Hoe weet jij datquote:
Maar ik heb geen bosjequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hij is degene die altijd 's nachts in je bosjes verstopt zit
Eet smakelijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ga zo zoute stokjes eten!
*zucht*quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:52 schreef Ladidadida het volgende:
Nee, en ik woon op 4 hoog, dus vanuit eventuele bosjes zou ie weinig zien..
*steekt zn hand op*quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:02 schreef doka het volgende:
Het stinkt hier. Wie heeft er nog niet gedouched?
Af en toe sla ik wel eens een dag over met douchen, na 1 dag niet douchen ga je echt niet van stinken schijnt zelfs slecht te zijn als je je iedere dag met zeep doucht ook. Vond het vanmorgen niet nodig te douchen, normaal gesproken doe ik dat om wakker te worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:02 schreef doka het volgende:
Het stinkt hier. Wie heeft er nog niet gedouched?
Ik douche wel elke dag, maar wat je zegt: het is niet nodig. Volgens mij douchen de meeste mensen maar een paar keer per week en toch stinken ze nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Af en toe sla ik wel eens een dag over met douchen, na 1 dag niet douchen ga je echt niet van stinken schijnt zelfs slecht te zijn als je je iedere dag met zeep doucht ook. Vond het vanmorgen niet nodig te douchen, normaal gesproken doe ik dat om wakker te worden.
Vroeger 2 keer per dag in de douche uit gewoonte.
Morgen wel frisse douche omdat ik naar Heerlen moet.
krijg kanker terminalen aids hoerquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, blaataap. Moet je maar niet lopen rellen in mijn topic.
Holy shitquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef amvrosios het volgende:
[..]
krijg kanker terminalen aids hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |