Volgens mij is het gewoon het dolletje van het moment... vroeger met een paar dinnetjes in MSN ook wel eens gedaan, elkaars lettertype en kleur overnemen terwijl we met een 4de persoon erbij in een groepsgesprek zaten... en dan de schrijftstijl (en fouten) ook nog proberen te kopierenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
Eigenlijk als je het écht goed wilt doen dan zou je de sig's + ondertitels ook moeten kopiëren
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
Eigenlijk als je het écht goed wilt doen dan zou je de sig's + ondertitels ook moeten kopiëren
Ja dat heb ik ook weleens meegemaakt, is dan idd verwarrendquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon het dolletje van het moment... vroeger met een paar dinnetjes in MSN ook wel eens gedaan, elkaars lettertype en kleur overnemen terwijl we met een 4de persoon erbij in een groepsgesprek zaten... en dan de schrijftstijl (en fouten) ook nog proberen te kopieren
Heuhh Leanemeisquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon het dolletje van het moment... vroeger met een paar dinnetjes in MSN ook wel eens gedaan, elkaars lettertype en kleur overnemen terwijl we met een 4de persoon erbij in een groepsgesprek zaten... en dan de schrijftstijl (en fouten) ook nog proberen te kopieren
Kwaliteitstopiquequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Het Grote Gert-Ga-Naar-Bed-Spel Topic. #0001
Lieverd, in gewoon MSN kan dat ook hoor... je kunt sowieso de naam nemen die je wiltquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook weleens meegemaakt, is dan idd verwarrendZeker als je MSN+ had, dan kon je je naam ook kopiëren en dat soort grappen
Kan ik met terugwerkende kracht een punt scorenquote:
Dat was nog van de oude tijdquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, in gewoon MSN kan dat ook hoor... je kunt sowieso de naam nemen die je wilt
Ik denk dat het een clone isquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
Godsamme zeg, er zit er in de COS ook weer een naar de titel "kutnewbie van de maand" te solliciteren hè
Kutkloon.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
Godsamme zeg, er zit er in de COS ook weer een naar de titel "kutnewbie van de maand" te solliciteren hè
Ehm... ik heb zo'n 8 jaar MSN, en ik weet net beter dan dat ik altijd de naam kan veranderen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was nog van de oude tijd![]()
Ik gebruik WLM helemaal niet meer de laatste tijd, alleen nog om het saldo van mn bankrek. op te vragen en thats it
Okee... wie missen we en wie heeft er belang bij om het COS probleem om het oldbie/newbie probleem te gooien?? Hmmz... dat beperkt de mogelijkheden.... doe maar een IP-check voor die kloonquote:
Ow dat kan, maargoed met dat MSN+ kon je nog veel meer uithalen qua special effects dat stond me nog wel bij...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... ik heb zo'n 8 jaar MSN, en ik weet net beter dan dat ik altijd de naam kan veranderen...
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
Hey ben net wakker. Ga vanavond naar de kroeg. Nu maar niet in een glas piesen in de algemene wc ruimte![]()
Moet je er maar vaker zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
Ich bin wieder da und hab ein freundliches Versuch: ab jetzt bitte keine Spass ohne mich![]()
Ik heb tegenwoordig (jaartje of 2) wel MSN+ maar dat is meer om de mogelijkheden die de control-freak in mij geboden worden door MSN+quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow dat kan, maargoed met dat MSN+ kon je nog veel meer uithalen qua special effects dat stond me nog wel bij...
Je kon er idd heel veel mee dat weet ik nog welquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig (jaartje of 2) wel MSN+ maar dat is meer om de mogelijkheden die de control-freak in mij geboden worden door MSN+
Blijf je nog langquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie hebben het volgens mij expres gedaan... gewacht tot ik weg was.
Pas op die puckquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben naar eishockey.
Ben benieuwd of mijn Gertspeltopique nog open is bij mijn terugkomst.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
Ich bin wieder da und hab ein freundliches Versuch: ab jetzt bitte keine Spass ohne mich![]()
En dat terwijl niemand jouw avatar heeft gebruiktquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb 300 PM's naar je gestuurd, muts....quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
linkjequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
okquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:39 schreef Soury het volgende:
Als iemand een PM van mij heeft .. met dag erin .. Dan kan ie weg![]()
En daar moet jij om lachen... dat er achter mijn rug om lol plaatsvindt en ik te laat terugkom....quote:
Dagquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die PM die je per ongeluk aan mij stuurde was best interessant.........
Vind je het gek. Dgk_fan gebruikt die vaak, en mensen zijn doodsbang dat er weer een kaartje van heel fok naar Dennis gaat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat terwijl niemand jouw avatar heeft gebruikt
En dat ga je nog hardop zeggen ook. Niet raar opkijken als je straks overal geblockt bent.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb 300 PM's naar je gestuurd, muts....![]()
quote:
Oh die ... Over datquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die andere zes alinea's over jeweetwelwie en die andere en die ene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |