Nou...daarom dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef Ladidadida het volgende:
is er geen zondagmiddagverveel-topic..? Of ben ik de enige die last heeft van deze onderschatte aandoening?
Nee hoor, tenminste de IE7 engine gebruikt in Firefox met IETab laat hem ook goed zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:21 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Ik heb dit gemaakt net tegen de verveling, maar alleen firefox laat em goed zien
Alleen beweegt ie wat langzamerquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Nee hoor, tenminste de IE7 engine gebruikt in Firefox met IETab laat hem ook goed zien.
Zoals?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef El_Rolando het volgende:
Vervelen? Er is toch altijd wel iets te doen.
Poetsen en douchen... is dat niet dubbelop?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef SHE het volgende:
Ik moet nog poetsen
en douchen
Toch verveel ik me en dat is allemaal de schuld van het weer. Wo ist de zomer ?
ik moet ook nog ff douchen..maar het heeft gewoon geen charme op zondagmiddagquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef SHE het volgende:
Ik moet nog poetsen
en douchen
Toch verveel ik me en dat is allemaal de schuld van het weer. Wo ist de zomer ?
Maar ik kan niet de hele dag bidden. Het is een rustdag, ook voor Godquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bidden![]()
zondag is de dag van god![]()
Een groot douchefestijn!quote:
Waarom?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb God net uitgescholden.
Agreedquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gisteravond/nacht was het gezelliger!
Als ik dat bedoelde, had ik dat wel gezegdquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Neukfestijn onder de douche bedoel je
ik ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:48 schreef Edwinuss het volgende:
Ik verveel me ook behoorlijk..
Uhm.. de 1ste, daarna 2 die gesloten werdenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hoeveel topics waren er uiteindelijk?
Ow.. wat een tegenslagquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ik dat bedoelde, had ik dat wel gezegd
Wat verwacht je, het is zondag.quote:
Een dag waarop je vaak geen fuck te doen hebt... Keihard neuken lijkt me dan de enigste optiequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat verwacht je, het is zondag.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Uhm.. de 1ste, daarna 2 die gesloten werdenDaarna die van Enter, en die van mij die voor geen meter liep
Een dag voor de Heer, jij schorem!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Een dag waarop je vaak geen fuck te doen hebt... Keihard neuken lijkt me dan de enigste optie
De heer kan mn scrotum likkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een dag voor de Heer, jij schorem!![]()
misschien een reden om het over een ander onderwerp te hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Uhm.. de 1ste, daarna 2 die gesloten werdenDaarna die van Enter, en die van mij die voor geen meter liep
Dat zal ie leuk vindenquote:
7 uur 's ochtendsquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Vrijdagnacht was het ook laat, kwart voor 4
Iehw. Op het potje?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb wel net een poepje gedaan
Grote jongen. Dan mag je nu weer buiten gaan spelen. En niet met vreemde mannen meegaan!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:17 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, en mama heeft mn billetjes afgeveegd![]()
![]()
Ook geen snoepjes aanpakken toch? Dat deed ik gister, en ik voel me nog steeds helemaal draaierig en mn kontje doet nog een beetje pijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Grote jongen. Dan mag je nu weer buiten gaan spelen. En niet met vreemde mannen meegaan!![]()
Was het meneer de Heer van de hoek?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ook geen snoepjes aanpakken toch? Dat deed ik gister, en ik voel me nog steeds helemaal draaierig en mn kontje doet nog een beetje pijnWerd wakker in het speeltuintje, geen idee wat er vannacht gebeurd is
![]()
Niet neuken ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik verveel me ook. Nu zou het fijn zijn om een vriendje te hebben zodat je lekker kunt zieken enzo. Of samen zieken, of elkaar zieken. Of allebei iemand anders zieken.
Hij was het!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Was het meneer de Heer van de hoek?![]()
Waarom elkaar gaan zieken als er geneukt kan worden?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik verveel me ook. Nu zou het fijn zijn om een vriendje te hebben zodat je lekker kunt zieken enzo. Of samen zieken, of elkaar zieken. Of allebei iemand anders zieken.
Schavuitquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarom elkaar gaan zieken als er geneukt kan worden?
* TheSorrow herinnert Whoopsydaisy aan veel geyle neucksecksquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ja, HALLO!![]()
Herinner mij er anders even aan.
Knip gewoon in je vingers dan staan er vast een stuk of 10 klaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ja, HALLO!![]()
Herinner mij er anders even aan.
wtf, ik ben al zo gefrusteerd op dat gebied!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow herinnert Whoopsydaisy aan veel geyle neucksecks
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef SHE het volgende:
Zeg euh, TheSorrow; Ik weet niet of je nog heel onervaren bent oid; maar Woepsie heeft haar benen op virtuele wijze gespreid en nog net niet zelf je harses erin geduwd.
Stuur gewoon een PM!
Moet je nou weer storen? Ik duw net mn tampeloeris in haarquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef SHE het volgende:
Zeg euh, TheSorrow; Ik weet niet of je nog heel onervaren bent oid; maar Woepsie heeft haar benen op virtuele wijze gespreid en nog net niet zelf je harses erin geduwd.
Stuur gewoon een PM!
Je virtuele tampeloeris, JA!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Moet je nou weer storen? Ik duw net mn tampeloeris in haar!
Dat is wel zo jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je virtuele tampeloeris, JA!![]()
btw, voorspel sla je wel heel makkelijk over. Ik denk dat het niks wordt zo.
Agreedquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Voorspel is. Dan ben ik liever homo.
Snakeyquote:
Deze zin kwalificeert zich voor: "de domste en meest onlogische uitspraak op fok! van het jaar !"quote:
Informatieve postquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
.
Ja feyenoord ook (quote:
Wij worden kampioenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja feyenoord ook (), Ajax ook ( en niet zo een klein beetje ook
), ga maar achter in de lijn staan.
Niet teveel neuzen-arrogantie vertonen hequote:
Ik ben voor. Ideeën?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Laten we ergens gaan rellen met z'n allen. Een nieuwe solemio-achtige reeks opstarten of zo?
Nee heurquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
http://www.zelfmoord.nl/forum/![]()
Oke die gaat misschien een beetje te ver
*insert Horror-deuntje*quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon ONZ op z'n kop zetten natuurlijk. Is Dirkh online?
Zou niet durvenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Niet teveel neuzen-arrogantie vertonen he![]()
Er moet een briljant plan komen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:35 schreef MouzurX het volgende:
We kunnen allemaal tegelijkertijd onzin topics gaan posten ... om 6 uur ofzo (dan zijn de mods aan het eten)
Was die dan niet goed genoeg?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er moet een briljant plan komen!
Da's toch niks aanquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Was die dan niet goed genoeg?
Misschien allemaal topics waarin we dirkh uitlachen om zijn auto ofzo ?
Da's waar. Stickertje voor jou danquote:
Zo eentje voor op je hand net als op de basisschool ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Da's waar. Stickertje voor jou dan![]()
Precies!quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo eentje voor op je hand net als op de basisschool ?
halloooquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:45 schreef enter het volgende:
Hoi Ladidadidadaddadadaddada
neucken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Alleen briljante ideeën om de verveling te verdrijven.
Gewoon 'nee' was ook goed geweest hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Alleen briljante ideeën om de verveling te verdrijven.
Die kreeg je op de basisschool ook nietquote:
Van mij mag het wel hoor WurMelquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Gewoon 'nee' was ook goed geweest hoor
Wiesda?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:52 schreef Paramnesia het volgende:
[afbeelding]
Misschien dat dit nog een rel veroorzaakt![]()
Die auto is een Fiat Multiplaquote:
mooiquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:58 schreef TheSorrow het volgende:
Zo reed Schumacher toch ook tegen een muur? Gelijk zn benen gebroken
Gelukkig maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Van mij mag het wel hoor WurMel![]()
Dat kan ik wel begrijpenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:59 schreef Afwazig het volgende:
Ja hoi, ik verveel me dus ook, ben net thuis en het is al zo ver. Ik gister de download van 24 seizoen 3 aangezet, kom ik er achter dat het een hele andere serie is, en ik had godverdomme al 6 Gig binnen. Ik heb hem nu weer opnieuw aangezet, maar nu moet ik dus veel te lang wachten. Tevens kwam ik er net achter dat mijn 160 gig HDD vol is zowat, ik zou niet weten aan wat. Dus ik kijk net even op mijn F: partitie, blijkt dat ik daar 60 gig aan B films op heb staan. Met als hoogtepunt 3 seizoenen X-Files en The Devil Wears Prada. Ik kon wel janken.
Ik ben trouwens over 2 dagen jarig, bier bij mij af te halen, mits cadeau dan hèh?! [afbeelding].
Vraag me niet wat, want ik zou het ook niet weten. Ik heb alles wat ik wil al.
Kusje
Hoertje?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:59 schreef Afwazig het volgende:
Ja hoi, ik verveel me dus ook, ben net thuis en het is al zo ver. Ik gister de download van 24 seizoen 3 aangezet, kom ik er achter dat het een hele andere serie is, en ik had godverdomme al 6 Gig binnen. Ik heb hem nu weer opnieuw aangezet, maar nu moet ik dus veel te lang wachten. Tevens kwam ik er net achter dat mijn 160 gig HDD vol is zowat, ik zou niet weten aan wat. Dus ik kijk net even op mijn F: partitie, blijkt dat ik daar 60 gig aan B films op heb staan. Met als hoogtepunt 3 seizoenen X-Files en The Devil Wears Prada. Ik kon wel janken.
Ik ben trouwens over 2 dagen jarig, bier bij mij af te halen, mits cadeau dan hèh?! [afbeelding].
Vraag me niet wat, want ik zou het ook niet weten. Ik heb alles wat ik wil al.
Kusje
Ouders zijn net weer terug, zijn bezig met zelfgemaakte patatjes aan t bakkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:03 schreef arnold-d het volgende:
honger!!
Helaas, alleen 20 lege DVD+Rquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef amvrosios het volgende:
Iemand toevallig een lege cd-r bij de hand ?
moet ff nieuwe distro fikken.....
smakelijksquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ouders zijn net weer terug, zijn bezig met zelfgemaakte patatjes aan t bakkenStrax ff uitjes fixen, 2 frikandelletjes erbij, Remia mayo...
!!!!!!!
hmm , Dvdtjes heb ik ook nog genoeg... me moeder is te lui nieuwe cd-r's te gaan halen.. de stoephoerquote:
Dat gaat zeker goedkomenquote:
Kijk , dat is nou een man waar je wat aan hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Pa net onderaan trap: "Tom, wil je uitjes?"!
zit atm te etenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat gaat zeker goedkomenJij ook, mocht je nog gaan eten
De rest ook uiteraard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |