de ene is als ik gemorst heb en dat weer in het bakje moet doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow... oke, dus de appels zijn synoniem voor sperma... dus de kistjes zijn rietjes... waarom is de ene duurder?
Preciesquote:
Nee dat was te verwachten.. Gaat hier te diep voor zequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ze willen niet
Duidelijk!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de ene is als ik gemorst heb en dat weer in het bakje moet doen![]()
waarom nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ze willen niet
Niet echt een SC onderwerp, maar ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ok..
tabblad A
in kolom A kan een waarde meerdere keren voorkomen
in kolom B is de waarde een code die correspondeert met de waarde in dezelfde rij van kolom A
Bijv
kolomA I kolomB I KolomC
appels I kistje blauw I 1,20
appels I kistje groen I 1,50
nu wil ik in een ander tabblad het bedrag opzoeken dat hoort bij de combinatie " appels kistje groen"![]()
Balen zeg... het leek hier spannender te worden dan de streams...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ze willen niet
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:43 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb geen behoefte aan jouw vragen ik zit hier om de streams te volgen en commentaar hierop te geven thats all
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:43 schreef DrsH het volgende:
Ik reageer alleen op niveau
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Balen zeg... het leek hier spannender te worden dan de streams... [afbeelding]
quote:
Eveningquote:
Haai Petraa.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal
Kramer versus Kramer is erg slaapverwekkend dus ik dacht ik duik maar achter de pc![]()
En ik heb trek.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |