Ik zou het toch eerlijk gezegd wel willen oplossen. Denk ik, als volwassenen onder mekaar zeg maar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Even serieus, vind je het echt raar dat ze niet willen komen nadat je ze voor alles wat lelijk is hebt uitgemaakt?![]()
En tig keer slet, als je iemand verrot scheld moet je ook niet piepen als je het terug krijgt, sorry hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op kutwijf en aardappelzak neuker
Omdat ik, net als jij, slecht tegen onrecht kan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
He mootie, ik heb jou nooit aangevallen, waarom doe je zo ?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=I-NRriHlLUk
Als je zelf bent begonnen, wees dan een grote meid en bied je excuses aan, dan is de zaak heel snel uit de lucht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op kutwijf en aardappelzak neuker
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
Hmm allemaal even opzetten:
http://www.youtube.com/watch?v=84jNeBOUeNc
ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik word hier zo verdrietig van.![]()
Mag ik bedankenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
Hmm allemaal even opzetten:
http://www.youtube.com/watch?v=84jNeBOUeNc
hey ouwe haantjesneukerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal
Kramer versus Kramer is erg slaapverwekkend dus ik dacht ik duik maar achter de pc![]()
En ik heb trek.....![]()
Ik heb dat topic niet geopend, ten 2e heb ik in de FB aangegeven dat ik dat ik de kracht niet heb om daat te reageren nu. Het is geen persoonlijke toestand . Het is een statement tegen COS terror. Ik ben lief en een kreng, maar kom op voor sfeer en verderf. Ik post al best lang en heb veel moeite met de uitspraken van DhrH. Erica is een volgster, imo, maar DrH is een "leuk doener" die off topic post, de COS verpest en uitspraken kan doen, zonder dat ze de- edit worden. Zie mijn sig. Ik hou niet van achterklap gelul. Ik wil hier de meneer aanspreken en hem vragen naar zn reden, Hij kwetst mij. Daar ben ik open over.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij blijft ook bezig kleinzusje. Met die sig ga je users aanspreken waar je mee overhoop licht. Lijkt wel een VETE. Moet dat nou? Zelfs een topic wordt geopend met de vraag hoe dingen beter kunnen...
Haal die sig weg en praat het netjes uit, please, alsjeblieft.![]()
Zo houdt het toch nooit op. Ik vind het echt jammer.
we hebben een COS-virusquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
Er hangt een vreemd sfeertjealhier, of heb ik 't mis?
Bij jou thuis?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
Er hangt een vreemd sfeertjealhier, of heb ik 't mis?
Pak ik er even een biertje bij en hoop het hiero ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff magnetron friet bakken en hoop dat als ik terugkom het sfeertje is opgeklaard hiero.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |