Sorry medelijden danquote:
huhu..quote:
alohaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:58 schreef willem-jozef het volgende:
hola dames und herr
ben je zelf debet aanquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:04 schreef willem-jozef het volgende:
wat 'n geschreeuw op die streams zeg. heb ze niet veel gekeken lately, gvd wat een geschreeuw, die sjonnies...
was leuk vannacht hier in de sc, alleen een beetje laat...
hoi buuv, zijn je schoonouders dement dat ze naar de speeltuin wildequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi hallo!![]()
whats new? met andere woorden; kan iemand me even de samenvatting pm-en met linkjes?![]()
![]()
mijn schoonouders waren 35 jaar getrouwd, en we zijn feestelijk met de bus naar een speeltuin geweest.![]()
dus...
ja, ik heb de 'waterdrinkadviezen' opgevolgd en preventief wat panadollies geknaagd, anders zou ik nu goed ziek zijn. bedankt voor deze tips, alco's onder u..quote:
Oke thanksquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, sommige clips gaan inderdaad sneller dan andere![]()
Het drama heeft inmiddels tot een "verbeter de COS begin met jezelf" topic geleid:quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi hallo!![]()
whats new? met andere woorden; kan iemand me even de samenvatting pm-en met linkjes?![]()
![]()
mijn schoonouders waren 35 jaar getrouwd, en we zijn feestelijk met de bus naar een speeltuin geweest.![]()
dus...
waarom denk je dat ik een samenvatting wilde?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi buuv, zijn je schoonouders dement dat ze naar de speeltuin wilde?
wel leuk gehad hoop ik..
verder nog wat te melden over intriges en fok-oorlogen?
je kan ook volgende proberen als het filmpje uwer keuze in beeld verschijnt: rechtermuisklik en dan de quality naar 'low'.quote:
jawel, je was hier zaterdagochtend toch?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een samenvatting wilde?![]()
ben sinds vrijdag niet meer online geweest...ik heb écht geen idee...
![]()
Wrom ?? weer een topic ?? Zijn we hier ook al vervelendquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het drama heeft inmiddels tot een "verbeter de COS begin met jezelf" topic geleid:
[DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.
Verder zijn er een aantal mensen die beduidend minder in de COS posten vanwege de sfeer aldaar, en ik persoonlijk heb vrijdagavond voorlopig de COS helemaal gedag gezegd.
En ik ga hier (hoewel niet uit protest) nu ook ff stil zijn...... laters all![]()
![]()
leeters kantlijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het drama heeft inmiddels tot een "verbeter de COS begin met jezelf" topic geleid:
[DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.
Verder zijn er een aantal mensen die beduidend minder in de COS posten vanwege de sfeer aldaar, en ik persoonlijk heb vrijdagavond voorlopig de COS helemaal gedag gezegd.
En ik ga hier (hoewel niet uit protest) nu ook ff stil zijn...... laters all![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een samenvatting wilde?![]()
ben sinds vrijdag niet meer online geweest...ik heb écht geen idee...
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik heb de 'waterdrinkadviezen' opgevolgd en preventief wat panadollies geknaagd, anders zou ik nu goed ziek zijn. bedankt voor deze tips, alco's onder u..
Windows XP, PIII 450 Mhz 256 ram, videokaart 64 mb en een 2 Mb internetverbinding waar ik verder qua downloadsnelheid niet echt een probleem mee heb.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er ook weleensch last van![]()
Wat heb jij voor überpc?
Hmm, dan ga je toch weer een beetje twijfelen na eerdere geruststellende woorden van Ian Nick.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Over het algemeen laden YouTube filmpjes bij mij heel snel, dus misschien ligt het toch bij jou?
Volgens mij heb jij dan ook een niet boven normale verbinding tot je beschikking.............quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik geen last, soms krijg ik alleen geen flash scherm/video en heel af en toe hapert ie eens bij bepaalde filmpjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |