Nou...daarom dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef Ladidadida het volgende:
is er geen zondagmiddagverveel-topic..? Of ben ik de enige die last heeft van deze onderschatte aandoening?
Nee hoor, tenminste de IE7 engine gebruikt in Firefox met IETab laat hem ook goed zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:21 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Ik heb dit gemaakt net tegen de verveling, maar alleen firefox laat em goed zien
Alleen beweegt ie wat langzamerquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Nee hoor, tenminste de IE7 engine gebruikt in Firefox met IETab laat hem ook goed zien.
Zoals?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef El_Rolando het volgende:
Vervelen? Er is toch altijd wel iets te doen.
Poetsen en douchen... is dat niet dubbelop?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef SHE het volgende:
Ik moet nog poetsen
en douchen
Toch verveel ik me en dat is allemaal de schuld van het weer. Wo ist de zomer ?
ik moet ook nog ff douchen..maar het heeft gewoon geen charme op zondagmiddagquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef SHE het volgende:
Ik moet nog poetsen
en douchen
Toch verveel ik me en dat is allemaal de schuld van het weer. Wo ist de zomer ?
Maar ik kan niet de hele dag bidden. Het is een rustdag, ook voor Godquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bidden![]()
zondag is de dag van god![]()
Een groot douchefestijn!quote:
Waarom?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb God net uitgescholden.
Agreedquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gisteravond/nacht was het gezelliger!
Als ik dat bedoelde, had ik dat wel gezegdquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Neukfestijn onder de douche bedoel je
ik ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:48 schreef Edwinuss het volgende:
Ik verveel me ook behoorlijk..
Uhm.. de 1ste, daarna 2 die gesloten werdenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hoeveel topics waren er uiteindelijk?
Ow.. wat een tegenslagquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ik dat bedoelde, had ik dat wel gezegd
Wat verwacht je, het is zondag.quote:
Een dag waarop je vaak geen fuck te doen hebt... Keihard neuken lijkt me dan de enigste optiequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat verwacht je, het is zondag.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Uhm.. de 1ste, daarna 2 die gesloten werdenDaarna die van Enter, en die van mij die voor geen meter liep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |