Ja, dat jij vegie bent kan ook niet andersquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben ook vegie.
Dierenleed doet vaak zeer. Maar wat dat betreft heb ik eelt op me ziel gekweekt. Kom het vaker tegen helaas.
Mmm... zit ik een beetje in mijn eentje te rellen....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij mag je... er is ruimte zat nu
Mooi sa famke! Mooie bisten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Navond
Heb net een vleermuis gered
De kat kwam ermee naar binnen, en liet hem los, lag ie daar op zijn rug te spartelen met dat lieve snuitje.
Handdoek gepakt, eroverheen gegooid en opgepakt (hopende dat hij er niet doorheen beet, kan dat?) Buiten weer losgelaten en hij vloog weer wegMachtig mooie beestjes.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:45 schreef Polonium-120 het volgende:
... De Ryanair aanpak![]()
Een vliegtuig van Ryanair is aan het taxiën naar de startbaan. Het staat klaar om te vertrekken, de startbaan is vrij… maar er gebeurt niets. Dan draait het vliegtuig om en gaat terug naar de gate. De passagiers moeten in het vliegtuig wachten. Een passagier vraagt de stewardess wat er aan de hand is. Ze antwoordt: ‘Tijdens het taxiën hebben de piloten een vreemd geluid gehoord, nu proberen we snel een paar andere piloten te krijgen.’
Ik denk een dwergvleermuisquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij was toch niet al te erg gewond hoop ik?
Ze kunnen trouwens lelijk bijten en ze brengen hondsdolheid over soms.
Het zijn trouwens machtig mooie beesten. Wat voor soort was het?
ozzy maakt er gehakt vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mooi sa famke! Mooie bisten.
Das lang geleden.. maar iid ik lig meestal linksquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja duh jij maar... Als ik naast iemand slaap dan lig ik altijd of links of rechts. In het midden vinden z'n ribben niet zo lekker.
De kop van een vleermuis afbijtenquote:
Het is in de stad weer het omgedraaide.. De yuppen die klagen over overlast van terrasjes e.d. Kunnen die zeikers niet gewoon ruilenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat ik zo hypocriet vind, mensen maken zich druk om weet ik veel en sturen zelfs hun kleuters naar het Binnenhof om te protesteren, maar als je kijkt wat voor maatregelen de overheid boeren oplegt dan kun je ze bijna niet meer verwijten dat ze boeren zoals ze boeren, want ze moeten er wel van leven.
En volgens mij zouden de meeste boeren ook liever normaal een ouderwets boeren zonder dat ze tig kooien met kippen boven elkaar zouden hebben staan of hun koeien amper meer buiten zouden komen...
Varkens buiten houden?? Waar zie je nog varkens buiten lopen?? Nergens meer, waarom niet? Omdat varkens (en pluimvee) verschrikkelijk stinken en je dus de grootste problemen met je stankcircel en andere shit krijgt als je ze wel buiten laat lopen, en dan hebben we het nog niet eens over die yuppen die graag buiten willen wonen maar wel gaan lopen zeiken dat het stinkt...
Ja duh... had je maar niet op het platteland moeten gaan wonen
Sowieso vind ik het zo stom als mensen hun kinderen 'gebruiken' om te protesteren voor iets waar ze soms niet eens enig idee van hebben. Je ziet soms ook van die mensen die dan een heel jong kind op de arm hebben en ze dan iets laten zeggenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat ik zo hypocriet vind, mensen maken zich druk om weet ik veel en sturen zelfs hun kleuters naar het Binnenhof om te protesteren, maar als je kijkt wat voor maatregelen de overheid boeren oplegt dan kun je ze bijna niet meer verwijten dat ze boeren zoals ze boeren, want ze moeten er wel van leven.
En volgens mij zouden de meeste boeren ook liever normaal een ouderwets boeren zonder dat ze tig kooien met kippen boven elkaar zouden hebben staan of hun koeien amper meer buiten zouden komen...
Varkens buiten houden?? Waar zie je nog varkens buiten lopen?? Nergens meer, waarom niet? Omdat varkens (en pluimvee) verschrikkelijk stinken en je dus de grootste problemen met je stankcircel en andere shit krijgt als je ze wel buiten laat lopen, en dan hebben we het nog niet eens over die yuppen die graag buiten willen wonen maar wel gaan lopen zeiken dat het stinkt...
je hebt je oksels gisteren geschoren dus vandaag is het een routineklusquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
Fuck... ik moet al gaan opleuken... ik krijg al "schiet je een beetje op?!" SMSjes uit de kroeg![]()
Ik denk dat iedereen zulke filmpjes moet kijken. Je ogen sluiten voor leed maakt de wereld echt niet beter.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, dat jij vegie bent kan ook niet anders. Dat was vanzelfsprekend
.
Het is gewoon onbegrijpelijk hoe ze dieren vaak ook absoluut geen pijn lijken te willen besparen. In het desbetreffende filmpje doen ze de dolfijnen de meest gruwelijke dingen aan en leven ze op het laatst nóg. En niet dat het bij andere dieren minder erg is, maar dolfijnen zijn na mensen de meest intelligente zoogdieren. Ook zijn er veel verhalen bekend van dolfijnen die mensen hebben gered van de gevaren van de zee. Het direspect wat ervan uitgaat...
Ik raad niemand aan het filmpje te kijken hoor, maar mocht het iemand interesseren... dat de regering hier ook niets aan doet.
Ik zou eventueel heel misschien bereid zijn om dan te gaan lurkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:41 schreef Mike1964 het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Ik krijg zomaar zin om ook eens een poosje te gaan COSsen....![]()
Klopt wel wat je zegt allemaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
Sommige dierenartsen zijn idioten... En dat meen ik dan eens oprecht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Lang geleden, toen hondsdolheid onder vleermuizen actueel was, kwam mijn kat met een hoefijzerneusvleermuis binnen. Ik heb het diertje gered en in de gang gezet op de grond, maar kon zo gauw geen dierenarts bereiken. Ik wist niets van de hondsdolheid af.
Het was zaterdagavond en ik moest naar een feest. Daar belde ik de dienstdoende dierenarts. Die vertelde me dat de hersenen van mijn kat in laagjes gesneden zouden moeten worden om hondsdolheid uit te sluiten. Leuk!
Toen ik 's ochtends vroeg thuiskwam, durfde ik mijn gang niet meer in waar het beestje zat. Maar ja, enige weg naar binnen. Maar toen ik het uiteindelijk wel durfde, zag ik het diertje nergens meer. Zoeken, zoeken... en kijk, wat hing daar aan de kapstok.
Op maandag kwam er iemand van het dierenlab in Lelystad om het beestje in chloroform in te laten slapen; nog nooit een vleermuis van zo dichtbij kunnen bekijken. Na een dag of wat bleek dat het diertje vrij van hondsdolheid was.
Die dierenarts, die bleek aan de drank en kraamde onzin uit.
Jeetje.... wat een verhaal en dan het einde ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Die dierenarts, die bleek aan de drank en kraamde onzin uit.
Ojaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef Veulen het volgende:
Is uniekhoorn nog steeds op mannen-verslind-jacht?
Het is ook hartstikke donker buiten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm, ik probeer webcams van Scheveningen maar niks werkt echt soepel
Het is waar. Maar ik wil het er niet over hebben (net zoals dat andere beestenleed), omdat ik er niet meer zo goed tegen kan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sommige dierenartsen zijn idioten... En dat meen ik dan eens oprecht.
Ja he. Maar... jij bent dus mannen aan het vangen via de webcam op Scheveningen, als ik het goed begrijpquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeetje.... wat een verhaal en dan het einde ook.
Geen idee: Probeer hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
Kan je hier ook wavjes posten ?
Dat klinkt eigenlijk heel wanhopigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
Ja he. Maar... jij bent dus mannen aan het vangen via de webcam op Scheveningen, als ik het goed begrijp![]()
Zeikerds horen ook niet in de binnenstad te wonen... zeikerds moeten wonen op die plekken die speciaal voor ze gemaakt zijn: Vinexwijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is in de stad weer het omgedraaide.. De yuppen die klagen over overlast van terrasjes e.d. Kunnen die zeikers niet gewoon ruilen![]()
Heeehidieholaquote:
Almere ver buitenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeikerds horen ook niet in de binnenstad te wonen... zeikerds moeten wonen op die plekken die speciaal voor ze gemaakt zijn: Vinexwijken
Oh ik dacht bruggen opblazenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
Daar ja... plemp die hele polder maar vol met dat spul en dan de afsluitdijk weer open![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk heel wanhopig![]()
Mijn duits is net genoeg om die grap te begrijpen en hij is leukquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
Heb al een omweg gevonden![]()
http://www.xs4all.nl/~devalk0/Duitsequizvraag.wav
En gedraag je es een keerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben m'n "sociale verplichtingen" nakomen
Laters![]()
Whehequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
If you see a hippo look the other way ... Hahahaha ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
Als we het toch over (huis)dieren hebben:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3379
Jessicaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
Als we het toch over (huis)dieren hebben:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3379
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
dingen met dode dierenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:52 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
De kop van een vleermuis afbijten.
Doe dan zoals Mayhem.
De dingen die ze erbij deden dan, niet de dingen met de dode dieren![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |