Een dag voor de Heer, jij schorem!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Een dag waarop je vaak geen fuck te doen hebt... Keihard neuken lijkt me dan de enigste optie
De heer kan mn scrotum likkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een dag voor de Heer, jij schorem!![]()
misschien een reden om het over een ander onderwerp te hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Uhm.. de 1ste, daarna 2 die gesloten werdenDaarna die van Enter, en die van mij die voor geen meter liep
Dat zal ie leuk vindenquote:
7 uur 's ochtendsquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Vrijdagnacht was het ook laat, kwart voor 4
Iehw. Op het potje?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb wel net een poepje gedaan
Grote jongen. Dan mag je nu weer buiten gaan spelen. En niet met vreemde mannen meegaan!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:17 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, en mama heeft mn billetjes afgeveegd![]()
![]()
Ook geen snoepjes aanpakken toch? Dat deed ik gister, en ik voel me nog steeds helemaal draaierig en mn kontje doet nog een beetje pijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Grote jongen. Dan mag je nu weer buiten gaan spelen. En niet met vreemde mannen meegaan!![]()
Was het meneer de Heer van de hoek?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ook geen snoepjes aanpakken toch? Dat deed ik gister, en ik voel me nog steeds helemaal draaierig en mn kontje doet nog een beetje pijnWerd wakker in het speeltuintje, geen idee wat er vannacht gebeurd is
![]()
Niet neuken ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik verveel me ook. Nu zou het fijn zijn om een vriendje te hebben zodat je lekker kunt zieken enzo. Of samen zieken, of elkaar zieken. Of allebei iemand anders zieken.
Hij was het!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Was het meneer de Heer van de hoek?![]()
Waarom elkaar gaan zieken als er geneukt kan worden?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik verveel me ook. Nu zou het fijn zijn om een vriendje te hebben zodat je lekker kunt zieken enzo. Of samen zieken, of elkaar zieken. Of allebei iemand anders zieken.
Schavuitquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarom elkaar gaan zieken als er geneukt kan worden?
* TheSorrow herinnert Whoopsydaisy aan veel geyle neucksecksquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ja, HALLO!![]()
Herinner mij er anders even aan.
Knip gewoon in je vingers dan staan er vast een stuk of 10 klaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ja, HALLO!![]()
Herinner mij er anders even aan.
wtf, ik ben al zo gefrusteerd op dat gebied!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow herinnert Whoopsydaisy aan veel geyle neucksecks
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef SHE het volgende:
Zeg euh, TheSorrow; Ik weet niet of je nog heel onervaren bent oid; maar Woepsie heeft haar benen op virtuele wijze gespreid en nog net niet zelf je harses erin geduwd.
Stuur gewoon een PM!
Moet je nou weer storen? Ik duw net mn tampeloeris in haarquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef SHE het volgende:
Zeg euh, TheSorrow; Ik weet niet of je nog heel onervaren bent oid; maar Woepsie heeft haar benen op virtuele wijze gespreid en nog net niet zelf je harses erin geduwd.
Stuur gewoon een PM!
Je virtuele tampeloeris, JA!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Moet je nou weer storen? Ik duw net mn tampeloeris in haar!
Dat is wel zo jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je virtuele tampeloeris, JA!![]()
btw, voorspel sla je wel heel makkelijk over. Ik denk dat het niks wordt zo.
Agreedquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Voorspel is. Dan ben ik liever homo.
Snakeyquote:
Deze zin kwalificeert zich voor: "de domste en meest onlogische uitspraak op fok! van het jaar !"quote:
Informatieve postquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
.
Ja feyenoord ook (quote:
Wij worden kampioenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja feyenoord ook (), Ajax ook ( en niet zo een klein beetje ook
), ga maar achter in de lijn staan.
Niet teveel neuzen-arrogantie vertonen hequote:
Ik ben voor. Ideeën?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Laten we ergens gaan rellen met z'n allen. Een nieuwe solemio-achtige reeks opstarten of zo?
Nee heurquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
http://www.zelfmoord.nl/forum/![]()
Oke die gaat misschien een beetje te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |