Nein danke schon. Ich gehe meine kipfilet jetz auffressenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Achso, du meinst ich hab recht.![]()
[..]
(ah danke. )
Na, Supi...![]()

Guten apetit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Nein danke schon. Ich gehe meine kipfilet jetz auffressen![]()

Kutwijf!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk wel leuk dit....

Toen het nog leuk wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:29 schreef Py het volgende:
*lurkt en mijmert terug naar vorig weekend

Nee, jij zit lekker op te lettenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, je verneukt de iedereen-een-soury-avatar-grap![]()

En nou verdomme niet weer kaas in een Leandra SCquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:33 schreef Py het volgende:
KAAS!

In de COS wel hoor.. die COShoeren komen toch nooit ergens andersquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:34 schreef Py het volgende:
Alleen nu klopt mijn sig niet meer

Zwöp!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nou verdomme niet weer kaas in een Leandra SC![]()

quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nou verdomme niet weer kaas in een Leandra SC![]()

Zwaaaiquote:

Is algemeen bekend, lees je in kutnewbiequote:

weer zo'n kutnewbiequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:40 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi , ik post hier heel soms

Zal ik het voor je doen.. Maakt toch niet meer uitquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:41 schreef Leandra het volgende:
God wat jammer dat ik nog weiger in de COS te posten

quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is algemeen bekend, lees je in kutnewbie![]()
Moet ik er nog een goedmaakkusje onderzetten of had je die PI wel gezien??![]()

quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nogal ja.... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Ben je ook bij DOB geweestquote:

Ik help je wel evenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:42 schreef kleinzusje het volgende:
HiDiHo zet je gewone icoontjes even aan wil je, ik ben zo nieuw, ik heb geen webicoontje

Maar goed dat ik gewoon nogsteeds mijn gang ga.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:41 schreef Leandra het volgende:
God wat jammer dat ik nog weiger in de COS te posten

Waarom staat jouw PM nooit aan, vraag ik me af lief nerdjequote:

Neuh... maar soms gun je iets of iemand een muizenplaag....quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik het voor je doen.. Maakt toch niet meer uit![]()

Tis al overgeslagen in de cosquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... maar soms gun je iets of iemand een muizenplaag....![]()
![]()

quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom staat jouw PM nooit aan, vraag ik me af lief nerdje

Ik waardeer de manier waarop jij je de afgelopen week geprofileerd hebt enorm... en dat mag dan ook wel eens gezegd wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:43 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Heb je post in het discussietopic gelezen
kan wel wat hebben

Dank je hahahahahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik waardeer de manier waarop jij je de afgelopen week geprofileerd hebt enorm... en dat mag dan ook wel eens gezegd worden

Helpt het als ik met die van APK ga posten??quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:49 schreef BONG4002 het volgende:
Wel verwarrend zo al diezelfde usericons

Wil je me GVD niet in het ziekenhuis PM en jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar goed dat ik gewoon nogsteeds mijn gang ga.![]()

Ach... toch aardig als iemand die de geuzen nog meegemaakt heeft je een geuzennaam geeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, we hebben een geuzennaam.
SC bende.
Wee u.

quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:48 schreef kleinzusje het volgende:
Jongens toe, 1 x is leuk maar dit gaat echt wat ver vinden wij. Het moet soms kunnen, maar wij willen ook dat het gezellig blijft, zo is het al jaren geweest.
Helaas ga ik nu even geen bier drinken of neuken, maar wel weer over een weekje hoor![]()

quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... toch aardig als iemand die de geuzen nog meegemaakt heeft je een geuzennaam geeft![]()

Lieve KZ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je me GVD niet in het ziekenhuis PM en ja![]()
![]()

Hee mike, ouwe pik, makker van toen we nog van vroeguh warenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:49 schreef Mike1964 het volgende:
Even kijken of ie het doet...
[afbeelding]

quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:49 schreef BONG4002 het volgende:

Is goed schat, ik neem m'n eigen avatar wel weer...quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:48 schreef kleinzusje het volgende:
Jongens toe, 1 x is leuk maar dit gaat echt wat ver vinden wij. Het moet soms kunnen, maar wij willen ook dat het gezellig blijft, zo is het al jaren geweest.
Helaas ga ik nu even geen bier drinken of neuken, maar wel weer over een weekje hoor![]()

Ach die schele Lieke moet ook eens goed van achteren genomen wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:50 schreef itsme het volgende:
He, ik zit me zo te ergeren aan huppeltje. Onbegrijpelijk dat die prachtvrouw nog met hem gaat.
Kom even buurten hier.![]()

De nestverwijzingen aan een nepGert tellen ook?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is goed schat, ik neem m'n eigen avatar wel weer...
En nou je nest in![]()
25?? 26??

Helaas helaasquote:

quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:49 schreef BONG4002 het volgende:

Tuurlijk... de kusjes en koosnaam zijn immers ook voor hemquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De nestverwijzingen aan een nepGert tellen ook?![]()

Das een mensvriendelijke uitvindingquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:49 schreef Mike1964 het volgende:
Even kijken of ie het doet...
[afbeelding]

Zo beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas helaasGert springt eruit door de blauwe username dus dit valt teveel op omdat de username niet blauw is

Maar nu vergeet je dequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo beterNu val ik minder op omdat ik een zwarte username heb
![]()

Als user kun je HiDiHo vragen hoe je je webicoon kan veranderen in een normaal icoon. Ik weet dat ook wel, maar loop daar wat minder mee te koop Bongquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas helaasGert springt eruit door de blauwe username dus dit valt teveel op omdat de username niet blauw is

Ja hoor, weer 1, en nog 1.............. doe het lekker toch nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is goed schat, ik neem m'n eigen avatar wel weer...
En nou je nest in![]()
25?? 26??

quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar nu vergeet je deen de [afbeelding]
Dat hoort bij Bongetje

Volgens mij is het gewoon het dolletje van het moment... vroeger met een paar dinnetjes in MSN ook wel eens gedaan, elkaars lettertype en kleur overnemen terwijl we met een 4de persoon erbij in een groepsgesprek zaten... en dan de schrijftstijl (en fouten) ook nog proberen te kopierenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
Eigenlijk als je het écht goed wilt doen dan zou je de sig's + ondertitels ook moeten kopiëren

quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
Eigenlijk als je het écht goed wilt doen dan zou je de sig's + ondertitels ook moeten kopiëren

Ja dat heb ik ook weleens meegemaakt, is dan idd verwarrendquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon het dolletje van het moment... vroeger met een paar dinnetjes in MSN ook wel eens gedaan, elkaars lettertype en kleur overnemen terwijl we met een 4de persoon erbij in een groepsgesprek zaten... en dan de schrijftstijl (en fouten) ook nog proberen te kopieren

Heuhh Leanemeisquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon het dolletje van het moment... vroeger met een paar dinnetjes in MSN ook wel eens gedaan, elkaars lettertype en kleur overnemen terwijl we met een 4de persoon erbij in een groepsgesprek zaten... en dan de schrijftstijl (en fouten) ook nog proberen te kopieren

Kwaliteitstopiquequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Het Grote Gert-Ga-Naar-Bed-Spel Topic. #0001

Lieverd, in gewoon MSN kan dat ook hoor... je kunt sowieso de naam nemen die je wiltquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook weleens meegemaakt, is dan idd verwarrendZeker als je MSN+ had, dan kon je je naam ook kopiëren en dat soort grappen

Kan ik met terugwerkende kracht een punt scorenquote:

Dat was nog van de oude tijdquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, in gewoon MSN kan dat ook hoor... je kunt sowieso de naam nemen die je wilt

Ik denk dat het een clone isquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
Godsamme zeg, er zit er in de COS ook weer een naar de titel "kutnewbie van de maand" te solliciteren hè

Kutkloon.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
Godsamme zeg, er zit er in de COS ook weer een naar de titel "kutnewbie van de maand" te solliciteren hè

Ehm... ik heb zo'n 8 jaar MSN, en ik weet net beter dan dat ik altijd de naam kan veranderen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was nog van de oude tijd![]()
Ik gebruik WLM helemaal niet meer de laatste tijd, alleen nog om het saldo van mn bankrek. op te vragen en thats it

Okee... wie missen we en wie heeft er belang bij om het COS probleem om het oldbie/newbie probleem te gooien?? Hmmz... dat beperkt de mogelijkheden.... doe maar een IP-check voor die kloonquote:

Ow dat kan, maargoed met dat MSN+ kon je nog veel meer uithalen qua special effects dat stond me nog wel bij...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... ik heb zo'n 8 jaar MSN, en ik weet net beter dan dat ik altijd de naam kan veranderen...

quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
Hey ben net wakker. Ga vanavond naar de kroeg. Nu maar niet in een glas piesen in de algemene wc ruimte![]()

Moet je er maar vaker zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
Ich bin wieder da und hab ein freundliches Versuch: ab jetzt bitte keine Spass ohne mich![]()

Ik heb tegenwoordig (jaartje of 2) wel MSN+ maar dat is meer om de mogelijkheden die de control-freak in mij geboden worden door MSN+quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow dat kan, maargoed met dat MSN+ kon je nog veel meer uithalen qua special effects dat stond me nog wel bij...

Je kon er idd heel veel mee dat weet ik nog welquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig (jaartje of 2) wel MSN+ maar dat is meer om de mogelijkheden die de control-freak in mij geboden worden door MSN+

Blijf je nog langquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie hebben het volgens mij expres gedaan... gewacht tot ik weg was.

Pas op die puckquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben naar eishockey.
Ben benieuwd of mijn Gertspeltopique nog open is bij mijn terugkomst.

quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
Ich bin wieder da und hab ein freundliches Versuch: ab jetzt bitte keine Spass ohne mich![]()

En dat terwijl niemand jouw avatar heeft gebruiktquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]

Ik heb 300 PM's naar je gestuurd, muts....quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]

linkjequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:

okquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:39 schreef Soury het volgende:
Als iemand een PM van mij heeft .. met dag erin .. Dan kan ie weg![]()

En daar moet jij om lachen... dat er achter mijn rug om lol plaatsvindt en ik te laat terugkom....quote:

Dagquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die PM die je per ongeluk aan mij stuurde was best interessant.........

Vind je het gek. Dgk_fan gebruikt die vaak, en mensen zijn doodsbang dat er weer een kaartje van heel fok naar Dennis gaat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat terwijl niemand jouw avatar heeft gebruikt

En dat ga je nog hardop zeggen ook. Niet raar opkijken als je straks overal geblockt bent.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb 300 PM's naar je gestuurd, muts....![]()

quote:

Oh die ... Over datquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die andere zes alinea's over jeweetwelwie en die andere en die ene.

Boing ..... Dag bongquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga ff Wii'en en dan nog wat aanklooien dus tot een andere keer![]()

Laters Bongquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef BONG4002 het volgende:

quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef BONG4002 het volgende:

Zal ik het je uitleggen ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:51 schreef Veulen het volgende:
Wat een zooi hierzo. Niet te volgen gewoon![]()

Ik vermoed dat het een verwar-de-stiekem-terug-lezende-posters-actie wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik het je uitleggen ?

quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een verwar-de-stiekem-terug-lezende-posters-actie was![]()

Voor de al dan niet stiekem meelezende users was het ook al verwarrend genoegquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef Veulen het volgende:
[..]

Wasn't mequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef Veulen het volgende:
[..]

Klopt ook hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de aanstichter was![]()

Gelukkig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
Voor de al dan niet stiekem meelezende users was het ook al verwarrend genoeg

Disana wat ben je kleurloosquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef Disana het volgende:
Klopt ook hoor.

quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef Veulen het volgende:
[..]

Tja ik was ff alles..quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de aanstichter was![]()

Mijn bloeddruk is perfectquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelukkig.
Enne maak je niet druk he. Slecht voor je bloeddruk.

Logisch allemaal. Maar ik snap het nog steeds nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Het was Itsme die vertelde over hoe leuk het laatst was met het avas wisselen. En toen ben ik er in de SC mee begonnen ( ava HiDiHo) maar wel als webicoon. Omdat Ian vroeg om hulp met een progje/ banners. Hij had het eerst niet door maar opeens kwam HiDiHo zelf en toen was het zichtbaar. Maar HidiHo ging opeens op afstand mijn Ava verwisselen en misschien ook bij anderen ? Dat snapte ik niet. Toen heb ik een gewone ava wisseling gedaan en was bijna iedereen opeens Soury. Itsme was FdW, WJ, en nog een paar. Ik was PT , HiDiHo, Ian en Gert. HidI was zo ongeveer iedereen. Bong bleef zichzelf en toen was het over. Ging heel snel en was ff lol maken.

Ik heb de duitse adelaar altijd wat lelijk gevonden maar zo lelijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
Dat is de adelaar van Ian, zie je toch zo?![]()

Of ze zit lekker op een terrasje?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:10 schreef mootie het volgende:
Is Petraa vast te voet naar Turkije vertrokken?

Je bent nog geen jaar of 50?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
Ik mag dan wel oud zijn, maar niet zo oud... en ik ben nog lang niet in de overgang![]()

Of je checkt m'n profiel of fobo een keerquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent nog geen jaar of 50?
Oeps... Laat ik dat nou steeds gedacht hebben.

Ik dacht het een plaatje was van iemand die zich exposeerdequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb de duitse adelaar altijd wat lelijk gevonden maar zo lelijk![]()

Jij aan de %%?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Logisch allemaal. Maar ik snap het nog steeds niet![]()
Maar goed... ik zit te overwegen of ik een posting zal maken in het discussietopic. Weet alleen niet of ik daar helder genoeg voor ben![]()

Nou nee hoor..ben geen ass ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
You were great, ass alwayss, big Mouse![]()

ik weet waar ze staltquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je checkt m'n profiel of fobo een keer

De transfer is nog niet rond.quote:

Sjesus de hele middag in de kroeg ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zijn mijn %%
Val door de mand..
![]()

Ken wel een slagerquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken wel wat paardenmensen... een veeartsen![]()

Kan ik met me big ass ook wel bijquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken wel wat paardenmensen... een veeartsen![]()

Oeh... een paardenslager... ken ik ook nogquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ken wel een slager![]()
(oud gym leraar)

Of je hapt gewoon effe lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
Of je checkt m'n profiel of fobo een keer

quote:

kaasquote:

Bestelling is gedaan.. met kaasquote:

quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ken wel een slager![]()
(oud gym leraar)

Kan het toch perongeluk hebben laten vallenquote:

Je bent goed bezigquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
Het was zoutloos dus geen gevaar voor m'n bloeddruk

Heb je ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kan het toch perongeluk hebben laten vallen![]()

Ik had een engelse leraar die hoefsmid was...quote:

Ik geloof je niet. Jij neemt de hele avond al de boel in de malingquote:

quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Jij neemt de hele avond al de boel in de maling![]()

Grrrrrrquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb de duitse adelaar altijd wat lelijk gevonden maar zo lelijk![]()

Ik cind de plaatjes mooi. Maar verder ben ik toch een country en vroege rock girlquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=OWIVi_Oa4as

Country Wilma?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik cind de plaatjes mooi. Maar verder ben ik toch een country en vroege rock girl![]()

Mooiquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]

Okee:quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef Veulen het volgende:
Zit ik een vet lange post te maken in dat topic. Zegt p 1 ding. Leest niemand het...
Ik wil een huil-hier-omdat-niemand-je-posts-leest-topic![]()

quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef Veulen het volgende:
Zit ik een vet lange post te maken in dat topic. Zegt p 1 ding. Leest niemand het...
Ik wil een huil-hier-omdat-niemand-je-posts-leest-topic![]()

Het was ook een grapje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
Open er een KLB topic over...
![]()
Ik heb je post gelezen maar ik zie het nut er niet van om op iedere post te reageren, verder lijkt het me handig als aan t eind van het verhaal de boel eens geëvalueerd wordt.... dus op zich is het geen drama als er tig relatief dezelfde zaken in verschillende nuances staan.

quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee:
DGK / Veulersts Groote huil-hier-omdat-niemand-je-posts-leest-Topique #1
![]()

quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee:
![]()

Ik wiebelde er overheen om te kijken naar het topic nummerquote:

Mietjequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wiebelde er overheen om te kijken naar het topic nummer![]()

Klikte je!?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heerlijk... het lijkt ONZ wel hier![]()

Ik kijk de laatste dagen zo nu en dan wat Youtube,quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]

Leuk, maar het kleurtje is wel een beetje viezig en het lettertype een beetje geitewollensokkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Check wat ik voor mijn kekke topicst gemaakt heb!
[afbeelding]

Yup, sommige clips gaan inderdaad sneller dan anderequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste dagen zo nu en dan wat Youtube,
De ene clip laadt razendsnel maar een ander kan echt hopeloos lang duren of zelfs helemaal niet binnenkomen.
Geloof nooit dat het probleem hier bij mij ligt - hebben meer mensen hier last van ?
Is dit een algemeen Youtube probleem - dat ze het dataverkeer eigenlijk niet aankunnen ?

Juist!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, maar het kleurtje is wel een beetje viezig en het lettertype een beetje geitewollensokken![]()

Over het algemeen laden YouTube filmpjes bij mij heel snel, dus misschien ligt het toch bij jou?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef ppi het volgende:
[..]
De ene clip laadt razendsnel maar een ander kan echt hopeloos lang duren of zelfs helemaal niet binnenkomen.
Geloof nooit dat het probleem hier bij mij ligt - hebben meer mensen hier last van ?
Is dit een algemeen Youtube probleem - dat ze het dataverkeer eigenlijk niet aankunnen ?

Ik heb er ook weleensch last vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Over het algemeen laden YouTube filmpjes bij mij heel snel, dus misschien ligt het toch bij jou?

Wrom zit er geen linkje onder dat plaatje??quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Check wat ik voor mijn kekke topicst gemaakt heb!
[afbeelding]

Ik heb er net een kwalteits post achtergelatenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee:
![]()

Heel netjesquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[[url=http://i12.tinypic.com/4ujmicz.jpg]afbeelding][/url]
Clickable![]()

Over het algemeen heb ik geen last, soms krijg ik alleen geen flash scherm/video en heel af en toe hapert ie eens bij bepaalde filmpjes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef ppi het volgende:
[..]

quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi hallo!![]()
whats new? met andere woorden; kan iemand me even de samenvatting pm-en met linkjes?![]()
![]()
mijn schoonouders waren 35 jaar getrouwd, en we zijn feestelijk met de bus naar een speeltuin geweest.![]()
dus...

Sorry medelijden danquote:

huhu..quote:

alohaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:58 schreef willem-jozef het volgende:
hola dames und herr

ben je zelf debet aanquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:04 schreef willem-jozef het volgende:
wat 'n geschreeuw op die streams zeg. heb ze niet veel gekeken lately, gvd wat een geschreeuw, die sjonnies...
was leuk vannacht hier in de sc, alleen een beetje laat...

hoi buuv, zijn je schoonouders dement dat ze naar de speeltuin wildequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi hallo!![]()
whats new? met andere woorden; kan iemand me even de samenvatting pm-en met linkjes?![]()
![]()
mijn schoonouders waren 35 jaar getrouwd, en we zijn feestelijk met de bus naar een speeltuin geweest.![]()
dus...

ja, ik heb de 'waterdrinkadviezen' opgevolgd en preventief wat panadollies geknaagd, anders zou ik nu goed ziek zijn. bedankt voor deze tips, alco's onder u..quote:

Oke thanksquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, sommige clips gaan inderdaad sneller dan andere![]()

Het drama heeft inmiddels tot een "verbeter de COS begin met jezelf" topic geleid:quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi hallo!![]()
![]()
dus...

waarom denk je dat ik een samenvatting wilde?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi buuv, zijn je schoonouders dement dat ze naar de speeltuin wilde?
wel leuk gehad hoop ik..
verder nog wat te melden over intriges en fok-oorlogen?

je kan ook volgende proberen als het filmpje uwer keuze in beeld verschijnt: rechtermuisklik en dan de quality naar 'low'.quote:

jawel, je was hier zaterdagochtend toch?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een samenvatting wilde?![]()
ben sinds vrijdag niet meer online geweest...ik heb écht geen idee...
![]()

Wrom ?? weer een topic ?? Zijn we hier ook al vervelendquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het drama heeft inmiddels tot een "verbeter de COS begin met jezelf" topic geleid:
[DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.
Verder zijn er een aantal mensen die beduidend minder in de COS posten vanwege de sfeer aldaar, en ik persoonlijk heb vrijdagavond voorlopig de COS helemaal gedag gezegd.
En ik ga hier (hoewel niet uit protest) nu ook ff stil zijn...... laters all![]()
![]()

leeters kantlijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het drama heeft inmiddels tot een "verbeter de COS begin met jezelf" topic geleid:
[DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.
Verder zijn er een aantal mensen die beduidend minder in de COS posten vanwege de sfeer aldaar, en ik persoonlijk heb vrijdagavond voorlopig de COS helemaal gedag gezegd.
En ik ga hier (hoewel niet uit protest) nu ook ff stil zijn...... laters all![]()
![]()

quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een samenvatting wilde?![]()
ben sinds vrijdag niet meer online geweest...ik heb écht geen idee...
![]()

quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik heb de 'waterdrinkadviezen' opgevolgd en preventief wat panadollies geknaagd, anders zou ik nu goed ziek zijn. bedankt voor deze tips, alco's onder u..

Windows XP, PIII 450 Mhz 256 ram, videokaart 64 mb en een 2 Mb internetverbinding waar ik verder qua downloadsnelheid niet echt een probleem mee heb.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er ook weleensch last van![]()
Wat heb jij voor überpc?

Hmm, dan ga je toch weer een beetje twijfelen na eerdere geruststellende woorden van Ian Nick.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Over het algemeen laden YouTube filmpjes bij mij heel snel, dus misschien ligt het toch bij jou?

Volgens mij heb jij dan ook een niet boven normale verbinding tot je beschikking.............quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik geen last, soms krijg ik alleen geen flash scherm/video en heel af en toe hapert ie eens bij bepaalde filmpjes.

denk het niet hoor, of iemand heeft op mijn account zitten postenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jawel, je was hier zaterdagochtend toch?

lieverd, ik zit al in Gerts account te f5en...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[[url=http://i12.tinypic.com/4ujmicz.jpg]afbeelding][/url]
Clickable![]()

Hiervoor is er het speciale COS topic heel geschikt, de interesse van o.a. paddy voor wat we van de COS vinden is echt oprecht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef itsme het volgende:
Gatverdamme. Nu zie ik pas wat hier al eerder gezegd werd.
Wat een walgelijk klote kut kliekje daar zeg.![]()
![]()
![]()
Gatverdamme. En maar zielig doen![]()

Wie wat waar? Wat heb ik gemist.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef itsme het volgende:
Gatverdamme. Nu zie ik pas wat hier al eerder gezegd werd.
Wat een walgelijk klote kut kliekje daar zeg.![]()
![]()
![]()
Gatverdamme. En maar zielig doen![]()

quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
Was ik net de hond uitlaten. Hele heibel op me normaal zo rustige wandelroute over het fietspad.
1 Of andere sukkelige automobilist had z'n auto om het anti-auto-paaltje gewikkeld.
Denk dat ie morgen serieus spijt heeft van die sluiproute![]()

WTF is paddyquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hiervoor is er het speciale COS topic heel geschikt, de interesse van o.a. paddy voor wat we van de COS vinden is echt oprecht.

Paaltje doet goed werk hoor. Gemiddeld zie ik daar wel 5 tot 10x in de week van die geïrriteerde sluipverkeerders omdraaien en terug crossen. Fietspad begint pal naast de snelweg waar altijd file staat en snijd een heel stuk af naar een andere snelweg waar veel mensen heen willen...quote:

Die heb ik zeker gemist danquote:

Nou nou nou... hoe moet dat als je echt oud wordt? Het zijn maar drie namenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heb ik zeker gemist dan![]()
Petre, surveillance-fiets, paddy ik hou het allemaal niet meer bij hoor, wordt ook een dagje ouder![]()

Yep. Ik heb daar ook net een berichtje geplaatst.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hiervoor is er het speciale COS topic heel geschikt, de interesse van o.a. paddy voor wat we van de COS vinden is echt oprecht.

Je roept gewoon mod Pee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
Die heb ik zeker gemist dan![]()
Petre, surveillance-fiets, paddy ik hou het allemaal niet meer bij hoor, wordt ook een dagje ouder![]()

Geen ideequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nou nou... hoe moet dat als je echt oud wordt? Het zijn maar drie namen![]()

Nee, die streepjes moeten er tussenuit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Ik word helemaal gek. Klopt dit voor PM?
[afbeelding]

Geen idee, ik gebruik altijd dezelfde codes als op het forum. Misschien dat het daarom bij mij steeds fout gaatquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Ik word helemaal gek. Klopt dit voor PM?
[afbeelding]

Hij is al wegquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef itsme het volgende:
Yep. Ik heb daar ook net een berichtje geplaatst.
Ben echt pissed off.
steleltje kut newbies![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |