar over het hele gebeuren rondom Suarez was ik echt over de zeik. Iquote:Op donderdag 6 september 2007 10:07 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee, want dat wens je niemand toe...
Maar jullie hebben berg
Een beetje? Kom op man. Jullie vinden het vreselijk dat hij weg is. Verder snap ik wel dat jullie hem een teringlijer vinden.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
ook een beetje, maar de manier waarop vind ik een stuk kwalijker en ik zal dan ook niet "och wat erg voor die jongen" zeggen als hij wel een scheenbeen breekt of wat spieren ergens afscheurt.
Een Urugayaan zonder scheenbeschermers.quote:
Mooie ava, en nee, ik wens het niemand toe.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een beetje? Kom op man. Jullie vinden het vreselijk dat hij weg is. Verder snap ik wel dat jullie hem een teringlijer vinden.
Badabingea: Tuurlijk gun je dat sommige spelers wel. Ik weet zeker dat jij ook bepaalde spelers van feyenoord dat gunt.
Hooguit een duikplank.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een Urugayaan zonder scheenbeschermers.
Een groter contract kun je bijna niet bedenken
(Maar voor duiken heb je dan ook geen scheenbeschermers nodig)
quote:
Mooi héquote:Op zondag 23 september 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
Topscorers per 23/09
1. Huntelaar (Ajax) ....................................7
2. Suarez (Ajax) .........................................6
Ik ben groningen fan en vind hem nog steeds een supervoetballer, jammer dat ie bij ons weg is.quote:Op zondag 23 september 2007 18:10 schreef Triptamine het volgende:
Suárez is gewoon een held, maar ik kan wel snappen dat ze hem in Groningen een teringlijer vinden.
Mooi toch, normaal heeft Ajax altijd meerdere spelers die veel scoren (Sneijder, Perez)quote:Op maandag 24 september 2007 09:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lang geleden dat jullie zo'n veelscorend spitsenduo hadden.
respectquote:Op zondag 23 september 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
Topscorers per 23/09
1. Huntelaar (Ajax) ....................................7
2. Suarez (Ajax) .........................................6
Neenquote:Op maandag 24 september 2007 10:05 schreef BoNi het volgende:
Kan de TT veranderd worden in Het Grote Luis Suarez Topic #6: Alweer briljant?
maar wat ik zeg is toch wel redelijk? Gewoon geen ttquote:Op maandag 24 september 2007 15:25 schreef RayMania het volgende:
Nee, sorry. Als we alle TT-verzoekjes moeten aanpassen blijven we bezig. Ik pas alleen TT's aan als de TS erom vraagt of als de TS toestemming geeft.
En niet volspammen!.
Mwa, vind ik niet. Een TT moet gewoon kunnen, maar ik vind het op zich vreemd dat een feyenoorder een topic over een Ajacied opent.quote:Op maandag 24 september 2007 15:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
maar wat ik zeg is toch wel redelijk? Gewoon geen tt
Eigenlijk wel he!quote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dat 'nu al irritant' alleen maar een compliment eigenlijk.
Effectiever zijn als Babel is ook niet zo heel moeilijk, maar je bedoelt wsl effectiever als Babel een heel seizoen..quote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef TornadoDK het volgende:
Nu al effectiever dan Babel![]()
En het is natuurlijk alleen maar mooi dat een feyenoorder een topic over onze held opent met zo'n gefrustreerde titel
Geef mij maar de titel: Suárez: Alweer briljant. Die is ijzersterkquote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef TornadoDK het volgende:
Nu al effectiever dan Babel![]()
En het is natuurlijk alleen maar mooi dat een feyenoorder een topic over onze held opent met zo'n gefrustreerde titel
Tsjah, als hij iets goed doet, doet hij het ook meteen goed. Van mij mag hij vaker iets goed doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Babel voor 17 miljoen verkocht en Suárez voor de helft gekocht. Na 5 wedstrijden heeft hij al meer rendement dan Babel in een heel seizoen. Dat is trouwens ook meteen het enige goede wat Van Geel van de zomer gedaan heeft
Wat maakt dat uit. Laat hem maar lekker scoren, of-ie meeverdedigt of niet kan mij niks schelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:19 schreef Chadi het volgende:
Vind dat hij verdedigend de randjes ervanaf loopt net als die lokoe trouwens die mag heus wel werken voor dat geld.
Dan moet je dat organisatorisch van te voren aanpakken. Tegen AZ liepen ze er aan die kant een paar keer vrolijk door omdat hij geen zin had. Dan moet je of iemand op het middenveld die taak geven of hem duidelijk maken dat hij de meekomende verdediger op moet pakken.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit. Laat hem maar lekker scoren, of-ie meeverdedigt of niet kan mij niks schelen.
Klopt. Maar bij de omschakeling is hij vervolgens weer in het voordeel.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan moet je dat organisatorisch van te voren aanpakken. Tegen AZ liepen ze er aan die kant een paar keer vrolijk door omdat hij geen zin had. Dan moet je of iemand op het middenveld die taak geven of hem duidelijk maken dat hij de meekomende verdediger op moet pakken.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgende keer als Luis op de grond ligt in de 16 moet de keeper naar hem toelopen, knipogen naar de camera en dan met 1 vinger Suarez in zijn zij porren, lachen als hij dan ook zulke stuiptrekkingen maakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |