6 jaar geleden was ik 1m97 en 69 kgquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
6 jaar geleden was ik 1m97 en 69 kg
Ziekelijk manquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:38 schreef Renzoku het volgende:
M 120cm, 184kg
Ah, vandaar dat je kleding in de uitverkoop gaatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:35 schreef Miss_S het volgende:
vrouw, 168cms en 71kilo (wat ooit 98 kilo was en wat 65 kilo moet worden)
preciesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:40 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je kleding in de uitverkoop gaat![]()
Ik ben erg lichter dan anderenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:35 schreef fredvdb het volgende:
Man, 1.79 meter, 60,5 kg.
ik ben erg "zwaarder" dan anderen en ik ben niet eens zo superdikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:43 schreef fredvdb het volgende:
[..]
Ik ben erg lichter dan anderen![]()
En ik ben niet eens zo superdun. Raar.
Dus je omvang is groter dan je lengte...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:38 schreef Renzoku het volgende:
M 120cm, 184kg
Vertel?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ben ik nu de enige die dit alternatief geinterpreteerd heeft?
tja... en welke conclusie verbind je hieraan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ben ik nu de enige die dit alternatief geinterpreteerd heeft?
Asje!quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
90 kg, 25 cm +
Dat ik een groot uh goed ontwikkeld nou ja dat ik gevoel voor humor heb?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:53 schreef wendytje het volgende:
[..]
tja... en welke conclusie verbind je hieraan?
Wie niet on teh internetz0rquote:
Piemel en poepgrapjes humor noemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat ik een groot uh goed ontwikkeld nou ja dat ik gevoel voor humor heb?
in ieder geval heb je wel een beetje zelfkennis (een beetje, hè...)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat ik een groot uh goed ontwikkeld nou ja dat ik gevoel voor humor heb?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Piemel en poepgrapjes humor noemen
Wow, hoe doe je dat? Anorexia?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:57 schreef _Surface het volgende:
Vrouw, 1m61, 44kg
je bedoelt "mirage"?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
daar gaat mijn intellectuele image
![]()
Bijna goed:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:53 schreef FREAKY_ME het volgende:
Man, 1.91M, 108Kg
Ik heb absoluut geen anorexia? Ik eet vrij veel en heel regelmatig zelfs.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:00 schreef fredvdb het volgende:
[..]
Wow, hoe doe je dat? Anorexia?
Lijkt me niet een gezond gewicht wat je hebt.
dit geeft een BMI van 17..... ondergewichtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:57 schreef _Surface het volgende:
Vrouw, 1m61, 44kg
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:03 schreef _Surface het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen anorexia? Ik vrij veel en eet heel regelmatig zelfs.
Ik denk dat ik met mijn BMI van 17 net iets gezonder ben dan jij met een bmi van 35...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:08 schreef wendytje het volgende:
[..]
dit geeft een BMI van 17..... ondergewicht
Maar lieverd, meisjes poepen niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:13 schreef _Surface het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met mijn BMI van 17 net iets gezonder ben dan jij met een bmi van 35...
Ik heb nooit meer dan 50kg gewogen, kan alles eten wat ik wil, en kom geen grammetje meer bij. Ik heb gewoon een heel snelle stofwisseling denk ik.
Ik poep ook niet! Ik heb een speciaal systeempje zodat ik alle afvalstoffen via mijn kleine teen in een zakje kan laten lopen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:32 schreef fredvdb het volgende:
[..]
Maar lieverd, meisjes poepen niet.![]()
![]()
Ik heb vroeger bij een meisje van 1,68 in de klas gezeten die 42kilo woog. Na school at ze 3 koekjes en dan had ze naar eigen zeggen geen trek meer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:00 schreef fredvdb het volgende:
[..]
Wow, hoe doe je dat? Anorexia?
Lijkt me niet een gezond gewicht wat je hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:36 schreef _Surface het volgende:
[..]
Ik poep ook niet! Ik heb een speciaal systeempje zodat ik alle afvalstoffen via mijn kleine teen in een zakje kan laten lopen!
dat zal wel goed komenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:01 schreef Rutgerr het volgende:
Gefeliciteerd Miss_S, ik hoop dat je je levenspatroon vast kan houden.
Ik eet 2 warme maaltijden per dag. Altijd met vlees, groenten en aardappeltjes. Dan nog 1 maaltijd bestaande uit boterhammen. Als tussendoortje regelmatig mac donalds, chocolade of koekjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb vroeger bij een meisje van 1,68 in de klas gezeten die 42kilo woog. Na school at ze 3 koekjes en dan had ze naar eigen zeggen geen trek meer.
Maak je geen zorgen. Jouw intellectuele image heb ik nog nooit opgemerktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
daar gaat mijn intellectuele image
![]()
Zeg clown, als je dan toch interessant wil doen, zorg dan dat je in ieder geval geen taalfouten maaktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Jou Jouw intellectuele image heb ik nog nooit opgemerkt
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:57 schreef _Surface het volgende:
Vrouw, 1m61, 44kg
Clown, clown, wie is er nou een clownquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zeg clown, als je dan toch interessant wil doen, zorg dan dat je in ieder geval geen taalfouten maakt![]()
waarom wil je dik worden? Voor het verhoogde risico op hart & vaatziekten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:23 schreef Skazminko het volgende:
Man, 17 jaar, 1.85, 80 kilo wil 110+ worden.
Check mijn signature en postgeschiedenis.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
waarom wil je dik worden? Voor het verhoogde risico op hart & vaatziekten?
Sommige mensen vinden dik zijn geil.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
waarom wil je dik worden? Voor het verhoogde risico op hart & vaatziekten?
ah, je wil voor de steroiden-look gaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:23 schreef Skazminko het volgende:
Check mijn signature en postgeschiedenis.
Je bent best narcistisch bezig als je zélf dik wil zijn omdat je dikke mensen geil vindtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:23 schreef Marurk het volgende:
Sommige mensen vinden dik zijn geil.Ik niet hoor.
Ik wil 110 - 120 op circa 10% vet staan. Niet 140 kilo op 3% vet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:24 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ah, je wil voor de steroiden-look gaan.
[..]
Je bent best narcistisch bezig als je zélf dik wil zijn omdat je dikke mensen geil vindt![]()
Ach, een BMI van 17 is niet héél schokkend hoor. Sommige mensen zijn gewoon écht zo gebouwd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Toen mijn zusje (die even lang is) dat gewicht had, werd ze opgenomen... Ik las dat je meer dan genoeg eet, maar ben je hier weleens mee naar de huisarts geweest??
zélfs dan, als ik iets zwaars moet heffen haal ik de clarck wel, daarvoor ga ik geen uren trainen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:26 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik wil 110 - 120 op circa 10% vet staan. Niet 140 kilo op 3% vet.![]()
Ja, laat me.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zélfs dan, als ik iets zwaars moet heffen haal ik de clarck wel, daarvoor ga ik geen uren trainen.
Achja, als jij het een leuke hobby vindt moet je t doen.
mensen met overgewicht strooien graag met het woord anorexiaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, een BMI van 17 is niet héél schokkend hoor. Sommige mensen zijn gewoon écht zo gebouwd.
ho... jij zegt dat je gezond bent, dat hoor je mij niet beweren (over mijn gewicht dan)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:13 schreef _Surface het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met mijn BMI van 17 net iets gezonder ben dan jij met een bmi van 35...
Ik heb nooit meer dan 50kg gewogen, kan alles eten wat ik wil, en kom geen grammetje meer bij. Ik heb gewoon een heel snelle stofwisseling denk ik.
dat vind ik toch altijd een apart verschijnselquote:Op zondag 19 augustus 2007 08:40 schreef wendytje het volgende:
[..]
als ik aan een mars RUIK, dan kom ik al een kilo aan......
ik niet, zou zelf ook wel dun willen zijn (BMI 23... niet 17)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mensen met overgewicht strooien graag met het woord anorexia
*mompelt iets over slakken en zoutquote:Op zondag 19 augustus 2007 08:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat vind ik toch altijd een apart verschijnsel
maar misschien is voor haar een bmi van 17 wel wat een bmi van 23 voor jou isquote:Op zondag 19 augustus 2007 08:47 schreef wendytje het volgende:
[..]
ik niet, zou zelf ook wel dun willen zijn (BMI 23... niet 17)
17 vind ik inderdaad ook niet mis; ik zit er niet zover onder en een vriend van me zal ook ongeveer daarrond draaien, terwijl wij allesbehalve weinig eten. Zet ons 's middags een taart voor 8 personen voor, en die is gewoon op.quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar misschien is voor haar een bmi van 17 wel wat een bmi van 23 voor jou is
Of je vraagt het je moederquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zélfs dan, als ik iets zwaars moet heffen haal ik de clarck wel, daarvoor ga ik geen uren trainen.
Achja, als jij het een leuke hobby vindt moet je t doen.
vetweefsel dat je omzet in spierweefsel? Vet neemt per gewicht véél meer volume in dan spieren... het kan dus dat je vermagert, maar hetzelfde blijft wegen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef KraZj het volgende:
wel grappig dat iedereen zegt dat ik slanker lijk maar nog steeds etzelfde weeg
Dus eigenlijk zou iemand die wat breder wil lijken, helemaal niet moeten trainen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef Athmozz het volgende:
[..]
vetweefsel dat je omzet in spierweefsel? Vet neemt per gewicht véél meer volume in dan spieren... het kan dus dat je vermagert, maar hetzelfde blijft wegen.
als het je puur om volume te doen is wel ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:46 schreef Nachtdier het volgende:
Dus eigenlijk zou iemand die wat breder wil lijken, helemaal niet moeten trainen?
quote:Ow, en wanneer heeft Atmozz weer een crt-projector in de verkoop? Binnnekort toevallig?
Veel yoghurt eten. Ik ben in 3 maanden 1.2 Kg bij gekomenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:12 schreef SnowCockroach het volgende:
V, 1 m 72 (ongeveer) & 50 kg.
Zou het niet erg vinden om aan te komen.
Maar ik eet al iedere dag yoghurt. Met chocoladecruesli.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Veel yoghurt eten. Ik ben in 3 maanden 1.2 Kg bij gekomenMijn probleem is dat ik veel kan eten zonder aan te komen
![]()
Dan moet je eens naar de dokter gaan. Dit is serieus bedoelt hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Maar ik eet al iedere dag yoghurt. Met chocoladecruesli.![]()
's Ochtends weeg ik soms 49 kg, en dan is het 's middags of 's avonds wel eens 51. Maar zwaarder dan dat weeg ik nooit.![]()
En ik eet écht veel.Gisteren 2 pizza's, chocoladecruesli, koeken, tosti's, soep, chips, tomaten, bananen. (normaal is het wel wat minder en gezonder, maar na zoveel gegeten te hebben komt er gewoon niks aan)
Ach, als je je verder goed voelt...quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:37 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar de dokter gaan. Dit is serieus bedoelt hoor![]()
Ik heb precies hetzelfde, alleen ik ben niet mager maar gewoon normaal.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef SnowCockroach het volgende:
Mwoah, dokter lijkt me niet nodig. Heb het al m'n hele leven, ik lijk op de familie van mijn moeder waarin ook iedereen slank is. Al zal het misschien wel veranderen als ik de 30 nader.![]()
Lengte 1.89 94 kilo manquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:30 schreef jovink het volgende:
wat zijn jullie allemaal licht ja
m 1.80 75 kilo
ik wou net zeggen let maar op als je dan ouder wordquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, alleen ik ben niet mager maar gewoon normaal.
Maar ik word nóóit dikker
Ik vreet bijna iedere avond mc donalds, en chips enz enz. Vrienden van me worden steeds dikker en ik blijf serieus gewoon hetzelfde zonder te sporten
Dat hadden mn ouders ook, maar die werden na hun 30e wel opeens wat dikker.
Wat jij zegtquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, alleen ik ben niet mager maar gewoon normaal.
Maar ik word nóóit dikker
Ik vreet bijna iedere avond mc donalds, en chips enz enz. Vrienden van me worden steeds dikker en ik blijf serieus gewoon hetzelfde zonder te sporten
Dat hadden mn ouders ook, maar die werden na hun 30e wel opeens wat dikker.
NO SHITTquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik wou net zeggen let maar op als je dan ouder word
maar sowieso ookal word je er niet dikker van het is niet gezond om zoveel fastfood en chips te eten
je ziet het misschien niet aan de buitenkant van je lichaam maar het laat echt wel sporen aan de binnekant achter
Ik eet ook heel vaak appels enzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat jij zegt, alleen eet ik wel wat gezonder
Goedzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik eet ook heel vaak appels enzo.
naast die iedere dag macdonalds? of was dat ietsje overdrevenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik eet ook heel vaak appels enzo.
Neequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
naast die iedere dag macdonalds? of was dat ietsje overdreven
jij liever dan ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Neeik eet echt heel vaak mc donalds.
Lekker boeiend, daar gaat het topic toch helemaal niet over. ga ergens anders janken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij liever dan ik
is echt rotzooi voor je lichaam
ik jank nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, daar gaat het topic toch helemaal niet over. ga ergens anders janken.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik jank niet
je moet het lekker zelf weten
maar ik vind er weinig stoers aan als je elke dag macdonalds kan eten vind het eerder ongelofelijk dom
zal niet verder offtopic gaan
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
ey swa, ik vind mieself stoer yah, want ik vreet mac jeweetttttt
![]()
Lal, nu ga je zelf offtopic.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
ey swa, ik vind mieself stoer yah, want ik vreet mac jeweetttttt
![]()
idem dito.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:56 schreef stijgende_ster het volgende:
1 meter en 83 centimeter, 77 kilo.
Huisarts zegt dat er niets mis met me is? Ik zie er ook niet graatmager uit, maar toch zijn er altijd wel enkele vrouwen (bijna altijd met overgewicht) die klagen dat ik te mager ben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Toen mijn zusje (die even lang is) dat gewicht had, werd ze opgenomen... Ik las dat je meer dan genoeg eet, maar ben je hier weleens mee naar de huisarts geweest??
OT: vrouw, 1.62, 64 kg. Wil wel weer wat kilootjes kwijt, maar ja, heel erg vind ik het eigenlijk ook niet.
Misschien zeggen meer mensen dat, maar ben jij gefixeerd op overgewicht..... Valt me vaak op aan anorexia klantjesuhm dunne mensen, dat ze een fixatie hebben op alles dat meer dan maat 40 heeft.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:24 schreef _Surface het volgende:
[..]
........, maar toch zijn er altijd wel enkele vrouwen (bijna altijd met overgewicht) die klagen dat ik te mager ben.
Waarom hebben dikke mensen dan blijkbaar altijd het recht om slanke mensen in hun gezicht te mager, ondervoed of anorectisch te noemen? Als ik iemand dik ontmoet ga ik toch ook niet zeggen: "Eet wat minder,je bent echt veel te dik!".quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:19 schreef wendytje het volgende:
[..]
Misschien zeggen meer mensen dat, maar ben jij gefixeerd op overgewicht..... Valt me vaak op aan anorexia klantjesuhm dunne mensen, dat ze een fixatie hebben op alles dat meer dan maat 40 heeft.![]()
Zo, zal ik ook eens met een stereotype gooien......
Jij bent 10 jaar ouder dan mij en 10 kilo zwaarderquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:24 schreef iamredleader het volgende:
Man
26 jaar oud
1,77 meter lang
74 kilo (gemiddeld)
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef dennisw het volgende:
[..]
Jij bent 10 jaar ouder dan mij en 10 kilo zwaarder, ik zit wel aan de zwaardere kant van het gemiddelde
![]()
Herkenbaar, ik ben in krap 7 maanden zo'n 20 kilo afgevallen, en constant gezeur dat ik meer moet eten, blablabla... Maar bij een goed geplaatste opmerking terug is het janken...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:23 schreef _Surface het volgende:
[..]
Waarom hebben dikke mensen dan blijkbaar altijd het recht om slanke mensen in hun gezicht te mager, ondervoed of anorectisch te noemen? Als ik iemand dik ontmoet ga ik toch ook niet zeggen: "Eet wat minder,je bent echt veel te dik!".
En ik vind slank idd stukken mooier dan alles boven maat 42...Persoonlijke voorkeur, niks mis mee.
Je bent zwaarder dan ik. hehequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef 2live het volgende:
vrouw/ 1.70/ 55 kilo
* Stopt nog een nootje in haar mond
>40 is ook way too much.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:19 schreef wendytje het volgende:
[..]
Misschien zeggen meer mensen dat, maar ben jij gefixeerd op overgewicht..... Valt me vaak op aan anorexia klantjesuhm dunne mensen, dat ze een fixatie hebben op alles dat meer dan maat 40 heeft.![]()
Zo, zal ik ook eens met een stereotype gooien......
Idd, als je bv hindoestaanse meisjes ziet, die zijn zo tenger gebouwd, geen gratenpakhuis, maar gewoon smalle polsjes, enkeltjes, middeltjes, een tenger frame dus, die wegen met mijn lengte , 165 cm, vast niet 'mijn kilo's', 55 kilo, maar aanzienlijk minder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, een BMI van 17 is niet héél schokkend hoor. Sommige mensen zijn gewoon écht zo gebouwd.
Ik ben, laten we zeggen 1.69 en 54 kilo, en ik ben een m.quote:
Van mij is mooi, jij bent vast nog in de groei...spreek je over een jaar nog wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben, laten we zeggen 1.69 en 54 kilo, en ik ben een m.
Hehe.
Maar ik eet wel redelijk normaal hoor, *snackt nog wat weg*.
Ja dat zeg ik ook altijd, maar ik denk dat niemand dat meer geloofd als ik over 2 maanden 28 ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Van mij is mooi, jij bent vast nog in de groei...
Dat is ongeloofwaardig, dat is waar, maar als je er over wil praten...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd, maar ik denk dat niemand dat meer geloofd als ik over 2 maanden 28 ben.
Dat laat je natuurlijk wekelijks opmeten bij je persoonlijke dieetiste terwijl je je kakkraag omhoog doet van je Lacoste poloquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
1,86m bij een gewicht van 80kg en een laag vetpercentage (zal rond 8,5% zijn op het moment).
Of ik heb natuurlijk veel gesport waarbij een sportarts dit in de gaten hield waardoor ik weet hoe mijn lichaamsopbouw is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat laat je natuurlijk wekelijks opmeten bij je persoonlijke dieetiste terwijl je je kakkraag omhoog doet van je Lacoste polo![]()
Liegen over je leeftijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef saaw het volgende:
ik ben 19, 1m65 en net aan 50 kilo [soms wat minder]
is officieel wat licht, maar ik voel me prima en kom gewoon, wt ik ook doe, geen gram aan
altijd motiverend om resultaat te zien of nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef Klonk het volgende:
Begin maar met roepen
Man 1.90 en 126 kilo, maar dat was begin van het jaar nog bijna 140 kilo, ben gaan bewegen, gezonder en minder gaan eten, en veel water drinken en ik voel me er prima bij. Ben nog geen slanke den maar het gaat prima zo.
Ik moest even gluren in je fotoboekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef Klonk het volgende:
Begin maar met roepen
Man 1.90 en 126 kilo, maar dat was begin van het jaar nog bijna 140 kilo, ben gaan bewegen, gezonder en minder gaan eten, en veel water drinken en ik voel me er prima bij. Ben nog geen slanke den maar het gaat prima zo.
heel raar, buikje mag weg maar ik vind het wel jammer dat ik minder breed aan het worden ben, toch maar eens naar fitness tzt om de boel breed te houdenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik moest even gluren in je fotoboekMaar goed, Mickey D's verklaart een boel. Maar goed, ik vermoed dat je daar nu een beetje afstand van aan het nemen bent? Zeker een mooi begin 15 kilo.
1.90 en 85-90 kilo zou een goed gewicht zijn denk ik, en als je natuurlijk zwaarder gebouwd bent (meer spiermassa) dan zou iets meer ook nog wel kunnen.
Ik zou het andersom beredeneren. Ze denkt zelf de hele tijd aan eten en is om die reden ook dik. Ze is gewend aan constant snaaien. Als jij wat gaat halen dan hoeft zij zich ook minder schuldig te voelen om te eten. Of interpreteer ik de situatie verkeerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef thaleia het volgende:
Ik heb precies lengte & gewicht van milagro en hoop die ook nog te hebben als ik haar leeftijd heb
Over de opmerkingen van dikke en dunne mensen naar elkaar: afgelopen weekend op Lowlands, waar ik mij veelvuldig te goed heb gedaan aan pizzapunten, Vlaamse frieten en pannenkoeken, maar vaak als ik in mijn eentje op pad was naar een band die de anderen niet wilden zien, was het alleen die ene dikke vriendin die telkens vroeg of ik niet wat moest eten. Viel me echt op. Ik denk dat het niet lullig bedoeld was, maar gewoon ingegeven door het feit dat ze zich echt niet kan voorstellen dat iemand slank kan zijn zonder te lijnen en dat ze er bij dunne mensen dus automatisch van overtuigd is dat die DUS niks eten.
Weet niet of 't 'tzelfde is, maar kword ook knettergek van mensen die heel de dag eten. Of dan vrienden die élk moment van de dag naar de Mac kunnen, wil je gezellig op de markt wat drinken, of wil je ergens lekker een broodje halen, nee, hoor, we gaan gezellig BINNEN zitten, bij de macquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef thaleia het volgende:
Ik heb precies lengte & gewicht van milagro en hoop die ook nog te hebben als ik haar leeftijd heb
Over de opmerkingen van dikke en dunne mensen naar elkaar: afgelopen weekend op Lowlands, waar ik mij veelvuldig te goed heb gedaan aan pizzapunten, Vlaamse frieten en pannenkoeken, maar vaak als ik in mijn eentje op pad was naar een band die de anderen niet wilden zien, was het alleen die ene dikke vriendin die telkens vroeg of ik niet wat moest eten. Viel me echt op. Ik denk dat het niet lullig bedoeld was, maar gewoon ingegeven door het feit dat ze zich echt niet kan voorstellen dat iemand slank kan zijn zonder te lijnen en dat ze er bij dunne mensen dus automatisch van overtuigd is dat die DUS niks eten.
ze nemen of aan dat je stiekem niets eet (of wel, maar later weer uitkotst of zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef thaleia het volgende:
Valt helemaal niet te zeggen. Alles valt of staat met je bouw (nee, niet zware of lichte bottenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef bravo het volgende:
1 meter 88 en 85.8 kilo, is dat te zwaar?
ik streef (quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef lennart12 het volgende:
@Bravo, over het algemeen geldt dat je als volwassene voor elke cm boven de meter, 1 kg mag wegen. Dus jij zou 88 kg mogen wegen. Natuurlijk gaat dat niet bij iedereen op. Mij lijkt dat je het beste naar het gewicht kan streven waar jij je prettig bij voelt...
Dit is een prima manier, zo ben ik ook heel wat afgevallen het afgelopen anderhalf jaar. Gezonder leven doet wonderen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef Klonk het volgende:
Begin maar met roepen
oh, dat is veeeeeeeeeeeel te dun, hoor, dan heb je ondergewicht, dat is ook niet goed, ja ik ben ms te zwaar, maar wat jij weegt is echt te weinig, hoor, eet je wel goed? mijn dietiste zegt dat... wawawawawaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef Insomaniac het volgende:
V, 1.77, 58 kilo.
Oja, daarover: dat is gewoon zieligheid van de dikke mens. 'Ik ben dik, maar jij bent te dun, dus ben jij ook lelijk, PUH!'quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:57 schreef milagro het volgende:
oh, dat is veeeeeeeeeeeel te dun, hoor, dan heb je ondergewicht, dat is ook niet goed, ja ik ben ms te zwaar, maar wat jij weegt is echt te weinig, hoor, eet je wel goed? mijn dietiste zegt dat... wawawawawa
Precies, dat bedoel ik, dunne mensen krijgen veel meer opmerkingen naar hun hoofd geslingerd. Als ze geen gebakje nemen als iemand trakteert op het werk bijvoorbeeld ("neem nou maar gewoon, je moet er nog van groeien, jij hoeft echt niet op je gewicht te letten hoor, jij kunt het hebben, jij hoeft je niet in te houden") terwijl als een dik iemand een tweede stuk taart neemt hoor je nooit iemand zeggen: "zou je dat nou wel doen?". Ze DENKEN het misschien wel, maar ze zeggen het nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:01 schreef Alcarin het volgende:
Je gaat toch ook niet tegen mensen zeggen dat ze te dik zijnDat zien ze (/we) zelf ook prima!
Ik eet echt nooit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
oh, dat is veeeeeeeeeeeel te dun, hoor, dan heb je ondergewicht, dat is ook niet goed, ja ik ben ms te zwaar, maar wat jij weegt is echt te weinig, hoor, eet je wel goed? mijn dietiste zegt dat... wawawawawa
hoi
Praat me niet over gebak @ work! Ik ben niet zo'n zoetekauw, dus sla ik vaak over en krijg ik de volgende vriendelijke opmerking; "Och nee, anders verpest je je lijntje" *zure bek*quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:06 schreef thaleia het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik, dunne mensen krijgen veel meer opmerkingen naar hun hoofd geslingerd. Als ze geen gebakje nemen als iemand trakteert op het werk bijvoorbeeld ("neem nou maar gewoon, je moet er nog van groeien, jij hoeft echt niet op je gewicht te letten hoor, jij kunt het hebben, jij hoeft je niet in te houden") terwijl als een dik iemand een tweede stuk taart neemt hoor je nooit iemand zeggen: "zou je dat nou wel doen?". Ze DENKEN het misschien wel, maar ze zeggen het niet
Ik ben er allang immuun voor trouwens hoor, laat ze maar praten, maar het valt wel op.
Dat kan prima hoor. Ik ken genoeg mensen die mijn lengte hebben, 10kg lichter zijn en toch een buikje hebben. Dit terwijl ik netjes een platte buik heb.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:35 schreef Insomaniac het volgende:
....heb ik ook gewoon een buikje. Al mag ik daar natuurlijk niks over zeggen met mijn gewicht..
Oh mijn god!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor. Ik ken genoeg mensen die mijn lengte hebben, minimaal 10kg lichter zijn en toch een buikje hebben.
Als ik uitga van het vrouwelijk geslacht zou dat wel het laatste zijn wat ik zou zeggen (even je profiel en fobo aanpassenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:39 schreef Insomaniac het volgende:
Oh mijn god!.
Normaal krijg ik de reactie "over 20 kilo mag je terug komen".
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:36 schreef milagro het volgende:
eten jullie je favo ijs ook altijd met een theelepeltje, zodat het lekker lang duurt
Dat is echt een stuk te licht, je hebt een BMI van 17.5...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:10 schreef Only_1_Tinkerbell het volgende:
1.62 bij 46 kilo....
Je vergeet simpelweg dat iedereen anders gebouwd is. Ik zla niet ontkennen dat het laag is, maar het hoeft niet buiten proportie te zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef Blik het volgende:
ik kan het weten, mijn vriendin heeft anorexia gehad en woog als lichtste 45 kilo en is ook 1,62
MIjn vriendin is ook slank gebouwd. Een BMI van 17.5 is nooit gezond, wat je bouw ook is. Er moet zeker 5 a 10 kilo bij voordat het gezond is. (sterker nog, volgens een site van een dietiste is het ideale gewicht 58.5 kilo...)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je vergeet simpelweg dat iedereen anders gebouwd is. Ik zla niet ontkennen dat het laag is, maar het hoeft niet buiten proportie te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |