quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow gaat maar eens een ontbijtje maken![]()
Ik ging er vanochtend om 7 uur in, kwam er om 22.00 uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF, ontbijt???
Om 23.20u???
Jij hebt echt een fucked-up ritme.
Mooi!quote:
Alweer? *Zucht*... ga maar liggen dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:33 schreef Sebasser het volgende:
Poepseks.
Schijnt volkssport nr.1 in Duitsland te zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:33 schreef Sebasser het volgende:
Poepseks.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Schijnt volkssport nr.1 in Duitsland te zijn
Boem!quote:
chillen @ Cremersquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef Leia het volgende:
Jaa!
Ach, keertje kan wel. Als ik heel dronken ben ga ik toch wel door Grunn heen zwerven, gaan we dan wel naar Shadrak ofzo met de groep !
Gaan wij samen moshen dan ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk dat je dan snel bij de Vera en/of Simplon uitkomt.
Of weten anderen nog meer?Ik ben niet zo'n uitgaans-type dus ik weet niet zoveel
![]()
Neequote:
Gaan we dan headbangen ?quote:
Je haren moet je sowieso laten groeienquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Gaan we dan headbangen ?
Dan laat ik me haren groeien
Boogie woogie-en dan ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je haren moet je sowieso laten groeien
EnIk headbang ook nooit
.
.. Wat ben ik voor iemand![]()
Da's beter.quote:
Shadrakquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef Leia het volgende:
Jaa!
Ach, keertje kan wel. Als ik heel dronken ben ga ik toch wel door Grunn heen zwerven, gaan we dan wel naar Shadrak ofzo met de groep !
Ik weet niet helemaal zeker of het onder aanranden valt, maar het was in ieder geval ongewenst en onaangenaam...quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal zeker of het onder aanranden valt, maar het was in ieder geval ongewenst en onaangenaam...
Ook als je aangerand wordt door gozers?quote:
Juist dan wil-ie er heenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ook als je aangerand wordt door gozers?![]()
Dat verklaart hetquote:
Uhuhquote:
Je bent ook zo'n lekker geil jongetje, ik zou mn handen ook niet thuis kunnen latenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef WurM het volgende:
[..]
ShadrakGeen goeie ervaringen mee
De eerste (en tevens laatste) keer dat ik daar was, ben ik aangerand door enge meneren, die me niet met rust wilden laten
Veraquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef WurM het volgende:
[..]
ShadrakGeen goeie ervaringen mee
De eerste (en tevens laatste) keer dat ik daar was, ben ik aangerand door enge meneren, die me niet met rust wilden laten
Enge oude meneertjes hebben geen tandjes, die hebben een kunstgebit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Laat ze me maar aanraken, dan sla ik de tandjes uit hun smoel ^^
Nou dat gebuerd alleen als ze hun praatjes niet waar kennen makenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Laat ze me maar aanraken, dan sla ik de tandjes uit hun smoel ^^
Vera Pwns Shadrak.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Veraen anders waarom organiseer je niet een Fok go out
in groningen ? oh w8daar isde meet al voor
![]()
Een ram op hun smoel zal ook wel voldoen dan toch?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Enge oude meneertjes hebben geen tandjes, die hebben een kunstgebit.
Een trap tegen hun kloten zal ook wel een voldaan gevoel geven denk k.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Een ram op hun smoel zal ook wel voldoen dan toch?
* Sebasser geeft Chipszak. een heule grote en uberlekkere chocolade cake, die zoveel lekkerder is dan die van Tom.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
* Sebasser geeft Chipszak. een heule grote en uberlekkere chocolade cake, die zoveel lekkerder is dan die van Tom.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Cake met stukjes koffieprut.
Das pas lekker.
Omdat je zelf niet kunt koken, stomme student.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef outsidr het volgende:
Ik heb tenminste lekkere kippensoep
Gemaakt door me moeder
Nee omdat ik werk stomme rundquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Omdat je zelf niet kunt koken, stomme student.
Niet gemeen doen tegen Sebasquote:
hij begonquote:
Ja maar.quote:
Ik heb net een heerlijk kopje Peer en nogwat thee op.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar.
Ik ken hem langer en dus zal ik het altijd voor hem opnemen
En jij zei van 'HAHWGHAGAWJH JULLIE HEBBEN GEEN KIPPENSOEP EN IK WEL WGHAJAGHAHA EIKELS' alleen dan verkapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |