Ik ben van alle ellende af sinds gister ... Geen enkele reclame meer. Nergens meer btwquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb overigens het idee dat die banners onderaan met de dag kutter worden.
"Create a Memorial Site." !?
Was het zo slecht?quote:
Hád ik ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een progje voor![]()
![]()
Das ist ein Adler, Frau Itsme.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Was het zo slecht?
Was hast du jetz fur eine avatar. Ist das von unsere Grosse Deutsche Reich?![]()
Goedenavond Soury.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben van alle ellende af sinds gister ... Geen enkele reclame meer. Nergens meer btw![]()
G'navond iedereen
Ist das mir und bin ich die enigstequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Das ist ein Adler, Frau Itsme.![]()
Steht jetzt auf jeder Euro Munz.![]()
bitwereis-2348346> toevoegen< uploaden 23189612389- esc x shiftquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hád ik ook.
Zonder dat ik daar echt wat voor had gedaan ofzo.
Stond er geweaun op.
Maar tegenwoordig zie ik alles gewoon.
Ik snap niet wat er fout is gegaan![]()
![]()
Heb ik ook gedaan, maar kreeg steeds van die meldingen dat er iets was geblokkeerd met een ploep geluid steedsquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Goedenavond Soury.
hmm Ik heb zelf eigenlijk nooit last met het laden van fok. Iig niet vanwege reclames
Anders had ik hidiho's trucje wel gebraucht
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een progje voor![]()
![]()
Wieso?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ist das mir und bin ich die enigstedie muss denken aan die zweite welt krieg?
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben van alle ellende af sinds gister ... Geen enkele reclame meer. Nergens meer btw![]()
G'navond iedereen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:15 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Disna en Leandra voor me spelling![]()
Oh entschuldung. Du hatte gross geleich.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wieso?
Der Adler ist fur das Deutsche volk eigentlich ähnlich wie die Löwe von Holland.![]()
Wenn ich etwas mit 'n Zweite Welt krieg haben möchte würde ich mir doch ein Swastika Avatar einstellen!?
Omfg, pauperduits.![]()
Achso, du meinst ich hab recht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Oh entschuldung. Du hatte gross geleich.![]()
Na, Supi...quote:Ich bin einer mensch mit keiner ahnungIch habe wel ein anus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |