handdoek erdoorheen gejaagd?quote:
Ik heb de OP gekopieerd uit de wiki. Don't blame mequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:04 schreef Chowi het volgende:
Waarom sta ik bij "Misschien"? OMG IK STA BIJ "MISSCHIEN"!
Goed, dan moeten we tot op de bodem uit gaan zoeken welke kwajongen mij deze streek nu weer geleverd heeft!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb de OP gekopieerd uit de wiki. Don't blame me
Ik zet die uit het vorige topic er wel even in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb de OP gekopieerd uit de wiki. Don't blame me
Remlof (geen beschuldiging!) past over het algemeen de OP aan en dan denkt iedereen dat het gefixt is. Jammer dat mensen vaak vergeten de OP in de wiki aan te passenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed, dan moeten we tot op de bodem uit gaan zoeken welke kwajongen mij deze streek nu weer geleverd heeft!
Oh ! De onmenselijkheid !quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed, dan moeten we tot op de bodem uit gaan zoeken welke kwajongen mij deze streek nu weer geleverd heeft!
Pas je de wiki ook ff aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zet die uit het vorige topic er wel even in.
Pff! Jij begrijpt het tenminste!quote:
Zou dat een reden hebben denk je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:12 schreef cablegunmaster het volgende:
ik sta er nog niet tussen ^^ ze willenme niet op de meet
Ik ben m'n wachtwoord kwijt en wil wel als remlof inloggen. Heb achter de schermen al gevraagd om hulp...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gebruik eens een andere browser.
SMOESJES
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik fix m wel. Ik kan de OP nog aanpassen (dus copy/pasten) geloof ik
Ja, zou het een reden hebben? Wat denk jij ervan, Sebas?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zou dat een reden hebben denk je?
Oh, nou sorry hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben m'n wachtwoord kwijt en wil wel als remlof inloggen. Heb achter de schermen al gevraagd om hulp...
[..]
[afbeelding]
Ik geloof dat daar wel een reden voor is ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, zou het een reden hebben? Wat denk jij ervan, Sebas?
Vertel me je visie! Wat denk jij wat de reden ervoor is? Want ik ben, zogezegd, clueless.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik geloof dat daar wel een reden voor is ja.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik geloof dat daar wel een reden voor is ja.
Maak een nieuw lijstje!quote:
weet niet * haalt schouder opquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:19 schreef Sebasser het volgende:
CGM, ik denk dat het komt door je ^^ gebruik.
Wat jij?
ok. nuecken ?quote:
Die smiley is er wel hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weet niet * haalt schouder op* tis gewoon een uber smiley die fok niet kent
![]()
welke kan ik het beste kopen; zen of ipod
als jullie kunnen helpen graag![]()
Zo goed?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
in de lijst arriveert om 2 uur opstationkomt zeker
?
Whoops, deze is beter.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die smiley is er wel hoor.
[afbeelding]
Mwah, deel 22 en nog 41 dagen te gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:52 schreef pussydeluxe het volgende:
Deeze reeks gaat veel te langzaam.
Zie het als een vakantie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Men dat is voor mij aan de andere kant van de wereld
Ik wil met jou op vakantiequote:
Hele kooi vol! Mits jij je konijnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem je je chinchilz0rs mee?
Ik heb er nog maar ééntje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:38 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hele kooi vol! Mits jij je konijnen![]()
Lusten ze wel bier?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:38 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hele kooi vol! Mits jij je konijnen![]()
Thorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar ééntje.![]()
En Thor reist niet graag.![]()
Neequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Thor![]()
En eentje heette Zeus en de ander Allah![]()
sorry ben in melige bui
eeeh, zoveel konijnen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NeeSneeuwbal, Snickers, Odin, Snoopy, Sleepy, Knorretje, Teigetje, Konijn, Droopy. En nog wat die ik me niet kan herinneren.
Thor is het mannetje. Sneeuwbal en Snickers zijn vrouwtjes. De rest waren hun kindjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
eeeh, zoveel konijnen.![]()
Leuke kerstmis ieder jaar zeker![]()
Was ik maar een konijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thor is het mannetje. Sneeuwbal en Snickers zijn vrouwtjes. De rest waren hun kindjes.
Jahquote:
En met kerst een mooi rood lintje om je nek... Wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jah![]()
Beetje lekker chillen in je hok. Om het uur even een wip maken. Mensen die je eten brengen. En je kunt met je achterpoot achter je oor jeuken.
Nou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:21 schreef WurM het volgende:
[..]
En met kerst een mooi rood lintje om je nek... Wat wil je nog meer?
Iets andersquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef WurM het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
?
Agreed, konijntjes zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou.![]()
Konijntjes eet je niet op.
En ik hoef maar 1 meisje. Meer dan genoeg voor mij![]()
En stoere mannen kunnen gewoon een konijn hebben, en dat maakt ze niet minder stoerquote:
Eenschquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En stoere mannen kunnen gewoon een konijn hebben, en dat maakt ze niet minder stoer![]()
Ik heb liever bevers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Konijnen zijn voor lieve meisjes, en voor stoere mannen!
Je bent niet stoer als je geen konijn hebt!![]()
Maar hij drinkt wél bier!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:02 schreef TheSorrow het volgende:
Wat een vieze man ben je toch remlof
Dus als je bier drinkt maakt dat je speciaal?quote:
Inlezen is voor newbies.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow gaat maar eens een ontbijtje maken![]()
Ik ging er vanochtend om 7 uur in, kwam er om 22.00 uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF, ontbijt???
Om 23.20u???
Jij hebt echt een fucked-up ritme.
Mooi!quote:
Alweer? *Zucht*... ga maar liggen dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:33 schreef Sebasser het volgende:
Poepseks.
Schijnt volkssport nr.1 in Duitsland te zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:33 schreef Sebasser het volgende:
Poepseks.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Schijnt volkssport nr.1 in Duitsland te zijn
Boem!quote:
chillen @ Cremersquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef Leia het volgende:
Jaa!
Ach, keertje kan wel. Als ik heel dronken ben ga ik toch wel door Grunn heen zwerven, gaan we dan wel naar Shadrak ofzo met de groep !
Gaan wij samen moshen dan ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk dat je dan snel bij de Vera en/of Simplon uitkomt.
Of weten anderen nog meer?Ik ben niet zo'n uitgaans-type dus ik weet niet zoveel
![]()
Neequote:
Gaan we dan headbangen ?quote:
Je haren moet je sowieso laten groeienquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Gaan we dan headbangen ?
Dan laat ik me haren groeien
Boogie woogie-en dan ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je haren moet je sowieso laten groeien
EnIk headbang ook nooit
.
.. Wat ben ik voor iemand![]()
Da's beter.quote:
Shadrakquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef Leia het volgende:
Jaa!
Ach, keertje kan wel. Als ik heel dronken ben ga ik toch wel door Grunn heen zwerven, gaan we dan wel naar Shadrak ofzo met de groep !
Ik weet niet helemaal zeker of het onder aanranden valt, maar het was in ieder geval ongewenst en onaangenaam...quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal zeker of het onder aanranden valt, maar het was in ieder geval ongewenst en onaangenaam...
Ook als je aangerand wordt door gozers?quote:
Juist dan wil-ie er heenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ook als je aangerand wordt door gozers?![]()
Dat verklaart hetquote:
Uhuhquote:
Je bent ook zo'n lekker geil jongetje, ik zou mn handen ook niet thuis kunnen latenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef WurM het volgende:
[..]
ShadrakGeen goeie ervaringen mee
De eerste (en tevens laatste) keer dat ik daar was, ben ik aangerand door enge meneren, die me niet met rust wilden laten
Veraquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef WurM het volgende:
[..]
ShadrakGeen goeie ervaringen mee
De eerste (en tevens laatste) keer dat ik daar was, ben ik aangerand door enge meneren, die me niet met rust wilden laten
Enge oude meneertjes hebben geen tandjes, die hebben een kunstgebit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Laat ze me maar aanraken, dan sla ik de tandjes uit hun smoel ^^
Nou dat gebuerd alleen als ze hun praatjes niet waar kennen makenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Laat ze me maar aanraken, dan sla ik de tandjes uit hun smoel ^^
Vera Pwns Shadrak.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Veraen anders waarom organiseer je niet een Fok go out
in groningen ? oh w8daar isde meet al voor
![]()
Een ram op hun smoel zal ook wel voldoen dan toch?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Enge oude meneertjes hebben geen tandjes, die hebben een kunstgebit.
Een trap tegen hun kloten zal ook wel een voldaan gevoel geven denk k.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Een ram op hun smoel zal ook wel voldoen dan toch?
* Sebasser geeft Chipszak. een heule grote en uberlekkere chocolade cake, die zoveel lekkerder is dan die van Tom.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
* Sebasser geeft Chipszak. een heule grote en uberlekkere chocolade cake, die zoveel lekkerder is dan die van Tom.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Cake met stukjes koffieprut.
Das pas lekker.
Omdat je zelf niet kunt koken, stomme student.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef outsidr het volgende:
Ik heb tenminste lekkere kippensoep
Gemaakt door me moeder
Nee omdat ik werk stomme rundquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Omdat je zelf niet kunt koken, stomme student.
Niet gemeen doen tegen Sebasquote:
hij begonquote:
Ja maar.quote:
Ik heb net een heerlijk kopje Peer en nogwat thee op.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar.
Ik ken hem langer en dus zal ik het altijd voor hem opnemen
En jij zei van 'HAHWGHAGAWJH JULLIE HEBBEN GEEN KIPPENSOEP EN IK WEL WGHAJAGHAHA EIKELS' alleen dan verkapt.
Waarom denk je dat ik de mijne niet deel? Hijs toch lekkerderquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
* Sebasser geeft Chipszak. een heule grote en uberlekkere chocolade cake, die zoveel lekkerder is dan die van Tom.![]()
Schop tussen hun benen doen ze je nix? Maakt niet uit wat je bij iemand doet, je zal er toch wel uitgeflikkerd wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Een trap tegen hun kloten zal ook wel een voldaan gevoel geven denk k.
Een goeie ram tegen hun smoel flikkeren ze je de shadrak uit, en dan sta je daar buiten met dat enge meneertje.
Me moeder ken alleen lekkere soep maken.quote:
Juistquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar.
En jij zei van 'HAHWGHAGAWJH JULLIE HEBBEN GEEN KIPPENSOEP EN IK WEL WGHAJAGHAHA EIKELS' alleen dan verkapt.
Ik ben tenminste beleefd genoeg om het uit te delen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de mijne niet deel? Hijs toch lekkerder
Tag-team actie....quote:
Dat is anders.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Schop tussen hun benen doen ze je nix? Maakt niet uit wat je bij iemand doet, je zal er toch wel uitgeflikkerd worden
* TheSorrow geeft Tim een paar stukjesquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben tenminste beleefd genoeg om het uit te delen.
Beetje in je eentje chocoladecake lopen vreten, so sad. zoals maikuuuul het zou zeggen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Astrid doet alleen maar keieerlijk.
HA!
Niet echtquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Astrid doet alleen maar keieerlijk.
HA!
Ik zit hier echt met zo'nquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar.
Wat valt er uit te lachen dan ?quote:
Ik zit werkelijk te kauwen op iets, doe jij dat lekker op die denkbeeldige teringzooiquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Onze denkbeeldige cake zal altijd beter zijn dan die bagger die jij nu naar binnen werkt.
Kom maar hier, dan krijg je een knuffel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met zo'ngezicht te lezen. Alleen dan niet geel, en met veel haar
![]()
Ik ben heul alleenwie wil mij een knuffel geven?
![]()
Mss hou je op die manier de mensen uit de Shadrak ook wel van je vandaan. 14.gifquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef TheSorrow het volgende:
En dan nog, eer dat jullie uitGroningen
zijn is die cake al zo hard geworden dat je er iemand de hersens mee kan ingooien
Ik wil je wel een okkernoot gevenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met zo'ngezicht te lezen. Alleen dan niet geel, en met veel haar
![]()
Ik ben heul alleenwie wil mij een knuffel geven?
![]()
Laat ze maar komenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mss hou je op die manier de mensen uit de Shadrak ook wel van je vandaan. 14.gif
en Groningen is tof.
Maar jij deelde nepcake uit.quote:
Grapjas, dan bak jij ze wel even goed verkeerd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef TheSorrow het volgende:
En dan nog, eer dat jullie uitGroningen
zijn is die cake al zo hard geworden dat je er iemand de hersens mee kan ingooien
Je neemt een stuk van je cake mee?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb besloten dat ik maar gewapend ga zijn op de meet
Ik laat ze bakken, ik ga daar zelf geen moeite voor doenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Grapjas, dan bak jij ze wel even goed verkeerd.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je neemt een stuk van je cake mee?
Jupquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je neemt een stuk van je cake mee?
Nu ben ik zeker een pussy als ik roep dat cake bakken best wel leuk is om te doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik laat ze bakken, ik ga daar zelf geen moeite voor doen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan krijg je een knuffel.![]()
Nee hoor, want ik doe het ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu ben ik zeker een pussy als ik roep dat cake bakken best wel leuk is om te doen.
Cakebeslag.
Iedereen die het ontloopt is dus gewoon een pussy, ipv andersom.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik doe het ook.![]()
En ik ben stoer![]()
Wat heb jij voor bagger opvoeding gehad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef TheSorrow het volgende:
Spacecake zelf bakken jaKheb nog nooit een cake gebakken dusja
Dat gaat je geen ene flikker aan imoquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat heb jij voor bagger opvoeding gehad.
Ja, want meeten is niet voor pussy's.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef TheSorrow het volgende:
Op de meet zien we wie de pussy's zijn
Klopt, maar ik vind dat bij elke degelijke opvoeding, cake maken, erbij in zit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat gaat je geen ene flikker aan imo [afbeelding] Heb het liever niet over het feit dat ik geslagen werd met de cakebeslaghouder
Zal vast wel, daar herinner ik me niet veel vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind dat bij elke degelijke opvoeding, cake maken, erbij in zit.
Hehe, dus wie het meeste bier drinkt zonder laveloos erbij te lopen is stoer?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:47 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb t over mensen met de grote praatjes dat ze zoveeeeeeeel aankunnen en dan na 1 bier al laveloos erbij lopenAltijd leuk
Mijn zusje werkt in een banketbakkerij. En ze maakt thuis ook koekjes enzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Cakebeslag is idd lekkerof koekjesbeslag
![]()
De Slayer invasie kwam pas op mn 16/17equote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hehe, dus wie het meeste bier drinkt zonder laveloos erbij te lopen is stoer?
Nee, dat is een alcholist.
Je houdt wel van snoepen he?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn zusje werkt in een banketbakkerij. En ze maakt thuis ook koekjes enzo![]()
En dan moet ze voor mij altijd een extra kom beslag maken, omdat ik er zo veel van snoep![]()
Ga maken dan. 14.gifquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
De Slayer invasie kwam pas op mn 16/17e
Slayermobiel dinkytoyDat zou vet zijn
iksnapquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:52 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, althans, denk ik
Thee?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga nog ff water opzetten.
Ik pak gewoon liever de sleutels (met jouw sleutelhanger eraanquote:
True, truequote:Op zondag 19 augustus 2007 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn sleutelhanger is gwn rete hip.
Ik heb liever een crossmotor ofzo, ipv een sleutel(hanger) om mee te crossen..quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik pak gewoon liever de sleutels (met jouw sleutelhanger eraan) en ga daarmee rondcrossen
Lawler, laat ik die nu net niet hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef TheSorrow het volgende:
lollerwater met perziksmaak a.u.b [afbeelding]
Doe dan alleen het lollerwater maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lawler, laat ik die nu net niet hebben.
ORLY?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef TheSorrow het volgende:
Ik had dus moeten zeggen dat ik met die sleutels ook mn auto instapte
Ik heb wel Pear & peach, dacht ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Doe dan alleen het lollerwater maar
Mijn sleutelhanger is anders wel errug vet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb liever een crossmotor ofzo, ipv een sleutel(hanger) om mee te crossen..
Gaan wij samen met de trein erheen ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:58 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga trouwens zodra ik loon heb gelijk maar ff een treinkaartje halen en geld apart leggen, anders heb ik strax weer nix aan t eind van de maand![]()
Zeg dat dan meteenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel Pear & peach, dacht ik.
Ik moet op R'dam overstappen en dan pas op Amersfoort weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef outsidr het volgende:
[..]
Gaan wij samen met de trein erheen ?![]()
Gaan jullie maar samen een trein koppen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef outsidr het volgende:
[..]
Gaan wij samen met de trein erheen ?![]()
Of we flikkeren jou ervoor met zn 2'en, ook een goede optie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gaan jullie maar samen een trein koppen.
Mijn trein gaat als t goed is rechtstreeksquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik moet op R'dam overstappen en dan pas op Amersfoort weerMaar dat moet te regelen zijn denk ik? Lijkt me wel tof, heb ik iig aanspraak
Prima plan, ik zal het in mijn agenda zetten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Of we flikkeren jou ervoor met zn 2'en, ook een goede optie?
Hoelaat was jij van plan de trein te pakken dan? Ik kom nu 13.53 aan in Grunquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:02 schreef outsidr het volgende:
[..]
Mijn trein gaat als t goed is rechtstreeks
Beter kom je dan eerst naar Den Haag CS of HS... kennen we dan in 1x richting groningen gaan
Klikquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hoelaat was jij van plan de trein te pakken dan? Ik kom nu 13.53 aan in GrunEn is dat niet duurder als ik via Den Haag ga?
Randstad Railquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef TheSorrow het volgende:
Dat zou niet echt opschieten voor mij, dan ben ik iets van 20¤ duurder uit volgens mij
Zou je net zien dat ik dan wel weer de lul benquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef outsidr het volgende:
[..]
Randstad Rail![]()
Die van Rotterdam naar Den Haag word je nooit gecontroleerd
Moet je ook niet zover van me vandaan wonenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef TheSorrow het volgende:
En dan vanaf DH nog eens naar Z ..... dat kost me ook al weer genoeg
Nah... dan krijg ik tenminste ook nog wat kortingquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:08 schreef TheSorrow het volgende:
Koen moet trouwens wel gaan, heb ik 40% korting!
Dus je wil me gebruiken?!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nah... dan krijg ik tenminste ook nog wat korting
Best welquote:
Ik zet de love ballad van Slayer wel op danquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]Lovely
![]()
![]()
Gaat er dan heet aan toe als we saampjes gaan reizen...![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:14 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik zet de love ballad van Slayer wel op dan![]()
![]()
I feel the urge, the growing need, to fuck this sinfull corpsequote:
IIIIII WWWWWWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLL KKKKKKKKKKKIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLL YYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUquote:
He'll break.....your fucking baaaaaaaaaaack!!.... THE SPINEEEEE SPLITTERRRRRRR!!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
IIIIII WWWWWWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLL KKKKKKKKKKKIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLL YYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUU![]()
* Grunt intro van Devoured By Verminquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wacht maar tot we op de meet zijn
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:26 schreef outsidr het volgende:
[..]
* Grunt intro van Devoured By Vermin![]()
UNNNNNNLLLEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAASSSSHHHIIIIIIIIINNNNGGGGG THE BLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDTTTTTTHHHHIIIIIRRRRRRRSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Deaaaaaadd.... Humaaaaaan...collectioooOOOOOOOON![]()
Agreedquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet het alweer.
Slit wrist theory heette dat nummer![]()
is wel een tof nr.
YAAAARRRR !!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:39 schreef TheSorrow het volgende:
You know the best part about older woman is when you eat them out... you can hear the maggots crunching in their teethYummeh!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
YAAAARRRR !!!!
KILL THE CHRISTIAN![]()
http://youtube.com/watch?v=UoJAB7DDu5E
Jaaaaquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:44 schreef outsidr het volgende:
http://youtube.com/watch?v=aARyKTs6PJc
HOOOOMMMMAAAAAGGGGEEEE FOOOOOOOAAAAARRRRR SSSSAAAATTTTAAAAANNNN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |