handdoek erdoorheen gejaagd?quote:
Ik heb de OP gekopieerd uit de wiki. Don't blame mequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:04 schreef Chowi het volgende:
Waarom sta ik bij "Misschien"? OMG IK STA BIJ "MISSCHIEN"!
Goed, dan moeten we tot op de bodem uit gaan zoeken welke kwajongen mij deze streek nu weer geleverd heeft!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb de OP gekopieerd uit de wiki. Don't blame me
Ik zet die uit het vorige topic er wel even in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb de OP gekopieerd uit de wiki. Don't blame me
Remlof (geen beschuldiging!) past over het algemeen de OP aan en dan denkt iedereen dat het gefixt is. Jammer dat mensen vaak vergeten de OP in de wiki aan te passenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed, dan moeten we tot op de bodem uit gaan zoeken welke kwajongen mij deze streek nu weer geleverd heeft!
Oh ! De onmenselijkheid !quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed, dan moeten we tot op de bodem uit gaan zoeken welke kwajongen mij deze streek nu weer geleverd heeft!
Pas je de wiki ook ff aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zet die uit het vorige topic er wel even in.
Pff! Jij begrijpt het tenminste!quote:
Zou dat een reden hebben denk je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:12 schreef cablegunmaster het volgende:
ik sta er nog niet tussen ^^ ze willenme niet op de meet
Ik ben m'n wachtwoord kwijt en wil wel als remlof inloggen. Heb achter de schermen al gevraagd om hulp...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gebruik eens een andere browser.
SMOESJES
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik fix m wel. Ik kan de OP nog aanpassen (dus copy/pasten) geloof ik
Ja, zou het een reden hebben? Wat denk jij ervan, Sebas?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zou dat een reden hebben denk je?
Oh, nou sorry hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben m'n wachtwoord kwijt en wil wel als remlof inloggen. Heb achter de schermen al gevraagd om hulp...
[..]
[afbeelding]
Ik geloof dat daar wel een reden voor is ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, zou het een reden hebben? Wat denk jij ervan, Sebas?
Vertel me je visie! Wat denk jij wat de reden ervoor is? Want ik ben, zogezegd, clueless.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik geloof dat daar wel een reden voor is ja.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik geloof dat daar wel een reden voor is ja.
Maak een nieuw lijstje!quote:
weet niet * haalt schouder opquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:19 schreef Sebasser het volgende:
CGM, ik denk dat het komt door je ^^ gebruik.
Wat jij?
ok. nuecken ?quote:
Die smiley is er wel hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weet niet * haalt schouder op* tis gewoon een uber smiley die fok niet kent
![]()
welke kan ik het beste kopen; zen of ipod
als jullie kunnen helpen graag![]()
Zo goed?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
in de lijst arriveert om 2 uur opstationkomt zeker
?
Whoops, deze is beter.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die smiley is er wel hoor.
[afbeelding]
Mwah, deel 22 en nog 41 dagen te gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:52 schreef pussydeluxe het volgende:
Deeze reeks gaat veel te langzaam.
Zie het als een vakantie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Men dat is voor mij aan de andere kant van de wereld
Ik wil met jou op vakantiequote:
Hele kooi vol! Mits jij je konijnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem je je chinchilz0rs mee?
Ik heb er nog maar ééntje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:38 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hele kooi vol! Mits jij je konijnen![]()
Lusten ze wel bier?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:38 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hele kooi vol! Mits jij je konijnen![]()
Thorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar ééntje.![]()
En Thor reist niet graag.![]()
Neequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Thor![]()
En eentje heette Zeus en de ander Allah![]()
sorry ben in melige bui
eeeh, zoveel konijnen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NeeSneeuwbal, Snickers, Odin, Snoopy, Sleepy, Knorretje, Teigetje, Konijn, Droopy. En nog wat die ik me niet kan herinneren.
Thor is het mannetje. Sneeuwbal en Snickers zijn vrouwtjes. De rest waren hun kindjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
eeeh, zoveel konijnen.![]()
Leuke kerstmis ieder jaar zeker![]()
Was ik maar een konijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thor is het mannetje. Sneeuwbal en Snickers zijn vrouwtjes. De rest waren hun kindjes.
Jahquote:
En met kerst een mooi rood lintje om je nek... Wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jah![]()
Beetje lekker chillen in je hok. Om het uur even een wip maken. Mensen die je eten brengen. En je kunt met je achterpoot achter je oor jeuken.
Nou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:21 schreef WurM het volgende:
[..]
En met kerst een mooi rood lintje om je nek... Wat wil je nog meer?
Iets andersquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef WurM het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
?
Agreed, konijntjes zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou.![]()
Konijntjes eet je niet op.
En ik hoef maar 1 meisje. Meer dan genoeg voor mij![]()
En stoere mannen kunnen gewoon een konijn hebben, en dat maakt ze niet minder stoerquote:
Eenschquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En stoere mannen kunnen gewoon een konijn hebben, en dat maakt ze niet minder stoer![]()
Ik heb liever bevers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Konijnen zijn voor lieve meisjes, en voor stoere mannen!
Je bent niet stoer als je geen konijn hebt!![]()
Maar hij drinkt wél bier!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:02 schreef TheSorrow het volgende:
Wat een vieze man ben je toch remlof
Dus als je bier drinkt maakt dat je speciaal?quote:
Inlezen is voor newbies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |