Maar jij deelde nepcake uit.quote:
Grapjas, dan bak jij ze wel even goed verkeerd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef TheSorrow het volgende:
En dan nog, eer dat jullie uitGroningen
zijn is die cake al zo hard geworden dat je er iemand de hersens mee kan ingooien
Je neemt een stuk van je cake mee?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb besloten dat ik maar gewapend ga zijn op de meet
Ik laat ze bakken, ik ga daar zelf geen moeite voor doenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Grapjas, dan bak jij ze wel even goed verkeerd.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je neemt een stuk van je cake mee?
Jupquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je neemt een stuk van je cake mee?
Nu ben ik zeker een pussy als ik roep dat cake bakken best wel leuk is om te doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik laat ze bakken, ik ga daar zelf geen moeite voor doen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan krijg je een knuffel.![]()
Nee hoor, want ik doe het ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu ben ik zeker een pussy als ik roep dat cake bakken best wel leuk is om te doen.
Cakebeslag.
Iedereen die het ontloopt is dus gewoon een pussy, ipv andersom.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik doe het ook.![]()
En ik ben stoer![]()
Wat heb jij voor bagger opvoeding gehad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef TheSorrow het volgende:
Spacecake zelf bakken jaKheb nog nooit een cake gebakken dusja
Dat gaat je geen ene flikker aan imoquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat heb jij voor bagger opvoeding gehad.
Heb het liever niet over het feit dat ik geslagen werd met de cakebeslaghouder
Ja, want meeten is niet voor pussy's.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef TheSorrow het volgende:
Op de meet zien we wie de pussy's zijn
Klopt, maar ik vind dat bij elke degelijke opvoeding, cake maken, erbij in zit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat gaat je geen ene flikker aan imo [afbeelding] Heb het liever niet over het feit dat ik geslagen werd met de cakebeslaghouder
Zal vast wel, daar herinner ik me niet veel vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind dat bij elke degelijke opvoeding, cake maken, erbij in zit.
Hehe, dus wie het meeste bier drinkt zonder laveloos erbij te lopen is stoer?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:47 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb t over mensen met de grote praatjes dat ze zoveeeeeeeel aankunnen en dan na 1 bier al laveloos erbij lopenAltijd leuk
Mijn zusje werkt in een banketbakkerij. En ze maakt thuis ook koekjes enzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Cakebeslag is idd lekkerof koekjesbeslag
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |