De Slayer invasie kwam pas op mn 16/17equote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hehe, dus wie het meeste bier drinkt zonder laveloos erbij te lopen is stoer?
Nee, dat is een alcholist.
Je houdt wel van snoepen he?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn zusje werkt in een banketbakkerij. En ze maakt thuis ook koekjes enzo![]()
En dan moet ze voor mij altijd een extra kom beslag maken, omdat ik er zo veel van snoep![]()
Ga maken dan. 14.gifquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
De Slayer invasie kwam pas op mn 16/17e
Slayermobiel dinkytoyDat zou vet zijn
iksnapquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:52 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, althans, denk ik
Thee?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga nog ff water opzetten.
Ik pak gewoon liever de sleutels (met jouw sleutelhanger eraanquote:
True, truequote:Op zondag 19 augustus 2007 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn sleutelhanger is gwn rete hip.
Ik heb liever een crossmotor ofzo, ipv een sleutel(hanger) om mee te crossen..quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik pak gewoon liever de sleutels (met jouw sleutelhanger eraan) en ga daarmee rondcrossen
Lawler, laat ik die nu net niet hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef TheSorrow het volgende:
lollerwater met perziksmaak a.u.b [afbeelding]
Doe dan alleen het lollerwater maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lawler, laat ik die nu net niet hebben.
ORLY?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef TheSorrow het volgende:
Ik had dus moeten zeggen dat ik met die sleutels ook mn auto instapte
Ik heb wel Pear & peach, dacht ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Doe dan alleen het lollerwater maar
Mijn sleutelhanger is anders wel errug vet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb liever een crossmotor ofzo, ipv een sleutel(hanger) om mee te crossen..
Gaan wij samen met de trein erheen ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:58 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga trouwens zodra ik loon heb gelijk maar ff een treinkaartje halen en geld apart leggen, anders heb ik strax weer nix aan t eind van de maand![]()
Zeg dat dan meteenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel Pear & peach, dacht ik.
Ik moet op R'dam overstappen en dan pas op Amersfoort weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef outsidr het volgende:
[..]
Gaan wij samen met de trein erheen ?![]()
Gaan jullie maar samen een trein koppen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef outsidr het volgende:
[..]
Gaan wij samen met de trein erheen ?![]()
Of we flikkeren jou ervoor met zn 2'en, ook een goede optie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gaan jullie maar samen een trein koppen.
Mijn trein gaat als t goed is rechtstreeksquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik moet op R'dam overstappen en dan pas op Amersfoort weerMaar dat moet te regelen zijn denk ik? Lijkt me wel tof, heb ik iig aanspraak
Prima plan, ik zal het in mijn agenda zetten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Of we flikkeren jou ervoor met zn 2'en, ook een goede optie?
Hoelaat was jij van plan de trein te pakken dan? Ik kom nu 13.53 aan in Grunquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:02 schreef outsidr het volgende:
[..]
Mijn trein gaat als t goed is rechtstreeks
Beter kom je dan eerst naar Den Haag CS of HS... kennen we dan in 1x richting groningen gaan
Klikquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hoelaat was jij van plan de trein te pakken dan? Ik kom nu 13.53 aan in GrunEn is dat niet duurder als ik via Den Haag ga?
Randstad Railquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef TheSorrow het volgende:
Dat zou niet echt opschieten voor mij, dan ben ik iets van 20¤ duurder uit volgens mij
Zou je net zien dat ik dan wel weer de lul benquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef outsidr het volgende:
[..]
Randstad Rail![]()
Die van Rotterdam naar Den Haag word je nooit gecontroleerd
Moet je ook niet zover van me vandaan wonenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef TheSorrow het volgende:
En dan vanaf DH nog eens naar Z ..... dat kost me ook al weer genoeg
Nah... dan krijg ik tenminste ook nog wat kortingquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:08 schreef TheSorrow het volgende:
Koen moet trouwens wel gaan, heb ik 40% korting!
Dus je wil me gebruiken?!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nah... dan krijg ik tenminste ook nog wat korting
Best welquote:
Ik zet de love ballad van Slayer wel op danquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]Lovely
![]()
![]()
Gaat er dan heet aan toe als we saampjes gaan reizen...![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:14 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik zet de love ballad van Slayer wel op dan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |