Ik heb wel Pear & peach, dacht ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Doe dan alleen het lollerwater maar
Mijn sleutelhanger is anders wel errug vet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb liever een crossmotor ofzo, ipv een sleutel(hanger) om mee te crossen..
Gaan wij samen met de trein erheen ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:58 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga trouwens zodra ik loon heb gelijk maar ff een treinkaartje halen en geld apart leggen, anders heb ik strax weer nix aan t eind van de maand![]()
Zeg dat dan meteenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel Pear & peach, dacht ik.
Ik moet op R'dam overstappen en dan pas op Amersfoort weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef outsidr het volgende:
[..]
Gaan wij samen met de trein erheen ?![]()
Gaan jullie maar samen een trein koppen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef outsidr het volgende:
[..]
Gaan wij samen met de trein erheen ?![]()
Of we flikkeren jou ervoor met zn 2'en, ook een goede optie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gaan jullie maar samen een trein koppen.
Mijn trein gaat als t goed is rechtstreeksquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik moet op R'dam overstappen en dan pas op Amersfoort weerMaar dat moet te regelen zijn denk ik? Lijkt me wel tof, heb ik iig aanspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |