abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:44:14 #51
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52486383
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:27 schreef Veulen het volgende:

[..]

Ik ben ook vegie.

Dierenleed doet vaak zeer. Maar wat dat betreft heb ik eelt op me ziel gekweekt. Kom het vaker tegen helaas.
Ja, dat jij vegie bent kan ook niet anders . Dat was vanzelfsprekend .

Het is gewoon onbegrijpelijk hoe ze dieren vaak ook absoluut geen pijn lijken te willen besparen. In het desbetreffende filmpje doen ze de dolfijnen de meest gruwelijke dingen aan en leven ze op het laatst nóg. En niet dat het bij andere dieren minder erg is, maar dolfijnen zijn na mensen de meest intelligente zoogdieren. Ook zijn er veel verhalen bekend van dolfijnen die mensen hebben gered van de gevaren van de zee. Het direspect wat ervan uitgaat...

Ik raad niemand aan het filmpje te kijken hoor, maar mocht het iemand interesseren... dat de regering hier ook niets aan doet.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:45:40 #52
166006 Polonium-120
the morning after
pi_52486416
... De Ryanair aanpak

Een vliegtuig van Ryanair is aan het taxiën naar de startbaan. Het staat klaar om te vertrekken, de startbaan is vrij… maar er gebeurt niets. Dan draait het vliegtuig om en gaat terug naar de gate. De passagiers moeten in het vliegtuig wachten. Een passagier vraagt de stewardess wat er aan de hand is. Ze antwoordt: ‘Tijdens het taxiën hebben de piloten een vreemd geluid gehoord, nu proberen we snel een paar andere piloten te krijgen.’
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_52486424
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Van mij mag je... er is ruimte zat nu
Mmm... zit ik een beetje in mijn eentje te rellen....

Laat maar.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:46:13 #54
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52486429
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Navond

Heb net een vleermuis gered
De kat kwam ermee naar binnen, en liet hem los, lag ie daar op zijn rug te spartelen met dat lieve snuitje.
Handdoek gepakt, eroverheen gegooid en opgepakt (hopende dat hij er niet doorheen beet, kan dat?) Buiten weer losgelaten en hij vloog weer weg Machtig mooie beestjes.
Mooi sa famke! Mooie bisten.

Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:47:15 #55
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52486456
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:45 schreef Polonium-120 het volgende:
... De Ryanair aanpak

Een vliegtuig van Ryanair is aan het taxiën naar de startbaan. Het staat klaar om te vertrekken, de startbaan is vrij… maar er gebeurt niets. Dan draait het vliegtuig om en gaat terug naar de gate. De passagiers moeten in het vliegtuig wachten. Een passagier vraagt de stewardess wat er aan de hand is. Ze antwoordt: ‘Tijdens het taxiën hebben de piloten een vreemd geluid gehoord, nu proberen we snel een paar andere piloten te krijgen.’
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:47:35 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52486465
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:39 schreef Veulen het volgende:

[..]

Hij was toch niet al te erg gewond hoop ik?
Ze kunnen trouwens lelijk bijten en ze brengen hondsdolheid over soms.

Het zijn trouwens machtig mooie beesten. Wat voor soort was het?
Ik denk een dwergvleermuis

*Jos Brink kijkt*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:48:02 #57
166006 Polonium-120
the morning after
pi_52486481
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef TherAngelina het volgende:

[..]

Mooi sa famke! Mooie bisten.

ozzy maakt er gehakt van
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:48:22 #58
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52486494
Ik las trouwens vandaag dat ':')' eerst werd gebruikt in OUD als ouders ontroerd waren door hun kindjes en wat die allemaal deden en zo . Wat een andere lading heeft 'ie nu gekregen .
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:49:45 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52486527
Weet je wat ik zo hypocriet vind, mensen maken zich druk om weet ik veel en sturen zelfs hun kleuters naar het Binnenhof om te protesteren, maar als je kijkt wat voor maatregelen de overheid boeren oplegt dan kun je ze bijna niet meer verwijten dat ze boeren zoals ze boeren, want ze moeten er wel van leven.

En volgens mij zouden de meeste boeren ook liever normaal een ouderwets boeren zonder dat ze tig kooien met kippen boven elkaar zouden hebben staan of hun koeien amper meer buiten zouden komen...

Varkens buiten houden?? Waar zie je nog varkens buiten lopen?? Nergens meer, waarom niet? Omdat varkens (en pluimvee) verschrikkelijk stinken en je dus de grootste problemen met je stankcircel en andere shit krijgt als je ze wel buiten laat lopen, en dan hebben we het nog niet eens over die yuppen die graag buiten willen wonen maar wel gaan lopen zeiken dat het stinkt...
Ja duh... had je maar niet op het platteland moeten gaan wonen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52486544
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:36 schreef Veulen het volgende:

[..]

Ja duh jij maar... Als ik naast iemand slaap dan lig ik altijd of links of rechts. In het midden vinden z'n ribben niet zo lekker.
Das lang geleden.. maar iid ik lig meestal links
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:52:48 #61
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52486596
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:48 schreef Polonium-120 het volgende:

[..]

ozzy maakt er gehakt van
De kop van een vleermuis afbijten .

Doe dan zoals Mayhem .

De dingen die ze erbij deden dan, niet de dingen met de dode dieren .

[ Bericht 18% gewijzigd door TherAngelina op 18-08-2007 21:58:41 ]
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:53:04 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52486599
Fuck... ik moet al gaan opleuken... ik krijg al "schiet je een beetje op?!" SMSjes uit de kroeg
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52486639
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat ik zo hypocriet vind, mensen maken zich druk om weet ik veel en sturen zelfs hun kleuters naar het Binnenhof om te protesteren, maar als je kijkt wat voor maatregelen de overheid boeren oplegt dan kun je ze bijna niet meer verwijten dat ze boeren zoals ze boeren, want ze moeten er wel van leven.

En volgens mij zouden de meeste boeren ook liever normaal een ouderwets boeren zonder dat ze tig kooien met kippen boven elkaar zouden hebben staan of hun koeien amper meer buiten zouden komen...

Varkens buiten houden?? Waar zie je nog varkens buiten lopen?? Nergens meer, waarom niet? Omdat varkens (en pluimvee) verschrikkelijk stinken en je dus de grootste problemen met je stankcircel en andere shit krijgt als je ze wel buiten laat lopen, en dan hebben we het nog niet eens over die yuppen die graag buiten willen wonen maar wel gaan lopen zeiken dat het stinkt...
Het is in de stad weer het omgedraaide.. De yuppen die klagen over overlast van terrasjes e.d. Kunnen die zeikers niet gewoon ruilen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:54:52 #64
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52486647
quote:

Sowieso vind ik het zo stom als mensen hun kinderen 'gebruiken' om te protesteren voor iets waar ze soms niet eens enig idee van hebben. Je ziet soms ook van die mensen die dan een heel jong kind op de arm hebben en ze dan iets laten zeggen . Sommige zijn zo jong dat ze niet eens weten wat ze zeggen .
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:58:20 #65
166006 Polonium-120
the morning after
pi_52486713
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
Fuck... ik moet al gaan opleuken... ik krijg al "schiet je een beetje op?!" SMSjes uit de kroeg
je hebt je oksels gisteren geschoren dus vandaag is het een routineklus
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:58:53 #66
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52486724
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, dat jij vegie bent kan ook niet anders . Dat was vanzelfsprekend .

Het is gewoon onbegrijpelijk hoe ze dieren vaak ook absoluut geen pijn lijken te willen besparen. In het desbetreffende filmpje doen ze de dolfijnen de meest gruwelijke dingen aan en leven ze op het laatst nóg. En niet dat het bij andere dieren minder erg is, maar dolfijnen zijn na mensen de meest intelligente zoogdieren. Ook zijn er veel verhalen bekend van dolfijnen die mensen hebben gered van de gevaren van de zee. Het direspect wat ervan uitgaat...

Ik raad niemand aan het filmpje te kijken hoor, maar mocht het iemand interesseren... dat de regering hier ook niets aan doet.
Ik denk dat iedereen zulke filmpjes moet kijken. Je ogen sluiten voor leed maakt de wereld echt niet beter.
Ik roep ook altijd weet wat je eet. Als mensen beginnen over hoe zielig het is om bv dieren naar een handelaar te brengen.
Ik vrijwillig vaak op een hertenkamp. 1x in het jaar worden daar de jongen weggevangen. Ik ben daar meestal bij. Nu weet ik dat deze herten niet naar de slacht gaan. Maar soms krijg je tijdens dat gebeuren mensen aan het hek die zeggen dat het zielig is en dat we ze niet mogen laten afmaken. Meestal hou ik me mond, maar soms glipt het er gewoon uit "waarom is het voor deze dieren zielig? Omdat u ze toevallig kent. Voor die Koe die elke week op u bord ligt is het niet minder zielig hoor."
Maar denk maar niet dat mensen het begrijpen... Het meest gegeven antwoord dan is, "maar die is al dood en deze dieren niet"...

Overigens is 90% van de mensen die de zelfde opleiding hebben gedaan als ik geen vegetarier. Ze voelen zich niet geroepen om zich dat soort dingen aan te trekken.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:00:57 #67
137949 Disana
pi_52486778
Lang geleden, toen hondsdolheid onder vleermuizen actueel was, kwam mijn kat met een hoefijzerneusvleermuis binnen. Ik heb het diertje gered en in de gang gezet op de grond, maar kon zo gauw geen dierenarts bereiken. Ik wist niets van de hondsdolheid af.

Het was zaterdagavond en ik moest naar een feest. Daar belde ik de dienstdoende dierenarts. Die vertelde me dat de hersenen van mijn kat in laagjes gesneden zouden moeten worden om hondsdolheid uit te sluiten. Leuk!

Toen ik 's ochtends vroeg thuiskwam, durfde ik mijn gang niet meer in waar het beestje zat. Maar ja, enige weg naar binnen. Maar toen ik het uiteindelijk wel durfde, zag ik het diertje nergens meer. Zoeken, zoeken... en kijk, wat hing daar aan de kapstok.

Op maandag kwam er iemand van het dierenlab in Lelystad om het beestje in chloroform in te laten slapen; nog nooit een vleermuis van zo dichtbij kunnen bekijken. Na een dag of wat bleek dat het diertje vrij van hondsdolheid was.

Die dierenarts, die bleek aan de drank en kraamde onzin uit.
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:03:06 #68
137949 Disana
pi_52486827
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:41 schreef Mike1964 het volgende:

Heb ik nog wat gemist?

Ik krijg zomaar zin om ook eens een poosje te gaan COSsen....
Ik zou eventueel heel misschien bereid zijn om dan te gaan lurken
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:03:29 #69
60586 Veulen
pi_52486838
quote:

Klopt wel wat je zegt allemaal.
Het gekke is trouwens dat varkens en kippen die buitenlopen helemaal niet stinken. Kippen en andere pluimvee nemen namelijk geregeld een zandbad. Hierdoor worden nuttige stoffen opgedaan waardoor hun veren mooi blijven en ze minder ruiken. Plus dat buiten meststoffen sneller verdwijnen.

Voor varkens telt bijna het zelfde... Alleen zwemmen varkens graag

Zelfde telt trouwens voor elk dier, bijna niks stinkt. Of je moet het hebben over hitsige geitenbokken in de bronstijd... Maar die pissen over zich zelf heen. Dat is opzet
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:04:44 #70
60586 Veulen
pi_52486877
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Lang geleden, toen hondsdolheid onder vleermuizen actueel was, kwam mijn kat met een hoefijzerneusvleermuis binnen. Ik heb het diertje gered en in de gang gezet op de grond, maar kon zo gauw geen dierenarts bereiken. Ik wist niets van de hondsdolheid af.

Het was zaterdagavond en ik moest naar een feest. Daar belde ik de dienstdoende dierenarts. Die vertelde me dat de hersenen van mijn kat in laagjes gesneden zouden moeten worden om hondsdolheid uit te sluiten. Leuk!

Toen ik 's ochtends vroeg thuiskwam, durfde ik mijn gang niet meer in waar het beestje zat. Maar ja, enige weg naar binnen. Maar toen ik het uiteindelijk wel durfde, zag ik het diertje nergens meer. Zoeken, zoeken... en kijk, wat hing daar aan de kapstok.

Op maandag kwam er iemand van het dierenlab in Lelystad om het beestje in chloroform in te laten slapen; nog nooit een vleermuis van zo dichtbij kunnen bekijken. Na een dag of wat bleek dat het diertje vrij van hondsdolheid was.

Sommige dierenartsen zijn idioten... En dat meen ik dan eens oprecht.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:08:51 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52486968
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef Disana het volgende:

Jeetje.... wat een verhaal en dan het einde ook.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:12:37 #72
60586 Veulen
pi_52487052
Is uniekhoorn nog steeds op mannen-verslind-jacht?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:12:59 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52487060
Hmmm, ik probeer webcams van Scheveningen maar niks werkt echt soepel
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:15:33 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52487118
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef Veulen het volgende:
Is uniekhoorn nog steeds op mannen-verslind-jacht?
Oja Nee
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:16:25 #75
60586 Veulen
pi_52487142
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm, ik probeer webcams van Scheveningen maar niks werkt echt soepel
Het is ook hartstikke donker buiten.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:17:02 #76
60586 Veulen
pi_52487157
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja Nee
Je hebt al wat gevangen?

Zien
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:17:13 #77
137949 Disana
pi_52487163
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:04 schreef Veulen het volgende:

[..]

Sommige dierenartsen zijn idioten... En dat meen ik dan eens oprecht.
Het is waar. Maar ik wil het er niet over hebben (net zoals dat andere beestenleed), omdat ik er niet meer zo goed tegen kan.
pi_52487223
Kan je hier ook wavjes posten ?
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:19:29 #79
137949 Disana
pi_52487225
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jeetje.... wat een verhaal en dan het einde ook.
Ja he. Maar... jij bent dus mannen aan het vangen via de webcam op Scheveningen, als ik het goed begrijp
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:21:36 #80
60586 Veulen
pi_52487273
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
Kan je hier ook wavjes posten ?
Geen idee: Probeer het
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:22:03 #81
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52487286
Goede avond
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:22:24 #82
60586 Veulen
pi_52487293
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Disana het volgende:
Ja he. Maar... jij bent dus mannen aan het vangen via de webcam op Scheveningen, als ik het goed begrijp
Dat klinkt eigenlijk heel wanhopig
pi_52487303
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:21 schreef Veulen het volgende:

[..]

Geen idee: Probeer het
Heb al een omweg gevonden
http://www.xs4all.nl/~devalk0/Duitsequizvraag.wav
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:23:11 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52487309
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is in de stad weer het omgedraaide.. De yuppen die klagen over overlast van terrasjes e.d. Kunnen die zeikers niet gewoon ruilen
Zeikerds horen ook niet in de binnenstad te wonen... zeikerds moeten wonen op die plekken die speciaal voor ze gemaakt zijn: Vinexwijken
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52487313
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
Goede avond
Heeehidiehola
pi_52487324
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zeikerds horen ook niet in de binnenstad te wonen... zeikerds moeten wonen op die plekken die speciaal voor ze gemaakt zijn: Vinexwijken
Almere ver buiten
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:25:13 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52487341
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Almere ver buiten
Daar ja... plemp die hele polder maar vol met dat spul en dan de afsluitdijk weer open
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:25:33 #88
60586 Veulen
pi_52487352
Hidiho
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:26:06 #89
60586 Veulen
pi_52487363
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
Daar ja... plemp die hele polder maar vol met dat spul en dan de afsluitdijk weer open
Oh ik dacht bruggen opblazen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:26:23 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52487367
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef Veulen het volgende:

[..]

Dat klinkt eigenlijk heel wanhopig

Nou mijn lekker ding zit achter de pc een film te kijken en scheveningen wil ik zien voor het vuurwerk.
Niet echt spannend
Haai die Hidiho!
Beetje te laat maar heel veel plezier in de kroeg Leandra
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:26:27 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52487369
Anyway... ik ben m'n "sociale verplichtingen" nakomen

Laters
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:26:48 #92
60586 Veulen
pi_52487372
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
Mijn duits is net genoeg om die grap te begrijpen en hij is leuk
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:28:02 #93
137949 Disana
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:28:04 #94
60586 Veulen
pi_52487393
Kroegtijger ze Leandra.

Ik ga even de hond uitlaten. Dat wil die graag gezien zijn hypnotiserende blikken mijn kant op
pi_52487397
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben m'n "sociale verplichtingen" nakomen

Laters
En gedraag je es een keer
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:29:18 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52487417
quote:

[..]

Whehe
pi_52487454
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
Als we het toch over (huis)dieren hebben:

http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3379
If you see a hippo look the other way ... Hahahaha ik zal het onthouden
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:32:23 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52487470
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
Als we het toch over (huis)dieren hebben:

http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3379
Jessica
Hoest mogelijk
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:47:04 #99
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52487757
quote:

[..]

Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:51:34 #100
166006 Polonium-120
the morning after
pi_52487858
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:52 schreef TherAngelina het volgende:

[..]

De kop van een vleermuis afbijten .

Doe dan zoals Mayhem .

De dingen die ze erbij deden dan, niet de dingen met de dode dieren .
dingen met dode dieren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')