Oepsquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga dan eten kutnewbie.
Welke gek heeft er om half 1 's nachts nou nog geen avondmaal op![]()
Dat werkt helemaal niet... Tenminste dat is mij als tiener eens verteld.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
Klinkt als een vreetbui...... liter water drinken...aub
Tis een vreetbui..... ben nu aan het water!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klinkt als een vreetbui...... liter water drinken...aub
Je hebt geen honger meer, je hebt alleen zin in shoarmaquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
Ik heb patat op en ik heb nog honger!!!
Klopt !!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat jouw vingertjes voor een stroom aan lelijke woorden op het scherm hebben gezet was ook niet leuk. Je hebt dat zelf ook aangegeven. Bij jou is er iets geknapt, om wat voor omstandigheden en redenen dat ook. En zoals Petraa dat in het discussie-topic opmerkte, We zitten hier al elf maanden op elkaars lip en dat kan irrataties op gaan leveren. Maar wij kunnen naar buiten, iets anders gaan doen, stappen of wat dan ook.
Jij post best al lang hier, ik ongeveer even lang en ik hoop dat nog een tijdje te kunnen en willen doen, maar dat wil ik niet meer als het hier elke dag ruzie is. Kom op kleinzusje, wij zijn niet opgesloten en we willen toch niet net zo lang gaan pesten totdat we wel moeten worden opgesloten.![]()
Je hebt het mis, ik zie graag vrede en vriendelijke mensen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wil me nergens in mengen (doe het toch mooi). ik vind je suggestie een beetje krom door te verlangen van iemand dat iets plaatsvindt op jouw voorwaarden, dat werkt natuurlijk niet, denk ik. je lijkt me verder niet al te dom dus krijg de indruk dat je ook een paar liter super op het vuur wilt gooien, of heb ik het mis?
Lag er pas om 07:30 in ik ga nu piepertjes opbakkenquote:
Neu.. das Amandaquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:29 schreef Polonium-120 het volgende:
zelfs de muppets hebben een eigen nipple gate... waarom wij niet hier![]()
[afbeelding]
Lekker...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:29 schreef Soury het volgende:
Lag er pas om 07:30 in ik ga nu piepertjes opbakken![]()
Je moet ook niet zoveel meer beunen op jouwquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
si, beetje pijn in muh barst. zou gaan discodans'n maar heb bedankt..
Je bent er niet erg goed in. Er reageert helemaal niemandquote:
En hoe laat was je eruit?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Lag er pas om 07:30 in ik ga nu piepertjes opbakken![]()
Tja het is niet het hooligans topic dus moet ik me een beetje inhoudenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent er niet erg goed in. Er reageert helemaal niemand![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb 'r om 8 uur uit bed getrapt, iemand moet ons brood verdienen!
hee, hoe zit dahnumetdiefillempischshc?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja het is niet het hooligans topic dus moet ik me een beetje inhouden![]()
houd je niet in, gebruik je para moment, laat je gaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef itsme het volgende:
[..]
16:00quote:
het vreet zoveel energie dat KZ een hogen energie rekening heeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooligans topic... nog nooit geweest, heb zo'n hekel aan ruzies... heb zelfs hekel aan om het te lezen
Kut.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, hoe zit dahnumetdiefillempischshc?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef itsme het volgende:
Hoef je je niet voor te schamen, scheetje, ik maak het ook wel eens (te) bontquote:
okay, overmorgen mag ook, maar niet later en geen smoesjes meer over nichtjes, nah?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Kut.![]()
Sorry. die koters, (Ja nichtje van 11 wilde ook nog een nachtje ) zijn vandaag pas weggegaan. Ik ben kapot.
Gisteren bos en speeltuin, vandaag bos en speeltuin. Ik voel me net metusalem .![]()
(maar het was wel leuk)
WJ. Ik zal het morgen echt doen.![]()
Hoi, heb je nu zoveel energie dat je nu een soort van "glow in the dark" bentquote:
dan voel jij je ouder dan de weg naar romequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Kut.![]()
Sorry. die koters, (Ja nichtje van 11 wilde ook nog een nachtje ) zijn vandaag pas weggegaan. Ik ben kapot.
Gisteren bos en speeltuin, vandaag bos en speeltuin. Ik voel me net metusalem .![]()
(maar het was wel leuk)
WJ. Ik zal het morgen echt doen.![]()
oooo, Nenaquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !!!
Ik heb ook niks tegen jou. Sterker nog, onze liefde voor Nena is juist![]()
Maar jij post bescheiden en on- topic. Soms post je dat je naar bed moet omdat je wekker om 4.00 gaat. Dan leef ik met je mee![]()
Maar Drh H en zijn Ega doen uitspraken die elk boekje te buiten gaan. Het lijkt normaal en on- topic............. maar het is imo ziek en sfeer makend. Het is off topic, denigrerend, suprieur, afwijzend en zo bepalend dat veel mensen er in trappen. Door hen worden en vooroordelen bevestigd doe niet waar zijn en waar ik tegen in protest kom. Het is slim en goed geforfumuleerd, en daardoor heel eng. Je kan als grap een 1e lijns Psych nadoen. Maar de uitspraken over bewoners en users maken, net alsof het lijkt dat het over DGK gaat is milimeterwerk. Dat is waarom ik het zie en velen er in trappen. Ik ben slim en arrogant, maar kom op voor mensen die zij voor hun karreje spannen.
Tevens is mijn vak vergelijkbaar met zijn werk ( wat hij zegt) en dat stoort mij. Ik wil niet dat iemand die dergelijke uitspraken doet dit onder een sig doet die kwaad doet aan het vakgebied.
Nee papquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, overmorgen mag ook, maar niet later en geen smoesjes meer over nichtjes, nah?![]()
Rolling Stonesquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:35 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0ClG2Kv-iDg
Je bent boer?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jij zit in die siegologische beroepstak, ik ben maar een eenvoudig agrarisch lid (ik durfde de gangbare uitdruking hier niet te plaatsen)
Zoekt vrouw ?quote:
Love in the Kitchenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis een vreetbui..... ben nu aan het water!![]()
als je deze bedoelt, is idd heel leuk gedaan:quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Rolling Stones.
Ik vind deze remix van Sympathy for the Devil ook heel tof.
Dan mag jij hier helemaal niet komenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
maar eenvoudig van komaf en weinig opleiding
![]()
Naja ik zag wel wat in een flirt... Helaas, het valt weer tegenquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan mag jij hier helemaal niet komen![]()
![]()
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
maar eenvoudig van komaf en weinig opleiding
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |