Okee... wie missen we en wie heeft er belang bij om het COS probleem om het oldbie/newbie probleem te gooien?? Hmmz... dat beperkt de mogelijkheden.... doe maar een IP-check voor die kloonquote:
Ow dat kan, maargoed met dat MSN+ kon je nog veel meer uithalen qua special effects dat stond me nog wel bij...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... ik heb zo'n 8 jaar MSN, en ik weet net beter dan dat ik altijd de naam kan veranderen...
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
Hey ben net wakker. Ga vanavond naar de kroeg. Nu maar niet in een glas piesen in de algemene wc ruimte![]()
Moet je er maar vaker zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
Ich bin wieder da und hab ein freundliches Versuch: ab jetzt bitte keine Spass ohne mich![]()
Ik heb tegenwoordig (jaartje of 2) wel MSN+ maar dat is meer om de mogelijkheden die de control-freak in mij geboden worden door MSN+quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow dat kan, maargoed met dat MSN+ kon je nog veel meer uithalen qua special effects dat stond me nog wel bij...
Je kon er idd heel veel mee dat weet ik nog welquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig (jaartje of 2) wel MSN+ maar dat is meer om de mogelijkheden die de control-freak in mij geboden worden door MSN+
Blijf je nog langquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie hebben het volgens mij expres gedaan... gewacht tot ik weg was.
Pas op die puckquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben naar eishockey.
Ben benieuwd of mijn Gertspeltopique nog open is bij mijn terugkomst.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
Ich bin wieder da und hab ein freundliches Versuch: ab jetzt bitte keine Spass ohne mich![]()
En dat terwijl niemand jouw avatar heeft gebruiktquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb 300 PM's naar je gestuurd, muts....quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
linkjequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
Godsamme zeg, er zit er in de COS ook weer een naar de titel "kutnewbie van de maand" te solliciteren hè
okquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:39 schreef Soury het volgende:
Als iemand een PM van mij heeft .. met dag erin .. Dan kan ie weg![]()
En daar moet jij om lachen... dat er achter mijn rug om lol plaatsvindt en ik te laat terugkom....quote:
Dagquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die PM die je per ongeluk aan mij stuurde was best interessant.........
Vind je het gek. Dgk_fan gebruikt die vaak, en mensen zijn doodsbang dat er weer een kaartje van heel fok naar Dennis gaat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat terwijl niemand jouw avatar heeft gebruikt
En dat ga je nog hardop zeggen ook. Niet raar opkijken als je straks overal geblockt bent.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb 300 PM's naar je gestuurd, muts....![]()
quote:
Oh die ... Over datquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die andere zes alinea's over jeweetwelwie en die andere en die ene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |