Hiervoor is er het speciale COS topic heel geschikt, de interesse van o.a. paddy voor wat we van de COS vinden is echt oprecht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef itsme het volgende:
Gatverdamme. Nu zie ik pas wat hier al eerder gezegd werd.
Wat een walgelijk klote kut kliekje daar zeg.![]()
![]()
![]()
Gatverdamme. En maar zielig doen![]()
Wie wat waar? Wat heb ik gemist.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef itsme het volgende:
Gatverdamme. Nu zie ik pas wat hier al eerder gezegd werd.
Wat een walgelijk klote kut kliekje daar zeg.![]()
![]()
![]()
Gatverdamme. En maar zielig doen![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
Was ik net de hond uitlaten. Hele heibel op me normaal zo rustige wandelroute over het fietspad.
1 Of andere sukkelige automobilist had z'n auto om het anti-auto-paaltje gewikkeld.
Denk dat ie morgen serieus spijt heeft van die sluiproute![]()
WTF is paddyquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hiervoor is er het speciale COS topic heel geschikt, de interesse van o.a. paddy voor wat we van de COS vinden is echt oprecht.
Paaltje doet goed werk hoor. Gemiddeld zie ik daar wel 5 tot 10x in de week van die geïrriteerde sluipverkeerders omdraaien en terug crossen. Fietspad begint pal naast de snelweg waar altijd file staat en snijd een heel stuk af naar een andere snelweg waar veel mensen heen willen...quote:
Die heb ik zeker gemist danquote:
Nou nou nou... hoe moet dat als je echt oud wordt? Het zijn maar drie namenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heb ik zeker gemist dan![]()
Petre, surveillance-fiets, paddy ik hou het allemaal niet meer bij hoor, wordt ook een dagje ouder![]()
Yep. Ik heb daar ook net een berichtje geplaatst.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hiervoor is er het speciale COS topic heel geschikt, de interesse van o.a. paddy voor wat we van de COS vinden is echt oprecht.
Je roept gewoon mod Pee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
Die heb ik zeker gemist dan![]()
Petre, surveillance-fiets, paddy ik hou het allemaal niet meer bij hoor, wordt ook een dagje ouder![]()
Geen ideequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nou nou... hoe moet dat als je echt oud wordt? Het zijn maar drie namen![]()
Nee, die streepjes moeten er tussenuit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Ik word helemaal gek. Klopt dit voor PM?
[afbeelding]
Geen idee, ik gebruik altijd dezelfde codes als op het forum. Misschien dat het daarom bij mij steeds fout gaatquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Ik word helemaal gek. Klopt dit voor PM?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |