Is het antwoord A:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef Soury het volgende:
Het is groen en het drijft ?
Of antwoord B:quote:
quote:
Ikke ookquote:
Ik eet geen vlees en ik probeer vette happen te ontwijken tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
TheramanierenBroodje frikandel
![]()
Met mij gaat het wel best. Het is even heerlijk rustig om me heen, alle mensen zijn lekker weg. Zit dus lekker te genieten van een muziekje en een puddinkje. Voel me totaal relext. Was ik vanmiddag nog chago: nu voel ik me 100% heerlijk blij/tevreden. Gek he![]()
Nog een vegiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:15 schreef TherAngelina het volgende:
Ik eet geen vlees en ik probeer vette happen te ontwijken tegenwoordig.
Heerlijk is dat hm, helemaal alleen zijn.
Fijn dat je je weer goed voelt, dan krijg je ineens zomaar een vlaag van geluk door je heen, heb ik ook weleens, dat je denkt: waar komt dit nu ineens vandaan? Maar misschien omdat je gehuild hebt (ja, ik lees alles) dat het er nu even lekker uit is en zo.
Sjesusquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
Een TV-reparateur komt op kantoor, terug van een klus. Hij zegt tegen een collega: ‘Ik ben zes uur bezig geweest met een probleem van een oude dame, maar ik heb het uiteindelijk toch weten op te lossen. Ik heb die TV echt helemaal open gehad.‘ Geïnteresseerd vraagt de collega: ‘En, wat bleek dan uiteindelijk de oorzaak te zijn?’ De reparateur zegt: ‘Ze had de bril van haar buurvrouw op.’![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
Een TV-reparateur komt op kantoor, terug van een klus. Hij zegt tegen een collega: ‘Ik ben zes uur bezig geweest met een probleem van een oude dame, maar ik heb het uiteindelijk toch weten op te lossen. Ik heb die TV echt helemaal open gehad.‘ Geïnteresseerd vraagt de collega: ‘En, wat bleek dan uiteindelijk de oorzaak te zijn?’ De reparateur zegt: ‘Ze had de bril van haar buurvrouw op.’![]()
Jeetje veulenst dat klinkt triest.. Ik geef je een schouderquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nog een vegieDit word vegatopia
Ik denk trouwens dat ik me gelukkig voel omdat ik alleen ben.
Ik huil trouwens niet meer, me tranen zijn op. Heb 2 weken lang heel veel gehuild. Kan het niet meer.
Ter compensatie word dit natuurlijk een heel melig en flauw topic. Het heeft de titel vast meequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Ik wilde iedereen even complimenteren met het feit dat de vorige SC geheel onbedoeld zo'n kwaliteitstopic geworden is![]()
Zitten hier zoveel vegies? Thalita volgens mij toch of meer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nog een vegieDit word vegatopia
Ik denk trouwens dat ik me gelukkig voel omdat ik alleen ben.
Ik huil trouwens niet meer, me tranen zijn op. Heb 2 weken lang heel veel gehuild. Kan het niet meer.
Valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:22 schreef Soury het volgende:
Jeetje veulenst dat klinkt triest.. Ik geef je een schouder![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef Polonium-120 het volgende:
Een blinde man gaat per ongeluk een vrouwenbar binnen."Nee,niet als ik ze vijf keer moet gaan uitleggen."
![]()
Grapjasquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef Waris7 het volgende:
Veel vegetariërs zijn lulhannesen
Maar ik ben wel een leukquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef Waris7 het volgende:
Veel vegetariërs zijn lulhannesen
niet alleen de jappen zijn erg, sorry jappie, maar ook de nederlanders... ze vissen de zee leeg aan de kust of net buiten de kustquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zitten hier zoveel vegies? Thalita volgens mij toch of meer?
We hebben meer rokers.
Hmm, had je dan dat je eenmaal begon en je ging maar door? Dat de 'luiken' open stonden als het ware? Ik kan sowieso niet goed huilen eigenlijk. Heb alleen vijf dagen geleden gehuild omdat ik een filmpje zag over dolfijnen die gevangen werden door Japanners, ik zal je de details besparen, het was echt verschrikkelijk...Bij mij gebeurd het eigenlijk alleen als ik liefdesverdriet heb of er gebeurd iets met dieren en sowieso alleen als er niemand bij is.
Maar gelukkig gaat het nu beter met je.
Ohh zware tijden meis... sterktequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Me opa is stervende aan kanker. Al een paar maanden maar het loopt nu echt op z'n einde.
Ik ben ook vegie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef TherAngelina het volgende:
Zitten hier zoveel vegies? Thalita volgens mij toch of meer?
We hebben meer rokers.
Hmm, had je dan dat je eenmaal begon en je ging maar door? Dat de 'luiken' open stonden als het ware? Ik kan sowieso niet goed huilen eigenlijk. Heb alleen vijf dagen geleden gehuild omdat ik een filmpje zag over dolfijnen die gevangen werden door Japanners, ik zal je de details besparen, het was echt verschrikkelijk...Bij mij gebeurd het eigenlijk alleen als ik liefdesverdriet heb of er gebeurd iets met dieren en sowieso alleen als er niemand bij is.
Maar gelukkig gaat het nu beter met je.
Het gaat allemaal beter worden. Voor hem zekerquote:
Dan heb ik ook nog wel een waar gebeurde van vd week 's middags in de kroeg....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ter compensatie word dit natuurlijk een heel melig en flauw topic. Het heeft de titel vast mee![]()
dat is niet leukquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Me opa is stervende aan kanker. Al een paar maanden maar het loopt nu echt op z'n einde.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef Polonium-120 het volgende:
-knip-
De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: "Nee,niet als ik ze vijf keer moet gaan uitleggen."![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog wel een waar gebeurde van vd week 's middags in de kroeg....
Dinnetje had SMSje gestuurd of ik ff wat kwam drinken in de dorpskroeg... ik zit er dus net en ze had kennelijk met ander dinnetje van achter de bar een gesprek gehad over een boek...
Dinnetje achter de bar komt op een gegeven moment met boek weer naar de bar toe lopen "The Secret"
Dus ik: oh daar heb ik over gelezen, moet een goed boek zijn
BarDinnetje: Ja is idd een goed boek, ze schrijft geweldig en beschrijft het geheim van het leven.
Ik: Volgens mij is het geheim vooral in jezelf geloven...
BarDinnetje vertelt: De schrijfster parkeerde haar auto altijd in het midden, sliep altijd in het midden en durfde daar nooit van af te wijken... Toen ging ze ineens haar auto rechts parkeren, rechts slapen en toen kwam ze de liefde van haar leven tegen...
Droogkloot aan de bar: In het midden slapen doe ik ook nooit... dat is zo gevaarlijk!! Dat staat ook altijd in de krant: "uit ons midden weggenomen"
[..]
Dan heb ik ook nog wel een waar gebeurde van vd week 's middags in de kroeg....
: "uit ons midden weggenomen"
Droogkloot aan de bar: In het midden slapen doe ik ook nooit... dat is zo gevaarlijk!! Dat staat ook altijd in de krant: "uit ons midden weggenomen"
Duh !!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Maar een praktische vraag: Hoe slaap je in het midden?
Lijkt me makkelijk zat als je vrijgezel bentquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Maar een praktische vraag: Hoe slaap je in het midden?
Hij word een katquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:29 schreef Polonium-120 het volgende:
dat is niet leuk![]()
, maar als hij terug komt als walvis mag je hem misschien wel redden
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Navond
Heb net een vleermuis gered
De kat kwam ermee naar binnen, en liet hem los, lag ie daar op zijn rug te spartelen met dat lieve snuitje.
Handdoek gepakt, eroverheen gegooid en opgepakt (hopende dat hij er niet doorheen beet, kan dat?) Buiten weer losgelaten en hij vloog weer wegMachtig mooie beestjes.
Well donequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Navond
De kat kwam ermee naar binnen, en liet hem los, lag ie daar op zijn rug te spartelen met dat lieve snuitje.
Handdoek gepakt, eroverheen gegooid en opgepakt (hopende dat hij er niet doorheen beet, kan dat?) Buiten weer losgelaten en hij vloog weer wegMachtig mooie beestjes.
Ja duh jij maar... Als ik naast iemand slaap dan lig ik altijd of links of rechts. In het midden vinden z'n ribben niet zo lekker.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:35 schreef Polonium-120 het volgende:
... een ware dierenvriend![]()
Een meisje heeft een konijn met grote flaporen waar ze helemaal gek mee is: Flappie. Elke dag verzorgt ze haar konijn. Soms gaat ze paardebloemen halen in het weiland. Het beestje is haar hele leven.
Op een dag zit het meisje op school en de moeder ontdekt dat Flappie dood in z'n hokje ligt. De moeder denkt: 'Dat zal me nog wat worden, als ik het haar vertel!' Het meisje komt thuis en de moeder breekt het nieuws: 'Flappie is dood.' Het meisje zegt: Oh, wat erg. Nu wil ik met mijn konijn spelen.' De moeder zegt: 'Heb je het niet gehoord: Flappie is dood.' Het meisje wordt helemaal hysterisch en schreeuwt: 'Dat is niet eerlijk! Net zei je nog dat pappie dood was.'
die andere meisjes hebben geen stemquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij word een kat![]()
Als klein meisje wilde ik altijd op zo'n greenpeace boot varen. Andere meisjes wilde zanger worden. Maar ik niet... Ze vonden me toen al gestoord![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:35 schreef Polonium-120 het volgende:
... een ware dierenvriend![]()
Een meisje heeft een konijn met grote flaporen waar ze helemaal gek mee is: Flappie. Elke dag verzorgt ze haar konijn. Soms gaat ze paardebloemen halen in het weiland. Het beestje is haar hele leven.
Op een dag zit het meisje op school en de moeder ontdekt dat Flappie dood in z'n hokje ligt. De moeder denkt: 'Dat zal me nog wat worden, als ik het haar vertel!' Het meisje komt thuis en de moeder breekt het nieuws: 'Flappie is dood.' Het meisje zegt: Oh, wat erg. Nu wil ik met mijn konijn spelen.' De moeder zegt: 'Heb je het niet gehoord: Flappie is dood.' Het meisje wordt helemaal hysterisch en schreeuwt: 'Dat is niet eerlijk! Net zei je nog dat pappie dood was.'
Ze kreeg pas verkering toen ze niet meer in het midden sliep... lijkt me ook logisch eigenlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja duh jij maar... Als ik naast iemand slaap dan lig ik altijd of links of rechts. In het midden vinden z'n ribben niet zo lekker.
Hij was toch niet al te erg gewond hoop ik?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Navond
Klinkt als een raar mens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
Ze kreeg pas verkering toen ze niet meer in het midden sliep... lijkt me ook logisch eigenlijk
Dat weet jij, dat weet ik. Maar dat ging ik ze toch echt niet vertellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:37 schreef Polonium-120 het volgende:
die andere meisjes hebben geen stem![]()
Van mij mag je... er is ruimte zat nuquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:41 schreef Mike1964 het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Ik krijg zomaar zin om ook eens een poosje te gaan COSsen....![]()
Ja, dat jij vegie bent kan ook niet andersquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben ook vegie.
Dierenleed doet vaak zeer. Maar wat dat betreft heb ik eelt op me ziel gekweekt. Kom het vaker tegen helaas.
Mmm... zit ik een beetje in mijn eentje te rellen....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij mag je... er is ruimte zat nu
Mooi sa famke! Mooie bisten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Navond
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:45 schreef Polonium-120 het volgende:
... De Ryanair aanpak![]()
Een vliegtuig van Ryanair is aan het taxiën naar de startbaan. Het staat klaar om te vertrekken, de startbaan is vrij… maar er gebeurt niets. Dan draait het vliegtuig om en gaat terug naar de gate. De passagiers moeten in het vliegtuig wachten. Een passagier vraagt de stewardess wat er aan de hand is. Ze antwoordt: ‘Tijdens het taxiën hebben de piloten een vreemd geluid gehoord, nu proberen we snel een paar andere piloten te krijgen.’
Ik denk een dwergvleermuisquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij was toch niet al te erg gewond hoop ik?
Ze kunnen trouwens lelijk bijten en ze brengen hondsdolheid over soms.
Het zijn trouwens machtig mooie beesten. Wat voor soort was het?
ozzy maakt er gehakt vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mooi sa famke! Mooie bisten.
Das lang geleden.. maar iid ik lig meestal linksquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja duh jij maar... Als ik naast iemand slaap dan lig ik altijd of links of rechts. In het midden vinden z'n ribben niet zo lekker.
De kop van een vleermuis afbijtenquote:
Het is in de stad weer het omgedraaide.. De yuppen die klagen over overlast van terrasjes e.d. Kunnen die zeikers niet gewoon ruilenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat ik zo hypocriet vind, mensen maken zich druk om weet ik veel en sturen zelfs hun kleuters naar het Binnenhof om te protesteren, maar als je kijkt wat voor maatregelen de overheid boeren oplegt dan kun je ze bijna niet meer verwijten dat ze boeren zoals ze boeren, want ze moeten er wel van leven.
En volgens mij zouden de meeste boeren ook liever normaal een ouderwets boeren zonder dat ze tig kooien met kippen boven elkaar zouden hebben staan of hun koeien amper meer buiten zouden komen...
Varkens buiten houden?? Waar zie je nog varkens buiten lopen?? Nergens meer, waarom niet? Omdat varkens (en pluimvee) verschrikkelijk stinken en je dus de grootste problemen met je stankcircel en andere shit krijgt als je ze wel buiten laat lopen, en dan hebben we het nog niet eens over die yuppen die graag buiten willen wonen maar wel gaan lopen zeiken dat het stinkt...
Ja duh... had je maar niet op het platteland moeten gaan wonen
Sowieso vind ik het zo stom als mensen hun kinderen 'gebruiken' om te protesteren voor iets waar ze soms niet eens enig idee van hebben. Je ziet soms ook van die mensen die dan een heel jong kind op de arm hebben en ze dan iets laten zeggenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat ik zo hypocriet vind, mensen maken zich druk om weet ik veel en sturen zelfs hun kleuters naar het Binnenhof om te protesteren, maar als je kijkt wat voor maatregelen de overheid boeren oplegt dan kun je ze bijna niet meer verwijten dat ze boeren zoals ze boeren, want ze moeten er wel van leven.
En volgens mij zouden de meeste boeren ook liever normaal een ouderwets boeren zonder dat ze tig kooien met kippen boven elkaar zouden hebben staan of hun koeien amper meer buiten zouden komen...
Varkens buiten houden?? Waar zie je nog varkens buiten lopen?? Nergens meer, waarom niet? Omdat varkens (en pluimvee) verschrikkelijk stinken en je dus de grootste problemen met je stankcircel en andere shit krijgt als je ze wel buiten laat lopen, en dan hebben we het nog niet eens over die yuppen die graag buiten willen wonen maar wel gaan lopen zeiken dat het stinkt...
je hebt je oksels gisteren geschoren dus vandaag is het een routineklusquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
Fuck... ik moet al gaan opleuken... ik krijg al "schiet je een beetje op?!" SMSjes uit de kroeg![]()
Ik denk dat iedereen zulke filmpjes moet kijken. Je ogen sluiten voor leed maakt de wereld echt niet beter.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, dat jij vegie bent kan ook niet anders. Dat was vanzelfsprekend
.
Het is gewoon onbegrijpelijk hoe ze dieren vaak ook absoluut geen pijn lijken te willen besparen. In het desbetreffende filmpje doen ze de dolfijnen de meest gruwelijke dingen aan en leven ze op het laatst nóg. En niet dat het bij andere dieren minder erg is, maar dolfijnen zijn na mensen de meest intelligente zoogdieren. Ook zijn er veel verhalen bekend van dolfijnen die mensen hebben gered van de gevaren van de zee. Het direspect wat ervan uitgaat...
Ik raad niemand aan het filmpje te kijken hoor, maar mocht het iemand interesseren... dat de regering hier ook niets aan doet.
Ik zou eventueel heel misschien bereid zijn om dan te gaan lurkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:41 schreef Mike1964 het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Ik krijg zomaar zin om ook eens een poosje te gaan COSsen....![]()
Klopt wel wat je zegt allemaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
Sommige dierenartsen zijn idioten... En dat meen ik dan eens oprecht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Lang geleden, toen hondsdolheid onder vleermuizen actueel was, kwam mijn kat met een hoefijzerneusvleermuis binnen. Ik heb het diertje gered en in de gang gezet op de grond, maar kon zo gauw geen dierenarts bereiken. Ik wist niets van de hondsdolheid af.
Het was zaterdagavond en ik moest naar een feest. Daar belde ik de dienstdoende dierenarts. Die vertelde me dat de hersenen van mijn kat in laagjes gesneden zouden moeten worden om hondsdolheid uit te sluiten. Leuk!
Toen ik 's ochtends vroeg thuiskwam, durfde ik mijn gang niet meer in waar het beestje zat. Maar ja, enige weg naar binnen. Maar toen ik het uiteindelijk wel durfde, zag ik het diertje nergens meer. Zoeken, zoeken... en kijk, wat hing daar aan de kapstok.
Op maandag kwam er iemand van het dierenlab in Lelystad om het beestje in chloroform in te laten slapen; nog nooit een vleermuis van zo dichtbij kunnen bekijken. Na een dag of wat bleek dat het diertje vrij van hondsdolheid was.
Die dierenarts, die bleek aan de drank en kraamde onzin uit.
Jeetje.... wat een verhaal en dan het einde ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Die dierenarts, die bleek aan de drank en kraamde onzin uit.
Ojaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef Veulen het volgende:
Is uniekhoorn nog steeds op mannen-verslind-jacht?
Het is ook hartstikke donker buiten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm, ik probeer webcams van Scheveningen maar niks werkt echt soepel
Het is waar. Maar ik wil het er niet over hebben (net zoals dat andere beestenleed), omdat ik er niet meer zo goed tegen kan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sommige dierenartsen zijn idioten... En dat meen ik dan eens oprecht.
Ja he. Maar... jij bent dus mannen aan het vangen via de webcam op Scheveningen, als ik het goed begrijpquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeetje.... wat een verhaal en dan het einde ook.
Geen idee: Probeer hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
Kan je hier ook wavjes posten ?
Dat klinkt eigenlijk heel wanhopigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
Ja he. Maar... jij bent dus mannen aan het vangen via de webcam op Scheveningen, als ik het goed begrijp![]()
Zeikerds horen ook niet in de binnenstad te wonen... zeikerds moeten wonen op die plekken die speciaal voor ze gemaakt zijn: Vinexwijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is in de stad weer het omgedraaide.. De yuppen die klagen over overlast van terrasjes e.d. Kunnen die zeikers niet gewoon ruilen![]()
Heeehidieholaquote:
Almere ver buitenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeikerds horen ook niet in de binnenstad te wonen... zeikerds moeten wonen op die plekken die speciaal voor ze gemaakt zijn: Vinexwijken
Oh ik dacht bruggen opblazenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
Daar ja... plemp die hele polder maar vol met dat spul en dan de afsluitdijk weer open![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk heel wanhopig![]()
Mijn duits is net genoeg om die grap te begrijpen en hij is leukquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
Heb al een omweg gevonden![]()
http://www.xs4all.nl/~devalk0/Duitsequizvraag.wav
En gedraag je es een keerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben m'n "sociale verplichtingen" nakomen
Laters![]()
Whehequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
If you see a hippo look the other way ... Hahahaha ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
Als we het toch over (huis)dieren hebben:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3379
Jessicaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
Als we het toch over (huis)dieren hebben:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3379
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
dingen met dode dierenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:52 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
De kop van een vleermuis afbijten.
Doe dan zoals Mayhem.
De dingen die ze erbij deden dan, niet de dingen met de dode dieren![]()
.
Nou....quote:
Yup, walgelijk. Als je wilt choqueren kun je dat ook op een andere manier doen.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
hoi...
er komt een slager bij een manquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Komt een man bij de slager er vraagt..
' heeft u ook varkenspootjes ?'
DUH
Hihihiquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
er komt een slager bij een man
"je geld of je leven"![]()
Snap um nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
er komt een slager bij een man
"je geld of je leven"![]()
Ohquote:
Uhh wat is de vraag ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:22 schreef Polonium-120 het volgende:
heeft hier iemand verstand van excel?
Ieewww getver. Sorryquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Spread love!
Te beginnen met een hart voor jou:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:22 schreef Polonium-120 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
En voor jou ook een hart:
[afbeelding]
yepquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:22 schreef Polonium-120 het volgende:
ok..quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
En voor jou ook een hart, daar in het midden:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
En wat voor hart krijg ik?
Hoi trouwens![]()
los eerst mijn vraag maar opquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
Genoeg drank ik ben alweer aan het zieken in de cos en dat mag niet...[afbeelding]
nee ik ben sperma donorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Blauwe en groene kistjes??? Ben je groenteboer?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
Genoeg drank ik ben alweer aan het zieken in de cos en dat mag niet...[afbeelding]
Daar ben ik te bezopen voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
los eerst mijn vraag maar op![]()
En ze willen nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry voor de onderbreking, maar ik heb dhrsH en Erica even gevraagd naar de SC te komen
Ow... oke, dus de appels zijn synoniem voor sperma... dus de kistjes zijn rietjes... waarom is de ene duurder?quote:
Zullen we dan maar doorgaan in de cosquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry voor de onderbreking, maar ik heb dhrsH en Erica even gevraagd naar de SC te komen
volgens mij willen ze cossenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
de ene is als ik gemorst heb en dat weer in het bakje moet doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow... oke, dus de appels zijn synoniem voor sperma... dus de kistjes zijn rietjes... waarom is de ene duurder?
Preciesquote:
Nee dat was te verwachten.. Gaat hier te diep voor zequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ze willen niet
Duidelijk!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de ene is als ik gemorst heb en dat weer in het bakje moet doen![]()
waarom nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ze willen niet
Niet echt een SC onderwerp, maar ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ok..
tabblad A
in kolom A kan een waarde meerdere keren voorkomen
in kolom B is de waarde een code die correspondeert met de waarde in dezelfde rij van kolom A
Bijv
kolomA I kolomB I KolomC
appels I kistje blauw I 1,20
appels I kistje groen I 1,50
nu wil ik in een ander tabblad het bedrag opzoeken dat hoort bij de combinatie " appels kistje groen"![]()
Balen zeg... het leek hier spannender te worden dan de streams...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ze willen niet
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:43 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb geen behoefte aan jouw vragen ik zit hier om de streams te volgen en commentaar hierop te geven thats all
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:43 schreef DrsH het volgende:
Ik reageer alleen op niveau
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Balen zeg... het leek hier spannender te worden dan de streams... [afbeelding]
quote:
Eveningquote:
Haai Petraa.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal
Kramer versus Kramer is erg slaapverwekkend dus ik dacht ik duik maar achter de pc![]()
En ik heb trek.....![]()
Tis echt erg, ik zit te dubben of ik de shoarma bezorger zal laten komen!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Haai Petraa.
Ik heb ook trek, heb al wat doppinda's op (goed voor mijn lijn)
Geef het op !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
Nav van mijn vraag: dit antwoord:
[..]
[..]
Neem gauw nog een slok lieverd..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef het op !!Ik hou me nog redelijk in .. maar ik sta niet in voor verdere gevolgen
![]()
Waarvan lieverd ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik word hier zo verdrietig van.![]()
Hoi Petraquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal
Kramer versus Kramer is erg slaapverwekkend dus ik dacht ik duik maar achter de pc![]()
En ik heb trek.....![]()
Waaaah!! heerlijk!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis echt erg, ik zit te dubben of ik de shoarma bezorger zal laten komen!!!!![]()
Uh........... ik zeg ik hou d'r vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neem gauw nog een slok lieverd..![]()
![]()
T was mn eerste pogingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef het op !!Ik hou me nog redelijk in .. maar ik sta niet in voor verdere gevolgen
![]()
Heb je mn sig gelezen ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Even serieus, vind je het echt raar dat ze niet willen komen nadat je ze voor alles wat lelijk is hebt uitgemaakt?![]()
Ik ook...maar ik ben sterk........quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh........... ik zeg ik hou d'r van![]()
Op kutwijf en aardappelzak neukerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en waarop was dat een reactie?
Jij blijft ook bezig kleinzusje. Met die sig ga je users aanspreken waar je mee overhoop licht. Lijkt wel een VETE. Moet dat nou? Zelfs een topic wordt geopend met de vraag hoe dingen beter kunnen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
Nav van mijn vraag: dit antwoord:
[..]
[..]
ik was een beetje lui, maar ik denk dat ik toch maar met de ALS en INDEX functies aan de slag ga (morgen)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet echt een SC onderwerp, maar ja.
Je probleem kan met een kleine omweg worden opgelost.
- plaats in kolom X de formule om een tekst van 'kolom A' + spatie + 'kolom B' te maken.
- plaats in kolom Y de formule om kolom C te kopieren.
( kolom X en Y zijn vorbeelden, pak gewoon kolommen die je buiten beeld kunt houden. Dan storen ze niet )
Vervolgens kun je de zoekfunctie laten werken op kolommen X en Y.
Ik zou het toch eerlijk gezegd wel willen oplossen. Denk ik, als volwassenen onder mekaar zeg maar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Even serieus, vind je het echt raar dat ze niet willen komen nadat je ze voor alles wat lelijk is hebt uitgemaakt?![]()
En tig keer slet, als je iemand verrot scheld moet je ook niet piepen als je het terug krijgt, sorry hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op kutwijf en aardappelzak neuker
Omdat ik, net als jij, slecht tegen onrecht kan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
He mootie, ik heb jou nooit aangevallen, waarom doe je zo ?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=I-NRriHlLUk
Als je zelf bent begonnen, wees dan een grote meid en bied je excuses aan, dan is de zaak heel snel uit de lucht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op kutwijf en aardappelzak neuker
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
Hmm allemaal even opzetten:
http://www.youtube.com/watch?v=84jNeBOUeNc
ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik word hier zo verdrietig van.![]()
Mag ik bedankenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
hey ouwe haantjesneukerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal
En ik heb trek.....![]()
Ik heb dat topic niet geopend, ten 2e heb ik in de FB aangegeven dat ik dat ik de kracht niet heb om daat te reageren nu. Het is geen persoonlijke toestand . Het is een statement tegen COS terror. Ik ben lief en een kreng, maar kom op voor sfeer en verderf. Ik post al best lang en heb veel moeite met de uitspraken van DhrH. Erica is een volgster, imo, maar DrH is een "leuk doener" die off topic post, de COS verpest en uitspraken kan doen, zonder dat ze de- edit worden. Zie mijn sig. Ik hou niet van achterklap gelul. Ik wil hier de meneer aanspreken en hem vragen naar zn reden, Hij kwetst mij. Daar ben ik open over.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij blijft ook bezig kleinzusje. Met die sig ga je users aanspreken waar je mee overhoop licht. Lijkt wel een VETE. Moet dat nou? Zelfs een topic wordt geopend met de vraag hoe dingen beter kunnen...
Haal die sig weg en praat het netjes uit, please, alsjeblieft.![]()
Zo houdt het toch nooit op. Ik vind het echt jammer.
we hebben een COS-virusquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
Er hangt een vreemd sfeertjealhier, of heb ik 't mis?
Bij jou thuis?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
Pak ik er even een biertje bij en hoop het hiero ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff magnetron friet bakken en hoop dat als ik terugkom het sfeertje is opgeklaard hiero.![]()
Hoi WJquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mve4EfLAl3k&mode=related&search=quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
is er nergens anders een discussie forum binnen DGK elementen waar jij je grieven kwijt kanquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb dat topic niet geopend, ten 2e heb ik in de FB aangegeven dat ik dat ik de kracht niet heb om daat te reageren nu. Het is geen persoonlijke toestand . Het is een statement tegen COS terror. Ik ben lief en een kreng, maar kom op voor sfeer en verderf. Ik post al best lang en heb veel moeite met de uitspraken van DhrH. Erica is een volgster, imo, maar DrH is een "leuk doener" die off topic post, de COS verpest en uitspraken kan doen, zonder dat ze de- edit worden. Zie mijn sig. Ik hou niet van achterklap gelul. Ik wil hier de meneer aanspreken en hem vragen naar zn reden, Hij kwetst mij. Daar ben ik open over.
Ik hou van vrede en harmonie, maar kan hier slecht tegen, dus ga graag de confrontatie aan op dit forum.
En nu is er een speciaal topic voor tochquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb dat topic niet geopend, ten 2e heb ik in de FB aangegeven dat ik dat ik de kracht niet heb om daat te reageren nu. Het is geen persoonlijke toestand . Het is een statement tegen COS terror. Ik ben lief en een kreng, maar kom op voor sfeer en verderf. Ik post al best lang en heb veel moeite met de uitspraken van DhrH. Erica is een volgster, imo, maar DrH is een "leuk doener" die off topic post, de COS verpest en uitspraken kan doen, zonder dat ze de- edit worden. Zie mijn sig. Ik hou niet van achterklap gelul. Ik wil hier de meneer aanspreken en hem vragen naar zn reden, Hij kwetst mij. Daar ben ik open over.
Ik hou van vrede en harmonie, maar kan hier slecht tegen, dus ga graag de confrontatie aan op dit forum.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=mve4EfLAl3k&mode=related&search=![]()
Ik word altijd een beetje gestrest van die bandquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
jij kunt anders de boel ook heel erg verzieken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
en zoiets leeft nogquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hidi, alles goed?quote:
Ik ben niet zelf begonnen. Misschien wel met schelden, maar niet met uitspraken die imo niet door de beugel kunnen. De heer Drh H is begonnen in de COS en heeft toen zn eigen topic gekregen. In de Streamverslagen heeft hij het eerst geprobeerd, maar is het niet gelukt. Ik wilde hem van repliek dienen, maar dat kon nergens. Dus doe ik het hier.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Als je zelf bent begonnen, wees dan een grote meid en bied je excuses aan, dan is de zaak heel snel uit de lucht.
KZ is lief maar heeft een sterke emotionele ladingquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef blomst het volgende:
[..]
jij kunt anders de boel ook heel erg verzieken.
en dat allemaal onder het mom van dat je lief bent.
Nou, mij kom je behoorlijk de strot uit.
Jij met je ik post al heel lang, likt je wat in bij de mods.
En staat iemand je niet aan dat val jij ze aan , nog steeds onder het mom van ik ben lief.
ik ook! sluit lekker aan bij de op voet van oorlog verkerende fokkertjes..quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje gestrest van die band![]()
Nee, ze moeten rustig aan doen van fons, hoorde ik gisterquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hidi, alles goed?
lobascert nog gesproken vandaag?]
het lijkt wel een beetje 'dood' in de cos. keek net even, maar da's nie veul meer...toch?
Das iid kutquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:10 schreef ericahysterica het volgende:
jij bent ook lief hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:10 schreef ericahysterica het volgende:
Wees toch verstandig en beken dat je begonnen bent, en dan zullen de anderen zeggen dat het ze spijt dat ze zo gereageerd hebben, en dan is het weer 1 grote happy familie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben niet zelf begonnen. Misschien wel met schelden, maar niet met uitspraken die imo niet door de beugel kunnen. De heer Drh H is begonnen in de COS en heeft toen zn eigen topic gekregen. In de Streamverslagen heeft hij het eerst geprobeerd, maar is het niet gelukt. Ik wilde hem van repliek dienen, maar dat kon nergens. Dus doe ik het hier.
ps. Ik doe het in me eentje, heb geen achtervang, dus je Demins red theorie gaat niet op in deze. Ik ben een sterke vrouw, net als Lieke, in jouw ogen ( maar dan knapper)![]()
En doe het dus in mn up.
Ik probeer ze te kalmeren... Ga jij ze opfokken. Wat is dat nou weer voor slechte interactiequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
ik ook! sluit lekker aan bij de op voet van oorlog verkerende fokkertjes..
OMG die geile madeirosquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:13 schreef willem-jozef het volgende:
als we nu allemaal volgend nummert luisteren, durf ik te zeggen dat straks alles weer koek en zopie is tussen iedereen:
http://www.youtube.com/watch?v=MLxTEV5vpyg
![]()
Wat jouw vingertjes voor een stroom aan lelijke woorden op het scherm hebben gezet was ook niet leuk. Je hebt dat zelf ook aangegeven. Bij jou is er iets geknapt, om wat voor omstandigheden en redenen dat ook. En zoals Petraa dat in het discussie-topic opmerkte, We zitten hier al elf maanden op elkaars lip en dat kan irrataties op gaan leveren. Maar wij kunnen naar buiten, iets anders gaan doen, stappen of wat dan ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Deze!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
En wat voor hart krijg ik?
Hoi trouwens![]()
met een voorgegaard kippepootjequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Nou Erica is er, wees volwassen allemaal en praat het uit, dit komt de sfeer niet ten goede!!!!
btw me magnetron patatjes zijn lekker
Ze heeft haar post net weggehaaldquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Nou Erica is er, wees volwassen allemaal en praat het uit, dit komt de sfeer niet ten goede!!!!
btw me magnetron patatjes zijn lekker
Vervelende herinnering aan dit nummer, meisje uit de klas was van een flat gesprongen, in Alkmaar, dit nr werd op haar crematie gedraaidquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:13 schreef willem-jozef het volgende:
als we nu allemaal volgend nummert luisteren, durf ik te zeggen dat straks alles weer koek en zopie is tussen iedereen:
http://www.youtube.com/watch?v=MLxTEV5vpyg
![]()
ik wil me nergens in mengen (doe het toch mooiquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Wees toch verstandig en beken dat je begonnen bent, en dan zullen de anderen zeggen dat het ze spijt dat ze zo gereageerd hebben, en dan is het weer 1 grote happy familie.![]()
![]()
Dat was voor de COS bedoeld, foutje dus . M.a.w het word wel degelijk gelezen hierquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze heeft haar post net weggehaald![]()
Los het anders even vie pm op, kan me zo voorstellen dat niet iedereen dat en plein publique wil doenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze heeft haar post net weggehaald![]()
Lang? stelletje kutnewbiesquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij post best al lang hier, ik ongeveer even lang
jezus, vreemd nummer voor op 'n begrafenis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vervelende herinnering aan dit nummer, meisje uit de klas was van een flat gesprongen, in Alkmaar, dit nr werd op haar crematie gedraaid![]()
quote:
Van al dat gepraat over patat krijg ik dan weer hongerquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
Ik heb patat op en ik heb nog honger!!!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, vreemd nummer voor op 'n begrafenis.
alles goed, sjonnie?
Klinkt als een vreetbui...... liter water drinken...aubquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
moet je nog meer gaan bakkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
Ik heb ook nog niet gegeten en ik lust ook wel een vette schizzlequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef Waris7 het volgende:
Houd jullie koppen eensch![]()
Ik heb nog niet gegeten, fok die schizzle
Ga dan eten kutnewbie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef Waris7 het volgende:
Tssss lulloquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef Waris7 het volgende:
Oepsquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga dan eten kutnewbie.
Welke gek heeft er om half 1 's nachts nou nog geen avondmaal op![]()
Dat werkt helemaal niet... Tenminste dat is mij als tiener eens verteld.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
Klinkt als een vreetbui...... liter water drinken...aub
Tis een vreetbui..... ben nu aan het water!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klinkt als een vreetbui...... liter water drinken...aub
Je hebt geen honger meer, je hebt alleen zin in shoarmaquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
Klopt !!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat jouw vingertjes voor een stroom aan lelijke woorden op het scherm hebben gezet was ook niet leuk. Je hebt dat zelf ook aangegeven. Bij jou is er iets geknapt, om wat voor omstandigheden en redenen dat ook. En zoals Petraa dat in het discussie-topic opmerkte, We zitten hier al elf maanden op elkaars lip en dat kan irrataties op gaan leveren. Maar wij kunnen naar buiten, iets anders gaan doen, stappen of wat dan ook.
Jij post best al lang hier, ik ongeveer even lang en ik hoop dat nog een tijdje te kunnen en willen doen, maar dat wil ik niet meer als het hier elke dag ruzie is. Kom op kleinzusje, wij zijn niet opgesloten en we willen toch niet net zo lang gaan pesten totdat we wel moeten worden opgesloten.![]()
Je hebt het mis, ik zie graag vrede en vriendelijke mensen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wil me nergens in mengen (doe het toch mooi). ik vind je suggestie een beetje krom door te verlangen van iemand dat iets plaatsvindt op jouw voorwaarden, dat werkt natuurlijk niet, denk ik. je lijkt me verder niet al te dom dus krijg de indruk dat je ook een paar liter super op het vuur wilt gooien, of heb ik het mis?
Lag er pas om 07:30 in ik ga nu piepertjes opbakkenquote:
Neu.. das Amandaquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:29 schreef Polonium-120 het volgende:
zelfs de muppets hebben een eigen nipple gate... waarom wij niet hier![]()
[afbeelding]
Lekker...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:29 schreef Soury het volgende:
Lag er pas om 07:30 in ik ga nu piepertjes opbakken![]()
Je moet ook niet zoveel meer beunen op jouwquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
si, beetje pijn in muh barst. zou gaan discodans'n maar heb bedankt..
Je bent er niet erg goed in. Er reageert helemaal niemandquote:
En hoe laat was je eruit?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Lag er pas om 07:30 in ik ga nu piepertjes opbakken![]()
Tja het is niet het hooligans topic dus moet ik me een beetje inhoudenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent er niet erg goed in. Er reageert helemaal niemand![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb 'r om 8 uur uit bed getrapt, iemand moet ons brood verdienen!
hee, hoe zit dahnumetdiefillempischshc?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja het is niet het hooligans topic dus moet ik me een beetje inhouden![]()
houd je niet in, gebruik je para moment, laat je gaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef itsme het volgende:
[..]
16:00quote:
het vreet zoveel energie dat KZ een hogen energie rekening heeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooligans topic... nog nooit geweest, heb zo'n hekel aan ruzies... heb zelfs hekel aan om het te lezen
Kut.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, hoe zit dahnumetdiefillempischshc?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef itsme het volgende:
Hoef je je niet voor te schamen, scheetje, ik maak het ook wel eens (te) bontquote:
okay, overmorgen mag ook, maar niet later en geen smoesjes meer over nichtjes, nah?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Kut.![]()
Sorry. die koters, (Ja nichtje van 11 wilde ook nog een nachtje ) zijn vandaag pas weggegaan. Ik ben kapot.
Gisteren bos en speeltuin, vandaag bos en speeltuin. Ik voel me net metusalem .![]()
(maar het was wel leuk)
WJ. Ik zal het morgen echt doen.![]()
Hoi, heb je nu zoveel energie dat je nu een soort van "glow in the dark" bentquote:
dan voel jij je ouder dan de weg naar romequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Kut.![]()
Sorry. die koters, (Ja nichtje van 11 wilde ook nog een nachtje ) zijn vandaag pas weggegaan. Ik ben kapot.
Gisteren bos en speeltuin, vandaag bos en speeltuin. Ik voel me net metusalem .![]()
(maar het was wel leuk)
WJ. Ik zal het morgen echt doen.![]()
oooo, Nenaquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !!!
Ik heb ook niks tegen jou. Sterker nog, onze liefde voor Nena is juist![]()
Maar jij post bescheiden en on- topic. Soms post je dat je naar bed moet omdat je wekker om 4.00 gaat. Dan leef ik met je mee![]()
Maar Drh H en zijn Ega doen uitspraken die elk boekje te buiten gaan. Het lijkt normaal en on- topic............. maar het is imo ziek en sfeer makend. Het is off topic, denigrerend, suprieur, afwijzend en zo bepalend dat veel mensen er in trappen. Door hen worden en vooroordelen bevestigd doe niet waar zijn en waar ik tegen in protest kom. Het is slim en goed geforfumuleerd, en daardoor heel eng. Je kan als grap een 1e lijns Psych nadoen. Maar de uitspraken over bewoners en users maken, net alsof het lijkt dat het over DGK gaat is milimeterwerk. Dat is waarom ik het zie en velen er in trappen. Ik ben slim en arrogant, maar kom op voor mensen die zij voor hun karreje spannen.
Tevens is mijn vak vergelijkbaar met zijn werk ( wat hij zegt) en dat stoort mij. Ik wil niet dat iemand die dergelijke uitspraken doet dit onder een sig doet die kwaad doet aan het vakgebied.
Nee papquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, overmorgen mag ook, maar niet later en geen smoesjes meer over nichtjes, nah?![]()
Rolling Stonesquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:35 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0ClG2Kv-iDg
Je bent boer?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jij zit in die siegologische beroepstak, ik ben maar een eenvoudig agrarisch lid (ik durfde de gangbare uitdruking hier niet te plaatsen)
Zoekt vrouw ?quote:
Love in the Kitchenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis een vreetbui..... ben nu aan het water!![]()
als je deze bedoelt, is idd heel leuk gedaan:quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Rolling Stones.
Ik vind deze remix van Sympathy for the Devil ook heel tof.
Dan mag jij hier helemaal niet komenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
maar eenvoudig van komaf en weinig opleiding
![]()
Naja ik zag wel wat in een flirt... Helaas, het valt weer tegenquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan mag jij hier helemaal niet komen![]()
![]()
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
maar eenvoudig van komaf en weinig opleiding
![]()
En van aardappelenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Boeren hebben juist heel veel verstand. Van wetgeving, het weer en dieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |