Boing ..... Dag bongquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga ff Wii'en en dan nog wat aanklooien dus tot een andere keer![]()
Laters Bongquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef BONG4002 het volgende:
Zal ik het je uitleggen ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:51 schreef Veulen het volgende:
Wat een zooi hierzo. Niet te volgen gewoon![]()
Ik vermoed dat het een verwar-de-stiekem-terug-lezende-posters-actie wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik het je uitleggen ?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een verwar-de-stiekem-terug-lezende-posters-actie was![]()
Voor de al dan niet stiekem meelezende users was het ook al verwarrend genoegquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wasn't mequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt ook hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de aanstichter was![]()
Gelukkig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
Voor de al dan niet stiekem meelezende users was het ook al verwarrend genoeg
Disana wat ben je kleurloosquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef Disana het volgende:
Klopt ook hoor.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja ik was ff alles..quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de aanstichter was![]()
Mijn bloeddruk is perfectquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelukkig.
Enne maak je niet druk he. Slecht voor je bloeddruk.
Logisch allemaal. Maar ik snap het nog steeds nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Het was Itsme die vertelde over hoe leuk het laatst was met het avas wisselen. En toen ben ik er in de SC mee begonnen ( ava HiDiHo) maar wel als webicoon. Omdat Ian vroeg om hulp met een progje/ banners. Hij had het eerst niet door maar opeens kwam HiDiHo zelf en toen was het zichtbaar. Maar HidiHo ging opeens op afstand mijn Ava verwisselen en misschien ook bij anderen ? Dat snapte ik niet. Toen heb ik een gewone ava wisseling gedaan en was bijna iedereen opeens Soury. Itsme was FdW, WJ, en nog een paar. Ik was PT , HiDiHo, Ian en Gert. HidI was zo ongeveer iedereen. Bong bleef zichzelf en toen was het over. Ging heel snel en was ff lol maken.
Ik heb de duitse adelaar altijd wat lelijk gevonden maar zo lelijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
Dat is de adelaar van Ian, zie je toch zo?![]()
Of ze zit lekker op een terrasje?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:10 schreef mootie het volgende:
Is Petraa vast te voet naar Turkije vertrokken?
Je bent nog geen jaar of 50?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
Ik mag dan wel oud zijn, maar niet zo oud... en ik ben nog lang niet in de overgang![]()
Of je checkt m'n profiel of fobo een keerquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent nog geen jaar of 50?
Oeps... Laat ik dat nou steeds gedacht hebben.
Ik dacht het een plaatje was van iemand die zich exposeerdequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb de duitse adelaar altijd wat lelijk gevonden maar zo lelijk![]()
Jij aan de %%?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Logisch allemaal. Maar ik snap het nog steeds niet![]()
Maar goed... ik zit te overwegen of ik een posting zal maken in het discussietopic. Weet alleen niet of ik daar helder genoeg voor ben![]()
Nou nee hoor..ben geen ass ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
You were great, ass alwayss, big Mouse![]()
ik weet waar ze staltquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je checkt m'n profiel of fobo een keer
De transfer is nog niet rond.quote:
Sjesus de hele middag in de kroeg ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zijn mijn %%
Val door de mand..
![]()
Ken wel een slagerquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken wel wat paardenmensen... een veeartsen![]()
Kan ik met me big ass ook wel bijquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken wel wat paardenmensen... een veeartsen![]()
Oeh... een paardenslager... ken ik ook nogquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ken wel een slager![]()
(oud gym leraar)
Of je hapt gewoon effe lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
Of je checkt m'n profiel of fobo een keer
quote:
kaasquote:
Bestelling is gedaan.. met kaasquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ken wel een slager![]()
(oud gym leraar)
Kan het toch perongeluk hebben laten vallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |