Wat heb jij voor bagger opvoeding gehad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef TheSorrow het volgende:
Spacecake zelf bakken jaKheb nog nooit een cake gebakken dusja
Dat gaat je geen ene flikker aan imoquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat heb jij voor bagger opvoeding gehad.
Heb het liever niet over het feit dat ik geslagen werd met de cakebeslaghouder
Ja, want meeten is niet voor pussy's.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef TheSorrow het volgende:
Op de meet zien we wie de pussy's zijn
Klopt, maar ik vind dat bij elke degelijke opvoeding, cake maken, erbij in zit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat gaat je geen ene flikker aan imo [afbeelding] Heb het liever niet over het feit dat ik geslagen werd met de cakebeslaghouder
Zal vast wel, daar herinner ik me niet veel vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind dat bij elke degelijke opvoeding, cake maken, erbij in zit.
Hehe, dus wie het meeste bier drinkt zonder laveloos erbij te lopen is stoer?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:47 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb t over mensen met de grote praatjes dat ze zoveeeeeeeel aankunnen en dan na 1 bier al laveloos erbij lopenAltijd leuk
Mijn zusje werkt in een banketbakkerij. En ze maakt thuis ook koekjes enzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Cakebeslag is idd lekkerof koekjesbeslag
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |