Thor is het mannetje. Sneeuwbal en Snickers zijn vrouwtjes. De rest waren hun kindjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
eeeh, zoveel konijnen.![]()
Leuke kerstmis ieder jaar zeker![]()
Was ik maar een konijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thor is het mannetje. Sneeuwbal en Snickers zijn vrouwtjes. De rest waren hun kindjes.
Jahquote:
En met kerst een mooi rood lintje om je nek... Wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jah![]()
Beetje lekker chillen in je hok. Om het uur even een wip maken. Mensen die je eten brengen. En je kunt met je achterpoot achter je oor jeuken.
Nou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:21 schreef WurM het volgende:
[..]
En met kerst een mooi rood lintje om je nek... Wat wil je nog meer?
Iets andersquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef WurM het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
?
Agreed, konijntjes zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou.![]()
Konijntjes eet je niet op.
En ik hoef maar 1 meisje. Meer dan genoeg voor mij![]()
En stoere mannen kunnen gewoon een konijn hebben, en dat maakt ze niet minder stoerquote:
Eenschquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En stoere mannen kunnen gewoon een konijn hebben, en dat maakt ze niet minder stoer![]()
Ik heb liever bevers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Konijnen zijn voor lieve meisjes, en voor stoere mannen!
Je bent niet stoer als je geen konijn hebt!![]()
Maar hij drinkt wél bier!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:02 schreef TheSorrow het volgende:
Wat een vieze man ben je toch remlof
Dus als je bier drinkt maakt dat je speciaal?quote:
Inlezen is voor newbies.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow gaat maar eens een ontbijtje maken![]()
Ik ging er vanochtend om 7 uur in, kwam er om 22.00 uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF, ontbijt???
Om 23.20u???
Jij hebt echt een fucked-up ritme.
Mooi!quote:
Alweer? *Zucht*... ga maar liggen dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:33 schreef Sebasser het volgende:
Poepseks.
Schijnt volkssport nr.1 in Duitsland te zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:33 schreef Sebasser het volgende:
Poepseks.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Schijnt volkssport nr.1 in Duitsland te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |