quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef itsme het volgende:
Tja het is niet het hooligans topic dus moet ik me een beetje inhouden![]()
Hoef je je niet voor te schamen, scheetje, ik maak het ook wel eens (te) bontquote:
okay, overmorgen mag ook, maar niet later en geen smoesjes meer over nichtjes, nah?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Kut.![]()
Sorry. die koters, (Ja nichtje van 11 wilde ook nog een nachtje ) zijn vandaag pas weggegaan. Ik ben kapot.
Gisteren bos en speeltuin, vandaag bos en speeltuin. Ik voel me net metusalem .![]()
(maar het was wel leuk)
WJ. Ik zal het morgen echt doen.![]()
Hoi, heb je nu zoveel energie dat je nu een soort van "glow in the dark" bentquote:
dan voel jij je ouder dan de weg naar romequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Kut.![]()
Sorry. die koters, (Ja nichtje van 11 wilde ook nog een nachtje ) zijn vandaag pas weggegaan. Ik ben kapot.
Gisteren bos en speeltuin, vandaag bos en speeltuin. Ik voel me net metusalem .![]()
(maar het was wel leuk)
WJ. Ik zal het morgen echt doen.![]()
oooo, Nenaquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !!!
Ik heb ook niks tegen jou. Sterker nog, onze liefde voor Nena is juist![]()
Maar jij post bescheiden en on- topic. Soms post je dat je naar bed moet omdat je wekker om 4.00 gaat. Dan leef ik met je mee![]()
Maar Drh H en zijn Ega doen uitspraken die elk boekje te buiten gaan. Het lijkt normaal en on- topic............. maar het is imo ziek en sfeer makend. Het is off topic, denigrerend, suprieur, afwijzend en zo bepalend dat veel mensen er in trappen. Door hen worden en vooroordelen bevestigd doe niet waar zijn en waar ik tegen in protest kom. Het is slim en goed geforfumuleerd, en daardoor heel eng. Je kan als grap een 1e lijns Psych nadoen. Maar de uitspraken over bewoners en users maken, net alsof het lijkt dat het over DGK gaat is milimeterwerk. Dat is waarom ik het zie en velen er in trappen. Ik ben slim en arrogant, maar kom op voor mensen die zij voor hun karreje spannen.
Tevens is mijn vak vergelijkbaar met zijn werk ( wat hij zegt) en dat stoort mij. Ik wil niet dat iemand die dergelijke uitspraken doet dit onder een sig doet die kwaad doet aan het vakgebied.
Nee papquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, overmorgen mag ook, maar niet later en geen smoesjes meer over nichtjes, nah?![]()
Rolling Stonesquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:35 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0ClG2Kv-iDg
Je bent boer?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jij zit in die siegologische beroepstak, ik ben maar een eenvoudig agrarisch lid (ik durfde de gangbare uitdruking hier niet te plaatsen)
Zoekt vrouw ?quote:
Love in the Kitchenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis een vreetbui..... ben nu aan het water!![]()
als je deze bedoelt, is idd heel leuk gedaan:quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Rolling Stones.
Ik vind deze remix van Sympathy for the Devil ook heel tof.
Dan mag jij hier helemaal niet komenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
maar eenvoudig van komaf en weinig opleiding
![]()
Naja ik zag wel wat in een flirt... Helaas, het valt weer tegenquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan mag jij hier helemaal niet komen![]()
![]()
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
maar eenvoudig van komaf en weinig opleiding
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |