Nou...daarom dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef Ladidadida het volgende:
is er geen zondagmiddagverveel-topic..? Of ben ik de enige die last heeft van deze onderschatte aandoening?
Nee hoor, tenminste de IE7 engine gebruikt in Firefox met IETab laat hem ook goed zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:21 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Ik heb dit gemaakt net tegen de verveling, maar alleen firefox laat em goed zien
Alleen beweegt ie wat langzamerquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Nee hoor, tenminste de IE7 engine gebruikt in Firefox met IETab laat hem ook goed zien.
Zoals?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef El_Rolando het volgende:
Vervelen? Er is toch altijd wel iets te doen.
Poetsen en douchen... is dat niet dubbelop?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef SHE het volgende:
Ik moet nog poetsen
en douchen
Toch verveel ik me en dat is allemaal de schuld van het weer. Wo ist de zomer ?
ik moet ook nog ff douchen..maar het heeft gewoon geen charme op zondagmiddagquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef SHE het volgende:
Ik moet nog poetsen
en douchen
Toch verveel ik me en dat is allemaal de schuld van het weer. Wo ist de zomer ?
Maar ik kan niet de hele dag bidden. Het is een rustdag, ook voor Godquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bidden![]()
zondag is de dag van god![]()
Een groot douchefestijn!quote:
Waarom?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb God net uitgescholden.
Agreedquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gisteravond/nacht was het gezelliger!
Als ik dat bedoelde, had ik dat wel gezegdquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Neukfestijn onder de douche bedoel je
ik ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:48 schreef Edwinuss het volgende:
Ik verveel me ook behoorlijk..
Uhm.. de 1ste, daarna 2 die gesloten werdenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hoeveel topics waren er uiteindelijk?
Ow.. wat een tegenslagquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ik dat bedoelde, had ik dat wel gezegd
Wat verwacht je, het is zondag.quote:
Een dag waarop je vaak geen fuck te doen hebt... Keihard neuken lijkt me dan de enigste optiequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat verwacht je, het is zondag.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Uhm.. de 1ste, daarna 2 die gesloten werdenDaarna die van Enter, en die van mij die voor geen meter liep
Een dag voor de Heer, jij schorem!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Een dag waarop je vaak geen fuck te doen hebt... Keihard neuken lijkt me dan de enigste optie
De heer kan mn scrotum likkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een dag voor de Heer, jij schorem!![]()
misschien een reden om het over een ander onderwerp te hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Uhm.. de 1ste, daarna 2 die gesloten werdenDaarna die van Enter, en die van mij die voor geen meter liep
Dat zal ie leuk vindenquote:
7 uur 's ochtendsquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Vrijdagnacht was het ook laat, kwart voor 4
Iehw. Op het potje?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb wel net een poepje gedaan
Grote jongen. Dan mag je nu weer buiten gaan spelen. En niet met vreemde mannen meegaan!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:17 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, en mama heeft mn billetjes afgeveegd![]()
![]()
Ook geen snoepjes aanpakken toch? Dat deed ik gister, en ik voel me nog steeds helemaal draaierig en mn kontje doet nog een beetje pijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Grote jongen. Dan mag je nu weer buiten gaan spelen. En niet met vreemde mannen meegaan!![]()
Was het meneer de Heer van de hoek?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ook geen snoepjes aanpakken toch? Dat deed ik gister, en ik voel me nog steeds helemaal draaierig en mn kontje doet nog een beetje pijnWerd wakker in het speeltuintje, geen idee wat er vannacht gebeurd is
![]()
Niet neuken ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik verveel me ook. Nu zou het fijn zijn om een vriendje te hebben zodat je lekker kunt zieken enzo. Of samen zieken, of elkaar zieken. Of allebei iemand anders zieken.
Hij was het!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Was het meneer de Heer van de hoek?![]()
Waarom elkaar gaan zieken als er geneukt kan worden?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik verveel me ook. Nu zou het fijn zijn om een vriendje te hebben zodat je lekker kunt zieken enzo. Of samen zieken, of elkaar zieken. Of allebei iemand anders zieken.
Schavuitquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarom elkaar gaan zieken als er geneukt kan worden?
* TheSorrow herinnert Whoopsydaisy aan veel geyle neucksecksquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ja, HALLO!![]()
Herinner mij er anders even aan.
Knip gewoon in je vingers dan staan er vast een stuk of 10 klaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ja, HALLO!![]()
Herinner mij er anders even aan.
wtf, ik ben al zo gefrusteerd op dat gebied!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow herinnert Whoopsydaisy aan veel geyle neucksecks
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef SHE het volgende:
Zeg euh, TheSorrow; Ik weet niet of je nog heel onervaren bent oid; maar Woepsie heeft haar benen op virtuele wijze gespreid en nog net niet zelf je harses erin geduwd.
Stuur gewoon een PM!
Moet je nou weer storen? Ik duw net mn tampeloeris in haarquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef SHE het volgende:
Zeg euh, TheSorrow; Ik weet niet of je nog heel onervaren bent oid; maar Woepsie heeft haar benen op virtuele wijze gespreid en nog net niet zelf je harses erin geduwd.
Stuur gewoon een PM!
Je virtuele tampeloeris, JA!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Moet je nou weer storen? Ik duw net mn tampeloeris in haar!
Dat is wel zo jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je virtuele tampeloeris, JA!![]()
btw, voorspel sla je wel heel makkelijk over. Ik denk dat het niks wordt zo.
Agreedquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Voorspel is. Dan ben ik liever homo.
Snakeyquote:
Deze zin kwalificeert zich voor: "de domste en meest onlogische uitspraak op fok! van het jaar !"quote:
Informatieve postquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
.
Ja feyenoord ook (quote:
Wij worden kampioenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja feyenoord ook (), Ajax ook ( en niet zo een klein beetje ook
), ga maar achter in de lijn staan.
Niet teveel neuzen-arrogantie vertonen hequote:
Ik ben voor. Ideeën?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Laten we ergens gaan rellen met z'n allen. Een nieuwe solemio-achtige reeks opstarten of zo?
Nee heurquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
http://www.zelfmoord.nl/forum/![]()
Oke die gaat misschien een beetje te ver
*insert Horror-deuntje*quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon ONZ op z'n kop zetten natuurlijk. Is Dirkh online?
Zou niet durvenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Niet teveel neuzen-arrogantie vertonen he![]()
Er moet een briljant plan komen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:35 schreef MouzurX het volgende:
We kunnen allemaal tegelijkertijd onzin topics gaan posten ... om 6 uur ofzo (dan zijn de mods aan het eten)
Was die dan niet goed genoeg?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er moet een briljant plan komen!
Da's toch niks aanquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Was die dan niet goed genoeg?
Misschien allemaal topics waarin we dirkh uitlachen om zijn auto ofzo ?
Da's waar. Stickertje voor jou danquote:
Zo eentje voor op je hand net als op de basisschool ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Da's waar. Stickertje voor jou dan![]()
Precies!quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo eentje voor op je hand net als op de basisschool ?
halloooquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:45 schreef enter het volgende:
Hoi Ladidadidadaddadadaddada
neucken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Alleen briljante ideeën om de verveling te verdrijven.
Gewoon 'nee' was ook goed geweest hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Alleen briljante ideeën om de verveling te verdrijven.
Die kreeg je op de basisschool ook nietquote:
Van mij mag het wel hoor WurMelquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Gewoon 'nee' was ook goed geweest hoor
Wiesda?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:52 schreef Paramnesia het volgende:
[afbeelding]
Misschien dat dit nog een rel veroorzaakt![]()
Die auto is een Fiat Multiplaquote:
mooiquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:58 schreef TheSorrow het volgende:
Zo reed Schumacher toch ook tegen een muur? Gelijk zn benen gebroken
Gelukkig maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Van mij mag het wel hoor WurMel![]()
Dat kan ik wel begrijpenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:59 schreef Afwazig het volgende:
Ja hoi, ik verveel me dus ook, ben net thuis en het is al zo ver. Ik gister de download van 24 seizoen 3 aangezet, kom ik er achter dat het een hele andere serie is, en ik had godverdomme al 6 Gig binnen. Ik heb hem nu weer opnieuw aangezet, maar nu moet ik dus veel te lang wachten. Tevens kwam ik er net achter dat mijn 160 gig HDD vol is zowat, ik zou niet weten aan wat. Dus ik kijk net even op mijn F: partitie, blijkt dat ik daar 60 gig aan B films op heb staan. Met als hoogtepunt 3 seizoenen X-Files en The Devil Wears Prada. Ik kon wel janken.
Ik ben trouwens over 2 dagen jarig, bier bij mij af te halen, mits cadeau dan hèh?! [afbeelding].
Vraag me niet wat, want ik zou het ook niet weten. Ik heb alles wat ik wil al.
Kusje
Hoertje?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:59 schreef Afwazig het volgende:
Ja hoi, ik verveel me dus ook, ben net thuis en het is al zo ver. Ik gister de download van 24 seizoen 3 aangezet, kom ik er achter dat het een hele andere serie is, en ik had godverdomme al 6 Gig binnen. Ik heb hem nu weer opnieuw aangezet, maar nu moet ik dus veel te lang wachten. Tevens kwam ik er net achter dat mijn 160 gig HDD vol is zowat, ik zou niet weten aan wat. Dus ik kijk net even op mijn F: partitie, blijkt dat ik daar 60 gig aan B films op heb staan. Met als hoogtepunt 3 seizoenen X-Files en The Devil Wears Prada. Ik kon wel janken.
Ik ben trouwens over 2 dagen jarig, bier bij mij af te halen, mits cadeau dan hèh?! [afbeelding].
Vraag me niet wat, want ik zou het ook niet weten. Ik heb alles wat ik wil al.
Kusje
Ouders zijn net weer terug, zijn bezig met zelfgemaakte patatjes aan t bakkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:03 schreef arnold-d het volgende:
honger!!
Helaas, alleen 20 lege DVD+Rquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef amvrosios het volgende:
Iemand toevallig een lege cd-r bij de hand ?
moet ff nieuwe distro fikken.....
smakelijksquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ouders zijn net weer terug, zijn bezig met zelfgemaakte patatjes aan t bakkenStrax ff uitjes fixen, 2 frikandelletjes erbij, Remia mayo...
!!!!!!!
hmm , Dvdtjes heb ik ook nog genoeg... me moeder is te lui nieuwe cd-r's te gaan halen.. de stoephoerquote:
Dat gaat zeker goedkomenquote:
Kijk , dat is nou een man waar je wat aan hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Pa net onderaan trap: "Tom, wil je uitjes?"!
zit atm te etenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat gaat zeker goedkomenJij ook, mocht je nog gaan eten
De rest ook uiteraard!
Ik jatte de lege cd-r's altijd bij de pc beneden van mn ma, dat ding is nu ook leegquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef amvrosios het volgende:
[..]
hmm , Dvdtjes heb ik ook nog genoeg... me moeder is te lui nieuwe cd-r's te gaan halen.. de stoephoer
Zeker... staat altijd voor me klaar, ook als ik problemen heb met mn autoquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:07 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Kijk , dat is nou een man waar je wat aan hebt![]()
lui volkquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Denk dat ik een spare-ribb schotel ga bestellen zometeen.
Wat ben je aan t eten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:07 schreef amvrosios het volgende:
[..]
zit atm te eten
vandaar dat ik ook ff kan posten
Spare-ribs...die heb ik al lang niet op...Dat ga ik binnekort maar eens ergens eten als mn loon er weer isquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Denk dat ik een spare-ribb schotel ga bestellen zometeen.
doe je goed ouwequote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zeker... staat altijd voor me klaar, ook als ik problemen heb met mn auto
Paps![]()
Tjah , dat is handigquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik kreeg ook toen ik mn rijbewijs had gelijk zijn reservesleutels![]()
Kaas![]()
Kheb zelf een auto nuquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:15 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Tjah , dat is handig![]()
hoef je niet zonder auto te zitten he![]()
![]()
Kaas![]()
Amvrosios![]()
Cyril![]()
Talpa
rtl 8
tien
Eerst Seat Marbella, nu VW Polo 1.6quote:
Volkwagen , Deutsche degeligheidquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Eerst Seat Marbella, nu VW Polo 1.6
Ik ben trouwens beneden om de uitjes te fixen en te wachten op het diner
Fijne avond
Kant en klaar maaltijden zijn nog luier te maken want dan hoef je niet eens te bellenquote:
Spare-ribsquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:09 schreef TheSorrow het volgende:
Spare-ribs...die heb ik al lang niet op...Dat ga ik binnekort maar eens ergens eten als mn loon er weer is
Zit nu eierkoeken te etenquote:
Hoe weet jij datquote:
Maar ik heb geen bosjequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hij is degene die altijd 's nachts in je bosjes verstopt zit
Eet smakelijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ga zo zoute stokjes eten!
*zucht*quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:52 schreef Ladidadida het volgende:
Nee, en ik woon op 4 hoog, dus vanuit eventuele bosjes zou ie weinig zien..
*steekt zn hand op*quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:02 schreef doka het volgende:
Het stinkt hier. Wie heeft er nog niet gedouched?
Af en toe sla ik wel eens een dag over met douchen, na 1 dag niet douchen ga je echt niet van stinken schijnt zelfs slecht te zijn als je je iedere dag met zeep doucht ook. Vond het vanmorgen niet nodig te douchen, normaal gesproken doe ik dat om wakker te worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:02 schreef doka het volgende:
Het stinkt hier. Wie heeft er nog niet gedouched?
Ik douche wel elke dag, maar wat je zegt: het is niet nodig. Volgens mij douchen de meeste mensen maar een paar keer per week en toch stinken ze nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Af en toe sla ik wel eens een dag over met douchen, na 1 dag niet douchen ga je echt niet van stinken schijnt zelfs slecht te zijn als je je iedere dag met zeep doucht ook. Vond het vanmorgen niet nodig te douchen, normaal gesproken doe ik dat om wakker te worden.
Vroeger 2 keer per dag in de douche uit gewoonte.
Morgen wel frisse douche omdat ik naar Heerlen moet.
krijg kanker terminalen aids hoerquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, blaataap. Moet je maar niet lopen rellen in mijn topic.
Holy shitquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef amvrosios het volgende:
[..]
krijg kanker terminalen aids hoer
Ben net geweest kwam misschien een beetje krom overquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Smakelijk eten
Wat voor soort restaurant gaat het worden?
Ik heb besloten om roomboter-pistolet's te eten met kaas, 4 van die broodjes want mijn maag begon niet harder te knorren en ik had ineens zin in wat luchtigers. Spare-ribbs volgende week dan maar.
Wilde biefstuk bakken maar had geen zin in een stuk bloederig vlees, ben niet altijd in the mood for meat.
Wisselvallig dus, zoals de ondertitel zegt. Ik wissel vandaag constant. Hyper-actief is het ook.
Shandy van Royal club
*geschokt* de jeugd/volwassenen/ouderen(oftewel maatschappij) van tegenwoordig .. allemaal kutlui.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ik heb ook hele periodes dat ik iedere dag een douche neem omdat ik zin heb om te douchen. Heb ik een keer totaal geen zin om te douchen dan douche ik niet en soms komt dat 2 keer per week voor en zelden 3 keer per week, spuit dan wel deoderant op of mexx ice touch. Af en toe te lui om onder de douche te stappen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef doka het volgende:
[..]
Ik douche wel elke dag, maar wat je zegt: het is niet nodig. Volgens mij douchen de meeste mensen maar een paar keer per week en toch stinken ze niet
ik weet het , ik ben goed !quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*geschokt* de jeugd/volwassenen/ouderen(oftewel maatschappij) van tegenwoordig .. allemaal kutlui.![]()
Hollandse maaltijden? Of binta pap als avond-eten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben net geweest kwam misschien een beetje krom over
Maja groentensoep biefstuk met pepersaus ofzo en friet en een dame blanche erna.
In restaurant/eetcafe Royal hier in Zoutelandeniet echt speciaal dus maja eigenlijk wel beter dan die drap die we thuis voorgeschoteld krijgen
![]()
Neen, MouzurX profiel: seksualiteit = hetero. Vrouwen moet ik hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik weet het , ik ben goed !
neuqen ?
tjah........ ik moet poepenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Neen, MouzurX profiel: seksualiteit = hetero. Vrouwen moet ik hebben![]()
![]()
's winters: hollandsquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hollandse maaltijden? Of binta pap als avond-eten?
ga naar dequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
's winters: hollandsalleen zuurkool is nog te eten.
's zomers : allemaal rare probeersels...![]()
Stel eens voor om een kaas-fondue te doen. Anders maak je die zelf klaar. Kaasfondue -opwarmen, stokbrood snijden, vork om het brood in de kaas te dippen en hoppah.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
's winters: hollandsalleen zuurkool is nog te eten.
's zomers : allemaal rare probeersels...![]()
dat zou leuk zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat weet je nooit van te voren, wie weet vind je wel een koffer met 10 miljoen euro die je voor jezelf gaat houden.
Schelden is alleen maar een teken van verbale zwakte.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dat is ook een fabeltje...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Schelden is alleen maar een teken van verbale zwakte.
loop toch niet zo moeilijk te doen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Schelden is alleen maar een teken van verbale zwakte.
werkt dat ?:Dquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Gewoon een aai over zijn bol geven en dan is ie ook weer stil.
8 van de 10x wel ja!...zo niet.. kan je nog altijd wollige woezellige konijntjes over zijn baby billekes wrijven! Dan kan je gegarandeerd alles doen wat je wilt.quote:
mmmm freekquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Freek zorgt voor wat plezier.
*konijntjes besteld !quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:46 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
8 van de 10x wel ja!...zo niet.. kan je nog altijd wollige woezellige konijntjes over zijn baby billekes wrijven! Dan kan je gegarandeerd alles doen wat je wilt.
Sweet... als ik maar wat voor de mede mens kan doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef amvrosios het volgende:
[..]
cooljij hebt zojuist mn dag gered !
jah , meer baggerenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Sweet... als ik maar wat voor de mede mens kan doen.
cya !quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga about schmidt kijken
Veel verveel-plezier dan maar.
Ik pak wel een paar vatsige boerinnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef amvrosios het volgende:
[..]
jah , meer baggeren![]()
dit topic moet vol![]()
jah die dikke boerinnen die je goed hard kan neuqen zijn toch het beste hequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:51 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik pak wel een paar vatsige boerinnen
bagger is geen zonde ! bagger is het leven !quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Baggeren doe ik normaal gesproken niet aan mee maar wie weet heb ik vandaag een zonde begaan omdat ik niet in de gaten had dat het bagger is
jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef crossover het volgende:
Kan ik hier komen slowchatten of baggeren?
Waar jij blij van word....quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef crossover het volgende:
Kan ik hier komen slowchatten of baggeren?
Lik je ook aan zijn ballen ?quote:
bagger is de essentie van het leven ! ik ben er van overtuigd !quote:
kijken ? ook meteen ff shraal neuqen manquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Mwa.. als ze zus wilt toekijken vind ik het best.
Ligt eraan he... het kan ook weer net teveel zijn van het goeie! Maar een beetje papzak mag best!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef amvrosios het volgende:
[..]
jah die dikke boerinnen die je goed hard kan neuqen zijn toch het beste he
Volgens zijn hyves heeft hij een zusje van 13quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Mwa.. als ze zus wilt toekijken vind ik het best.
was ff vergeten dat je noob bentquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ligt eraan he... het kan ook weer net teveel zijn van het goeie! Maar een beetje papzak mag best!
Ik prik er altijd kaasblokjes mee?! Ze zus mag toe kijken hoe ik aan Freek zijn ballen lik en ze moeder moet dan op de achtergrond zachtjes kreunen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef amvrosios het volgende:
[..]
kijken ? ook meteen ff shraal neuqen manje hebt die zwans nie voor niks !
Lieverd, wie kent hem nou niet echt! Hij is geniaal en heeft zijn eigen zender nodig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:55 schreef amvrosios het volgende:
[..]
was ff vergeten dat je noob bentje kent het zwarteCross gedoe natuurlijk niet
hansje teeuwen dan ? Zon dik fatsig wijf helemaal gek pompe op de plee ! lekker man !
ach , zusjes neuqen is ook leukquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:55 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik prik er altijd kaasblokjes mee?! Ze zus mag toe kijken hoe ik aan Freek zijn ballen lik en ze moeder moet dan op de achtergrond zachtjes kreunen!
Oeh sweet!
Goed te doen lijkt me zoquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Volgens zijn hyves heeft hij een zusje van 13![]()
Als jij een vriendin hebt mag zij foto's schieten van het hele gebeuren!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ach , zusjes neuqen is ook leuk
voor de duidelijkheid , heb een vriendin hoor ! maar baggeren kent geen regels
zijn nog lekkah strak !quote:
geen tijd voor als ik dr aant neuqen ben hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Als jij een vriendin hebt mag zij foto's schieten van het hele gebeuren!
een biefstukje tegen iedere zijkant aan leggen en ze is weer als een 9 jarigequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef amvrosios het volgende:
[..]
zijn nog lekkah strak !
hoewel, als het een breezer is niet.....
vast wel... wij wachten wel even 5minquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef amvrosios het volgende:
[..]
geen tijd voor als ik dr aant neuqen ben hoor
Goede tip ! die onthoud ik ffquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
een biefstukje tegen iedere zijkant aan leggen en ze is weer als een 9 jarige![]()
das aardig !quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
vast wel... wij wachten wel even 5min
shuurt dat niet ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
En voor extra tintelingen gewoon wat peper op de biefstukjes strooien![]()
Jou feestje...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef amvrosios het volgende:
[..]
das aardig !
dus de planning komt dan hier op uit:
vriendin neuqen
Foto's maken van Spiderpig die de ballen van freek likt
vriendin neuqen
vriendin neuqen
vriendin neuqen
foto's ophalen van spiderbig die de ballen van freek likt
vriendin neuqen
correct ?
oke , lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Nee hoor prikkelt wat... is wel lekker (wel gewoon peperballetjes!)
wat loop jij je postcount nou weer te krikken in dit serieuze topic ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef Canisfire het volgende:
Burp
wat is veronica ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:03 schreef MouzurX het volgende:
op veronica is nu a sound of thunder en de animaties daarin zijn echt om je kapot te lachen hoe nep
Wil je deze onzinnige post voortaan achterwegen laten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef Canisfire het volgende:
Burp
wat hij zegt !quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Wil je deze onzinnige post voortaan achterwegen laten?
Ga jij de Story of Ricky maar kopen/downloadenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:03 schreef MouzurX het volgende:
op veronica is nu a sound of thunder en de animaties daarin zijn echt om je kapot te lachen hoe nep
download meteen ff wat hd p0rnquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ga jij de Story of Ricky maar kopen/downloaden
ik kijk het ook op mn pc hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Hij zal nog geen HD-Ready tv hebben dus dat maakt weinig uit![]()
zwaffelt ie je meshien wel met zn keyboardquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef Canisfire het volgende:
Maar die freek is wel een geile player natuurlijk.
Was da?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ga jij de Story of Ricky maar kopen/downloaden
Ok maar ik snap hem nog steeds niet...quote:
dan ga maar doodquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ok maar ik snap hem nog steeds niet...
Owja hey godver tering je hebt me nu echt damn...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:10 schreef amvrosios het volgende:
[..]
hehe , lol... kijk eens naar je postcount ?:P
lol :pquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Owja hey godver tering je hebt me nu echt damn...![]()
Jij bent een clooooooooooown dat telt nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Owja hey godver tering je hebt me nu echt damn...![]()
Wil je nog dat ik je harige balzak lik?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef amvrosios het volgende:
[..]
lol :p
du bist gepwnd du eine noob 111!!11!!!111!!!11!!1!11!!1!11!1111111111111!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!111!11kjl1kjldkjskldj!11189019081
!!!!11!!
Fipo de clown ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij bent een clooooooooooown dat telt niet
okequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Wil je nog dat ik je harige balzak lik?
Omdat ik zo pr0 overkom betekend het nog niet dat ik een kloon ben lieverd. *kusje*quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij bent een clooooooooooown dat telt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |