Hoi WJquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
Er hangt een vreemd sfeertjealhier, of heb ik 't mis?
http://www.youtube.com/watch?v=mve4EfLAl3k&mode=related&search=quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
Hmm allemaal even opzetten:
http://www.youtube.com/watch?v=84jNeBOUeNc
is er nergens anders een discussie forum binnen DGK elementen waar jij je grieven kwijt kanquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb dat topic niet geopend, ten 2e heb ik in de FB aangegeven dat ik dat ik de kracht niet heb om daat te reageren nu. Het is geen persoonlijke toestand . Het is een statement tegen COS terror. Ik ben lief en een kreng, maar kom op voor sfeer en verderf. Ik post al best lang en heb veel moeite met de uitspraken van DhrH. Erica is een volgster, imo, maar DrH is een "leuk doener" die off topic post, de COS verpest en uitspraken kan doen, zonder dat ze de- edit worden. Zie mijn sig. Ik hou niet van achterklap gelul. Ik wil hier de meneer aanspreken en hem vragen naar zn reden, Hij kwetst mij. Daar ben ik open over.
Ik hou van vrede en harmonie, maar kan hier slecht tegen, dus ga graag de confrontatie aan op dit forum.
En nu is er een speciaal topic voor tochquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb dat topic niet geopend, ten 2e heb ik in de FB aangegeven dat ik dat ik de kracht niet heb om daat te reageren nu. Het is geen persoonlijke toestand . Het is een statement tegen COS terror. Ik ben lief en een kreng, maar kom op voor sfeer en verderf. Ik post al best lang en heb veel moeite met de uitspraken van DhrH. Erica is een volgster, imo, maar DrH is een "leuk doener" die off topic post, de COS verpest en uitspraken kan doen, zonder dat ze de- edit worden. Zie mijn sig. Ik hou niet van achterklap gelul. Ik wil hier de meneer aanspreken en hem vragen naar zn reden, Hij kwetst mij. Daar ben ik open over.
Ik hou van vrede en harmonie, maar kan hier slecht tegen, dus ga graag de confrontatie aan op dit forum.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=mve4EfLAl3k&mode=related&search=![]()
Ik word altijd een beetje gestrest van die bandquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
jij kunt anders de boel ook heel erg verzieken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
en zoiets leeft nogquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hidi, alles goed?quote:
Ik ben niet zelf begonnen. Misschien wel met schelden, maar niet met uitspraken die imo niet door de beugel kunnen. De heer Drh H is begonnen in de COS en heeft toen zn eigen topic gekregen. In de Streamverslagen heeft hij het eerst geprobeerd, maar is het niet gelukt. Ik wilde hem van repliek dienen, maar dat kon nergens. Dus doe ik het hier.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Als je zelf bent begonnen, wees dan een grote meid en bied je excuses aan, dan is de zaak heel snel uit de lucht.
KZ is lief maar heeft een sterke emotionele ladingquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef blomst het volgende:
[..]
jij kunt anders de boel ook heel erg verzieken.
en dat allemaal onder het mom van dat je lief bent.
Nou, mij kom je behoorlijk de strot uit.
Jij met je ik post al heel lang, likt je wat in bij de mods.
En staat iemand je niet aan dat val jij ze aan , nog steeds onder het mom van ik ben lief.
ik ook! sluit lekker aan bij de op voet van oorlog verkerende fokkertjes..quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje gestrest van die band![]()
Nee, ze moeten rustig aan doen van fons, hoorde ik gisterquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hidi, alles goed?
lobascert nog gesproken vandaag?]
het lijkt wel een beetje 'dood' in de cos. keek net even, maar da's nie veul meer...toch?
Das iid kutquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:10 schreef ericahysterica het volgende:
jij bent ook lief hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:10 schreef ericahysterica het volgende:
Wees toch verstandig en beken dat je begonnen bent, en dan zullen de anderen zeggen dat het ze spijt dat ze zo gereageerd hebben, en dan is het weer 1 grote happy familie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben niet zelf begonnen. Misschien wel met schelden, maar niet met uitspraken die imo niet door de beugel kunnen. De heer Drh H is begonnen in de COS en heeft toen zn eigen topic gekregen. In de Streamverslagen heeft hij het eerst geprobeerd, maar is het niet gelukt. Ik wilde hem van repliek dienen, maar dat kon nergens. Dus doe ik het hier.
ps. Ik doe het in me eentje, heb geen achtervang, dus je Demins red theorie gaat niet op in deze. Ik ben een sterke vrouw, net als Lieke, in jouw ogen ( maar dan knapper)![]()
En doe het dus in mn up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |