Helaas, alleen 20 lege DVD+Rquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef amvrosios het volgende:
Iemand toevallig een lege cd-r bij de hand ?
moet ff nieuwe distro fikken.....
smakelijksquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ouders zijn net weer terug, zijn bezig met zelfgemaakte patatjes aan t bakkenStrax ff uitjes fixen, 2 frikandelletjes erbij, Remia mayo...
!!!!!!!
hmm , Dvdtjes heb ik ook nog genoeg... me moeder is te lui nieuwe cd-r's te gaan halen.. de stoephoerquote:
Dat gaat zeker goedkomenquote:
Kijk , dat is nou een man waar je wat aan hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Pa net onderaan trap: "Tom, wil je uitjes?"!
zit atm te etenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat gaat zeker goedkomenJij ook, mocht je nog gaan eten
De rest ook uiteraard!
Ik jatte de lege cd-r's altijd bij de pc beneden van mn ma, dat ding is nu ook leegquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef amvrosios het volgende:
[..]
hmm , Dvdtjes heb ik ook nog genoeg... me moeder is te lui nieuwe cd-r's te gaan halen.. de stoephoer
Zeker... staat altijd voor me klaar, ook als ik problemen heb met mn autoquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:07 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Kijk , dat is nou een man waar je wat aan hebt![]()
lui volkquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Denk dat ik een spare-ribb schotel ga bestellen zometeen.
Wat ben je aan t eten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:07 schreef amvrosios het volgende:
[..]
zit atm te eten
vandaar dat ik ook ff kan posten
Spare-ribs...die heb ik al lang niet op...Dat ga ik binnekort maar eens ergens eten als mn loon er weer isquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Denk dat ik een spare-ribb schotel ga bestellen zometeen.
doe je goed ouwequote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zeker... staat altijd voor me klaar, ook als ik problemen heb met mn auto
Paps![]()
Tjah , dat is handigquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik kreeg ook toen ik mn rijbewijs had gelijk zijn reservesleutels![]()
Kaas![]()
Kheb zelf een auto nuquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:15 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Tjah , dat is handig![]()
hoef je niet zonder auto te zitten he![]()
![]()
Kaas![]()
Amvrosios![]()
Cyril![]()
Talpa
rtl 8
tien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |