Ben net geweest kwam misschien een beetje krom overquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Smakelijk eten
Wat voor soort restaurant gaat het worden?
Ik heb besloten om roomboter-pistolet's te eten met kaas, 4 van die broodjes want mijn maag begon niet harder te knorren en ik had ineens zin in wat luchtigers. Spare-ribbs volgende week dan maar.
Wilde biefstuk bakken maar had geen zin in een stuk bloederig vlees, ben niet altijd in the mood for meat.
Wisselvallig dus, zoals de ondertitel zegt. Ik wissel vandaag constant. Hyper-actief is het ook.
Shandy van Royal club
*geschokt* de jeugd/volwassenen/ouderen(oftewel maatschappij) van tegenwoordig .. allemaal kutlui.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef amvrosios het volgende:
[..]
krijg kanker terminalen aids hoer
Ik heb ook hele periodes dat ik iedere dag een douche neem omdat ik zin heb om te douchen. Heb ik een keer totaal geen zin om te douchen dan douche ik niet en soms komt dat 2 keer per week voor en zelden 3 keer per week, spuit dan wel deoderant op of mexx ice touch. Af en toe te lui om onder de douche te stappen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef doka het volgende:
[..]
Ik douche wel elke dag, maar wat je zegt: het is niet nodig. Volgens mij douchen de meeste mensen maar een paar keer per week en toch stinken ze niet
ik weet het , ik ben goed !quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*geschokt* de jeugd/volwassenen/ouderen(oftewel maatschappij) van tegenwoordig .. allemaal kutlui.![]()
Hollandse maaltijden? Of binta pap als avond-eten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben net geweest kwam misschien een beetje krom over
Maja groentensoep biefstuk met pepersaus ofzo en friet en een dame blanche erna.
In restaurant/eetcafe Royal hier in Zoutelandeniet echt speciaal dus maja eigenlijk wel beter dan die drap die we thuis voorgeschoteld krijgen
![]()
Neen, MouzurX profiel: seksualiteit = hetero. Vrouwen moet ik hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik weet het , ik ben goed !
neuqen ?
tjah........ ik moet poepenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Neen, MouzurX profiel: seksualiteit = hetero. Vrouwen moet ik hebben![]()
![]()
's winters: hollandsquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hollandse maaltijden? Of binta pap als avond-eten?
ga naar dequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
's winters: hollandsalleen zuurkool is nog te eten.
's zomers : allemaal rare probeersels...![]()
Stel eens voor om een kaas-fondue te doen. Anders maak je die zelf klaar. Kaasfondue -opwarmen, stokbrood snijden, vork om het brood in de kaas te dippen en hoppah.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
's winters: hollandsalleen zuurkool is nog te eten.
's zomers : allemaal rare probeersels...![]()
dat zou leuk zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat weet je nooit van te voren, wie weet vind je wel een koffer met 10 miljoen euro die je voor jezelf gaat houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |