hij wil daar mee bewijzen dat hij dat kan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:16 schreef blomst het volgende:
Waarom wil Jaap een week lang vasten?
Wat wil hij daar mee bewijzen?
geen idee maar vanwege het jojoeffect lijkt mij niet slimquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:16 schreef blomst het volgende:
Hij is de weg kwijt, ik vraag me zelfs af of hij die vraag aan zichzelf gesteld heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:16 schreef blomst het volgende:
wat ik begrijp als hij het verliest krijgt hij de masterbedroom .hij zal een week lang water drinken en groente eten en verder niets. als hij wint krijgt hij contactpunten van huub en liekequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee maar vanwege het jojoeffect lijkt mij niet slim
Waarvoor heeft hij cp's nodig, hij belt nooit iemand en heel af en toe laat hij Cora komen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat ik begrijp als hij het verliest krijgt hij de masterbedroom .hij zal een week lang water drinken en groente eten en verder niets. als hij wint krijgt hij contactpunten van huub en lieke
UHH, vriendelijk en positief zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:19 schreef DrsH het volgende:
Leuk om ook tussendoor de SC even te volgen jullie gaan lekker Girls and Boys Go on and WASTE YOUR TIME
Dat hij daarna net als Natasia in een maatje 36 zal passenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:16 schreef blomst het volgende:
quote:
Ik begin ook altijd morgen met gezond etenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Mij lukt het (net als Jaap) ook niet discipline mbt eten en sporten op te brengen, maar dit is zo`n slecht plan.
Veel te weinig gaan eten, en nu natuurlijk ook nog eens reserves gaan opbouwen met bijvoorbeeld kroketten.
Jij ook, want je wordt er niet geloofwaardiger op.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:19 schreef DrsH het volgende:
Leuk om ook tussendoor de SC even te volgen jullie gaan lekker Girls and Boys Go on and WASTE YOUR TIME
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij ook, want je wordt er niet geloofwaardiger op.
En dat uit de mond van....quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
De dames zijn zeer ongelukkig met Stanley, de volgens hun, mediageile kapper.
Neem je nou letterlijk stukjes van VOL over?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:22 schreef Dreamboy het volgende:
Waarom doen Lieke en Huub altijd van die stomme weddeschappen?!
Daar stem je toch niet voor als ze zo stom met hun punten omgaan!
dat wordt een hele klus voor huub en liekequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef Dreamboy het volgende:
Huub geeft Jaap vast een voorproefje van de terror die hem te wachten staat:
Wat vind Jaap allemaal lekker....Stroopwafels...Katjang Pedis... onderwijl stopt hij een nootje onder zijn neus!
Nu kan je dit nog weerstaan vind Huub, maar als je 3 dagen niet gegeten hebt dan is het een ander verhaal!
Huub en Lieke gaan hem dan 24 uur per dag in de gaten houden!
juist.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:24 schreef farceman het volgende:
Om stom van L&H om boven te gaan slapen ,dan raken ze helemaal van groep vervreemd
ik denk dat ze dat al zijn eigenlijk en het is wel eens leuk om te kijken hoe jaap reageert op dennis en nadia...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:24 schreef farceman het volgende:
Om stom van L&H om boven te gaan slapen ,dan raken ze helemaal van groep vervreemd
Niet. Jaap is te laf om daar tussen te springen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat al zijn eigenlijk en het is wel eens leuk om te kijken hoe jaap reageert op dennis en nadia...
Die mening is inderdaad net door Anemoon on VOL gepost...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:29 schreef Dreamboy het volgende:
Lijkt me inderdaad heel erg zwaar. Maar op deze manier helpen ze indirect Jaap wel met zijn doel.
Lieke heeft weinig nodig om er goed uit te zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
lieke ziet dr goed uit met dat roze blousje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |