Ik prik er altijd kaasblokjes mee?! Ze zus mag toe kijken hoe ik aan Freek zijn ballen lik en ze moeder moet dan op de achtergrond zachtjes kreunen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef amvrosios het volgende:
[..]
kijken ? ook meteen ff shraal neuqen manje hebt die zwans nie voor niks !
Lieverd, wie kent hem nou niet echt! Hij is geniaal en heeft zijn eigen zender nodig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:55 schreef amvrosios het volgende:
[..]
was ff vergeten dat je noob bentje kent het zwarteCross gedoe natuurlijk niet
hansje teeuwen dan ? Zon dik fatsig wijf helemaal gek pompe op de plee ! lekker man !
ach , zusjes neuqen is ook leukquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:55 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik prik er altijd kaasblokjes mee?! Ze zus mag toe kijken hoe ik aan Freek zijn ballen lik en ze moeder moet dan op de achtergrond zachtjes kreunen!
Oeh sweet!
Goed te doen lijkt me zoquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Volgens zijn hyves heeft hij een zusje van 13![]()
Als jij een vriendin hebt mag zij foto's schieten van het hele gebeuren!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ach , zusjes neuqen is ook leuk
voor de duidelijkheid , heb een vriendin hoor ! maar baggeren kent geen regels
zijn nog lekkah strak !quote:
geen tijd voor als ik dr aant neuqen ben hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Als jij een vriendin hebt mag zij foto's schieten van het hele gebeuren!
een biefstukje tegen iedere zijkant aan leggen en ze is weer als een 9 jarigequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef amvrosios het volgende:
[..]
zijn nog lekkah strak !
hoewel, als het een breezer is niet.....
vast wel... wij wachten wel even 5minquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef amvrosios het volgende:
[..]
geen tijd voor als ik dr aant neuqen ben hoor
Goede tip ! die onthoud ik ffquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
een biefstukje tegen iedere zijkant aan leggen en ze is weer als een 9 jarige![]()
das aardig !quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
vast wel... wij wachten wel even 5min
shuurt dat niet ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
En voor extra tintelingen gewoon wat peper op de biefstukjes strooien![]()
Jou feestje...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef amvrosios het volgende:
[..]
das aardig !
dus de planning komt dan hier op uit:
vriendin neuqen
Foto's maken van Spiderpig die de ballen van freek likt
vriendin neuqen
vriendin neuqen
vriendin neuqen
foto's ophalen van spiderbig die de ballen van freek likt
vriendin neuqen
correct ?
oke , lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Nee hoor prikkelt wat... is wel lekker (wel gewoon peperballetjes!)
wat loop jij je postcount nou weer te krikken in dit serieuze topic ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef Canisfire het volgende:
Burp
wat is veronica ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:03 schreef MouzurX het volgende:
op veronica is nu a sound of thunder en de animaties daarin zijn echt om je kapot te lachen hoe nep
Wil je deze onzinnige post voortaan achterwegen laten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef Canisfire het volgende:
Burp
wat hij zegt !quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Wil je deze onzinnige post voortaan achterwegen laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |