Ik probeer ze te kalmeren... Ga jij ze opfokken. Wat is dat nou weer voor slechte interactiequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
ik ook! sluit lekker aan bij de op voet van oorlog verkerende fokkertjes..
OMG die geile madeirosquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:13 schreef willem-jozef het volgende:
als we nu allemaal volgend nummert luisteren, durf ik te zeggen dat straks alles weer koek en zopie is tussen iedereen:
http://www.youtube.com/watch?v=MLxTEV5vpyg
![]()
Wat jouw vingertjes voor een stroom aan lelijke woorden op het scherm hebben gezet was ook niet leuk. Je hebt dat zelf ook aangegeven. Bij jou is er iets geknapt, om wat voor omstandigheden en redenen dat ook. En zoals Petraa dat in het discussie-topic opmerkte, We zitten hier al elf maanden op elkaars lip en dat kan irrataties op gaan leveren. Maar wij kunnen naar buiten, iets anders gaan doen, stappen of wat dan ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb dat topic niet geopend, ten 2e heb ik in de FB aangegeven dat ik dat ik de kracht niet heb om daat te reageren nu. Het is geen persoonlijke toestand . Het is een statement tegen COS terror. Ik ben lief en een kreng, maar kom op voor sfeer en verderf. Ik post al best lang en heb veel moeite met de uitspraken van DhrH. Erica is een volgster, imo, maar DrH is een "leuk doener" die off topic post, de COS verpest en uitspraken kan doen, zonder dat ze de- edit worden. Zie mijn sig. Ik hou niet van achterklap gelul. Ik wil hier de meneer aanspreken en hem vragen naar zn reden, Hij kwetst mij. Daar ben ik open over.
Ik hou van vrede en harmonie, maar kan hier slecht tegen, dus ga graag de confrontatie aan op dit forum.
Deze!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
En wat voor hart krijg ik?
Hoi trouwens![]()
met een voorgegaard kippepootjequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Nou Erica is er, wees volwassen allemaal en praat het uit, dit komt de sfeer niet ten goede!!!!
btw me magnetron patatjes zijn lekker
Ze heeft haar post net weggehaaldquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Nou Erica is er, wees volwassen allemaal en praat het uit, dit komt de sfeer niet ten goede!!!!
btw me magnetron patatjes zijn lekker
Vervelende herinnering aan dit nummer, meisje uit de klas was van een flat gesprongen, in Alkmaar, dit nr werd op haar crematie gedraaidquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:13 schreef willem-jozef het volgende:
als we nu allemaal volgend nummert luisteren, durf ik te zeggen dat straks alles weer koek en zopie is tussen iedereen:
http://www.youtube.com/watch?v=MLxTEV5vpyg
![]()
ik wil me nergens in mengen (doe het toch mooiquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Wees toch verstandig en beken dat je begonnen bent, en dan zullen de anderen zeggen dat het ze spijt dat ze zo gereageerd hebben, en dan is het weer 1 grote happy familie.![]()
![]()
Dat was voor de COS bedoeld, foutje dus . M.a.w het word wel degelijk gelezen hierquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze heeft haar post net weggehaald![]()
Los het anders even vie pm op, kan me zo voorstellen dat niet iedereen dat en plein publique wil doenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze heeft haar post net weggehaald![]()
Lang? stelletje kutnewbiesquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij post best al lang hier, ik ongeveer even lang
jezus, vreemd nummer voor op 'n begrafenis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vervelende herinnering aan dit nummer, meisje uit de klas was van een flat gesprongen, in Alkmaar, dit nr werd op haar crematie gedraaid![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |