Je bent goed bezigquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
Het was zoutloos dus geen gevaar voor m'n bloeddruk
Heb je ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kan het toch perongeluk hebben laten vallen![]()
Ik had een engelse leraar die hoefsmid was...quote:
Ik geloof je niet. Jij neemt de hele avond al de boel in de malingquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Jij neemt de hele avond al de boel in de maling![]()
Grrrrrrquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb de duitse adelaar altijd wat lelijk gevonden maar zo lelijk![]()
Ik cind de plaatjes mooi. Maar verder ben ik toch een country en vroege rock girlquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=OWIVi_Oa4as
Country Wilma?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik cind de plaatjes mooi. Maar verder ben ik toch een country en vroege rock girl![]()
Mooiquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Okee:quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef Veulen het volgende:
Zit ik een vet lange post te maken in dat topic. Zegt p 1 ding. Leest niemand het...
Ik wil een huil-hier-omdat-niemand-je-posts-leest-topic![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef Veulen het volgende:
Zit ik een vet lange post te maken in dat topic. Zegt p 1 ding. Leest niemand het...
Ik wil een huil-hier-omdat-niemand-je-posts-leest-topic![]()
Het was ook een grapje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
Open er een KLB topic over...
![]()
Ik heb je post gelezen maar ik zie het nut er niet van om op iedere post te reageren, verder lijkt het me handig als aan t eind van het verhaal de boel eens geëvalueerd wordt.... dus op zich is het geen drama als er tig relatief dezelfde zaken in verschillende nuances staan.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee:
DGK / Veulersts Groote huil-hier-omdat-niemand-je-posts-leest-Topique #1
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee:
![]()
Ik wiebelde er overheen om te kijken naar het topic nummerquote:
Mietjequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wiebelde er overheen om te kijken naar het topic nummer![]()
Klikte je!?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heerlijk... het lijkt ONZ wel hier![]()
Ik kijk de laatste dagen zo nu en dan wat Youtube,quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Leuk, maar het kleurtje is wel een beetje viezig en het lettertype een beetje geitewollensokkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Check wat ik voor mijn kekke topicst gemaakt heb!
[afbeelding]
Yup, sommige clips gaan inderdaad sneller dan anderequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste dagen zo nu en dan wat Youtube,
De ene clip laadt razendsnel maar een ander kan echt hopeloos lang duren of zelfs helemaal niet binnenkomen.
Geloof nooit dat het probleem hier bij mij ligt - hebben meer mensen hier last van ?
Is dit een algemeen Youtube probleem - dat ze het dataverkeer eigenlijk niet aankunnen ?
Juist!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, maar het kleurtje is wel een beetje viezig en het lettertype een beetje geitewollensokken![]()
Over het algemeen laden YouTube filmpjes bij mij heel snel, dus misschien ligt het toch bij jou?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef ppi het volgende:
[..]
De ene clip laadt razendsnel maar een ander kan echt hopeloos lang duren of zelfs helemaal niet binnenkomen.
Geloof nooit dat het probleem hier bij mij ligt - hebben meer mensen hier last van ?
Is dit een algemeen Youtube probleem - dat ze het dataverkeer eigenlijk niet aankunnen ?
Ik heb er ook weleensch last vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Over het algemeen laden YouTube filmpjes bij mij heel snel, dus misschien ligt het toch bij jou?
Wrom zit er geen linkje onder dat plaatje??quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Check wat ik voor mijn kekke topicst gemaakt heb!
[afbeelding]
Ik heb er net een kwalteits post achtergelatenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee:
![]()
Heel netjesquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[[url=http://i12.tinypic.com/4ujmicz.jpg]afbeelding][/url]
Clickable![]()
Over het algemeen heb ik geen last, soms krijg ik alleen geen flash scherm/video en heel af en toe hapert ie eens bij bepaalde filmpjes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef ppi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi hallo!![]()
whats new? met andere woorden; kan iemand me even de samenvatting pm-en met linkjes?![]()
![]()
mijn schoonouders waren 35 jaar getrouwd, en we zijn feestelijk met de bus naar een speeltuin geweest.![]()
dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |