Wiesda?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:52 schreef Paramnesia het volgende:
[afbeelding]
Misschien dat dit nog een rel veroorzaakt![]()
Die auto is een Fiat Multiplaquote:
mooiquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:58 schreef TheSorrow het volgende:
Zo reed Schumacher toch ook tegen een muur? Gelijk zn benen gebroken
Gelukkig maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Van mij mag het wel hoor WurMel![]()
Dat kan ik wel begrijpenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:59 schreef Afwazig het volgende:
Ja hoi, ik verveel me dus ook, ben net thuis en het is al zo ver. Ik gister de download van 24 seizoen 3 aangezet, kom ik er achter dat het een hele andere serie is, en ik had godverdomme al 6 Gig binnen. Ik heb hem nu weer opnieuw aangezet, maar nu moet ik dus veel te lang wachten. Tevens kwam ik er net achter dat mijn 160 gig HDD vol is zowat, ik zou niet weten aan wat. Dus ik kijk net even op mijn F: partitie, blijkt dat ik daar 60 gig aan B films op heb staan. Met als hoogtepunt 3 seizoenen X-Files en The Devil Wears Prada. Ik kon wel janken.
Ik ben trouwens over 2 dagen jarig, bier bij mij af te halen, mits cadeau dan hèh?! [afbeelding].
Vraag me niet wat, want ik zou het ook niet weten. Ik heb alles wat ik wil al.
Kusje
Hoertje?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:59 schreef Afwazig het volgende:
Ja hoi, ik verveel me dus ook, ben net thuis en het is al zo ver. Ik gister de download van 24 seizoen 3 aangezet, kom ik er achter dat het een hele andere serie is, en ik had godverdomme al 6 Gig binnen. Ik heb hem nu weer opnieuw aangezet, maar nu moet ik dus veel te lang wachten. Tevens kwam ik er net achter dat mijn 160 gig HDD vol is zowat, ik zou niet weten aan wat. Dus ik kijk net even op mijn F: partitie, blijkt dat ik daar 60 gig aan B films op heb staan. Met als hoogtepunt 3 seizoenen X-Files en The Devil Wears Prada. Ik kon wel janken.
Ik ben trouwens over 2 dagen jarig, bier bij mij af te halen, mits cadeau dan hèh?! [afbeelding].
Vraag me niet wat, want ik zou het ook niet weten. Ik heb alles wat ik wil al.
Kusje
Ouders zijn net weer terug, zijn bezig met zelfgemaakte patatjes aan t bakkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:03 schreef arnold-d het volgende:
honger!!
Helaas, alleen 20 lege DVD+Rquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef amvrosios het volgende:
Iemand toevallig een lege cd-r bij de hand ?
moet ff nieuwe distro fikken.....
smakelijksquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ouders zijn net weer terug, zijn bezig met zelfgemaakte patatjes aan t bakkenStrax ff uitjes fixen, 2 frikandelletjes erbij, Remia mayo...
!!!!!!!
hmm , Dvdtjes heb ik ook nog genoeg... me moeder is te lui nieuwe cd-r's te gaan halen.. de stoephoerquote:
Dat gaat zeker goedkomenquote:
Kijk , dat is nou een man waar je wat aan hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Pa net onderaan trap: "Tom, wil je uitjes?"!
zit atm te etenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat gaat zeker goedkomenJij ook, mocht je nog gaan eten
De rest ook uiteraard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |