we gaan gewoon lekker verderquote:
de M heeft een kleiner venster.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:46 schreef Godlike02 het volgende:
De zen is er toch ook in de 60gb versie
Creative Zen Vision:M 60GB
http://tweakers.net/pricewatch/144834/Creative-Zen-Vision:M-60GB-(USB-2.0).html
waarom wil iedereen een ipod als de zen beter is ? ( toch om de status ? )quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:47 schreef osho het volgende:
de zen lijkt me beter...vind hem ook mooier
mbt jeugd/tieners: jaquote:Opzaterdag 18 augustus 2007 14:49schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom wil iedereen een ipod als de zen beter is ? ( toch om de status ? ):D
Dus ik ben gemiddeld klapvee?? Dank u zeerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:57 schreef Tarabass het volgende:
iPod zuigt. Maarja, als je de kwaliteit van het geluid niet belangrijk vind (zoals het gemiddelde klapvee) dan zou je hem kunnen kopen ja..
Kijk zo hoort dat ook, standaard oordopjes + iPod/zen zuigt sowieso. Ik gebruik bij beide een koptelefoon van Sony á 60/70 euro ofzo, dan hoor je meestal wel wat kwaliteit of zooi is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:00 schreef cablegunmaster het volgende:
nee ik ben een redelijk goed opgevoed geluids technicus ^^ mn piano thuis is vals en ik hoor meestal wel of het goed klinkt zuiver volle bas of nietdat merk je wel na 3 mp3 spelers en heel lang in koor zingen. maar , meestal kun je met elke mp3 speler er goed geluid uithalen mits je goed genoeg kpbs hebt
+ goeie doppen of koptelefoon
vorige was van sennheisser ^^ 40 euro voor een headset maar dat terzijde
nog andere dingen erbij gemerkt voordelen nadelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:03 schreef Remzz het volgende:
Er word van de iPod gezegd dat de bass niet de beste is. Maar ik heb een iPod en merk er weinig van nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik alles behalve een audiofiel ben.
Alstu. Geen dank hoor. Maar loop jij maar lekker achter de kudde aan en verdiep je vooral niet in andere producten dan de gehypte producten, en ga vooral niet op je eigen verstand en gehoor af. Straks ga je nog zeggen dat het geluid van cd's goed is, kom op zeg..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus ik ben gemiddeld klapvee?? Dank u zeer
Wat er niet in zit kun je er ook niet uithalen hoor, ook niet met duurdere dopjes. Maar wat is dan zooi, de iPod of de Zen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk zo hoort dat ook, standaard oordopjes + iPod/zen zuigt sowieso. Ik gebruik bij beide een koptelefoon van Sony á 60/70 euro ofzo, dan hoor je meestal wel wat kwaliteit of zooi is.
Ikzelf vind de intergratie met iTunes perfect, komt geen enkele andere speler ook maar in de buurt. Nadeel voor anderen kan zijn dat je met een iPod niet zomaar in de verkenner nummers kunt slepen maar het met iTunes moet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nog andere dingen erbij gemerkt voordelen nadelen?
Maar draai verder gerust Windows hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:06 schreef Tarabass het volgende:
Maar loop jij maar lekker achter de kudde aan
cd's uit de winkel is toch meestal beter dan gedownloadde muziek , ookal heb je soms 320kbps van internet over het algemeen is een cd toch net iets voller van klank. lang niet bij alle muziekzo , maar bepaalde muziek moet je eenmaal op cd kopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Alstu. Geen dank hoor. Maar loop jij maar lekker achter de kudde aan en verdiep je vooral niet in andere producten dan de gehypte producten, en ga vooral niet op je eigen verstand en gehoor af. Straks ga je nog zeggen dat het geluid van cd's goed is, kom op zeg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |