Ach, als je je verder goed voelt...quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:37 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar de dokter gaan. Dit is serieus bedoelt hoor![]()
Ik heb precies hetzelfde, alleen ik ben niet mager maar gewoon normaal.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef SnowCockroach het volgende:
Mwoah, dokter lijkt me niet nodig. Heb het al m'n hele leven, ik lijk op de familie van mijn moeder waarin ook iedereen slank is. Al zal het misschien wel veranderen als ik de 30 nader.![]()
Lengte 1.89 94 kilo manquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:30 schreef jovink het volgende:
wat zijn jullie allemaal licht ja
m 1.80 75 kilo
ik wou net zeggen let maar op als je dan ouder wordquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, alleen ik ben niet mager maar gewoon normaal.
Maar ik word nóóit dikker
Ik vreet bijna iedere avond mc donalds, en chips enz enz. Vrienden van me worden steeds dikker en ik blijf serieus gewoon hetzelfde zonder te sporten
Dat hadden mn ouders ook, maar die werden na hun 30e wel opeens wat dikker.
Wat jij zegtquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, alleen ik ben niet mager maar gewoon normaal.
Maar ik word nóóit dikker
Ik vreet bijna iedere avond mc donalds, en chips enz enz. Vrienden van me worden steeds dikker en ik blijf serieus gewoon hetzelfde zonder te sporten
Dat hadden mn ouders ook, maar die werden na hun 30e wel opeens wat dikker.
NO SHITTquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik wou net zeggen let maar op als je dan ouder word
maar sowieso ookal word je er niet dikker van het is niet gezond om zoveel fastfood en chips te eten
je ziet het misschien niet aan de buitenkant van je lichaam maar het laat echt wel sporen aan de binnekant achter
Ik eet ook heel vaak appels enzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat jij zegt, alleen eet ik wel wat gezonder
Goedzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik eet ook heel vaak appels enzo.
naast die iedere dag macdonalds? of was dat ietsje overdrevenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik eet ook heel vaak appels enzo.
Neequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
naast die iedere dag macdonalds? of was dat ietsje overdreven
jij liever dan ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Neeik eet echt heel vaak mc donalds.
Lekker boeiend, daar gaat het topic toch helemaal niet over. ga ergens anders janken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij liever dan ik
is echt rotzooi voor je lichaam
ik jank nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, daar gaat het topic toch helemaal niet over. ga ergens anders janken.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik jank niet
je moet het lekker zelf weten
maar ik vind er weinig stoers aan als je elke dag macdonalds kan eten vind het eerder ongelofelijk dom
zal niet verder offtopic gaan
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
ey swa, ik vind mieself stoer yah, want ik vreet mac jeweetttttt
![]()
Lal, nu ga je zelf offtopic.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
ey swa, ik vind mieself stoer yah, want ik vreet mac jeweetttttt
![]()
idem dito.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:56 schreef stijgende_ster het volgende:
1 meter en 83 centimeter, 77 kilo.
Huisarts zegt dat er niets mis met me is? Ik zie er ook niet graatmager uit, maar toch zijn er altijd wel enkele vrouwen (bijna altijd met overgewicht) die klagen dat ik te mager ben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Toen mijn zusje (die even lang is) dat gewicht had, werd ze opgenomen... Ik las dat je meer dan genoeg eet, maar ben je hier weleens mee naar de huisarts geweest??
OT: vrouw, 1.62, 64 kg. Wil wel weer wat kilootjes kwijt, maar ja, heel erg vind ik het eigenlijk ook niet.
Misschien zeggen meer mensen dat, maar ben jij gefixeerd op overgewicht..... Valt me vaak op aan anorexia klantjesuhm dunne mensen, dat ze een fixatie hebben op alles dat meer dan maat 40 heeft.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:24 schreef _Surface het volgende:
[..]
........, maar toch zijn er altijd wel enkele vrouwen (bijna altijd met overgewicht) die klagen dat ik te mager ben.
Waarom hebben dikke mensen dan blijkbaar altijd het recht om slanke mensen in hun gezicht te mager, ondervoed of anorectisch te noemen? Als ik iemand dik ontmoet ga ik toch ook niet zeggen: "Eet wat minder,je bent echt veel te dik!".quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:19 schreef wendytje het volgende:
[..]
Misschien zeggen meer mensen dat, maar ben jij gefixeerd op overgewicht..... Valt me vaak op aan anorexia klantjesuhm dunne mensen, dat ze een fixatie hebben op alles dat meer dan maat 40 heeft.![]()
Zo, zal ik ook eens met een stereotype gooien......
Jij bent 10 jaar ouder dan mij en 10 kilo zwaarderquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:24 schreef iamredleader het volgende:
Man
26 jaar oud
1,77 meter lang
74 kilo (gemiddeld)
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef dennisw het volgende:
[..]
Jij bent 10 jaar ouder dan mij en 10 kilo zwaarder, ik zit wel aan de zwaardere kant van het gemiddelde
![]()
Herkenbaar, ik ben in krap 7 maanden zo'n 20 kilo afgevallen, en constant gezeur dat ik meer moet eten, blablabla... Maar bij een goed geplaatste opmerking terug is het janken...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:23 schreef _Surface het volgende:
[..]
Waarom hebben dikke mensen dan blijkbaar altijd het recht om slanke mensen in hun gezicht te mager, ondervoed of anorectisch te noemen? Als ik iemand dik ontmoet ga ik toch ook niet zeggen: "Eet wat minder,je bent echt veel te dik!".
En ik vind slank idd stukken mooier dan alles boven maat 42...Persoonlijke voorkeur, niks mis mee.
Je bent zwaarder dan ik. hehequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef 2live het volgende:
vrouw/ 1.70/ 55 kilo
* Stopt nog een nootje in haar mond
>40 is ook way too much.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:19 schreef wendytje het volgende:
[..]
Misschien zeggen meer mensen dat, maar ben jij gefixeerd op overgewicht..... Valt me vaak op aan anorexia klantjesuhm dunne mensen, dat ze een fixatie hebben op alles dat meer dan maat 40 heeft.![]()
Zo, zal ik ook eens met een stereotype gooien......
Idd, als je bv hindoestaanse meisjes ziet, die zijn zo tenger gebouwd, geen gratenpakhuis, maar gewoon smalle polsjes, enkeltjes, middeltjes, een tenger frame dus, die wegen met mijn lengte , 165 cm, vast niet 'mijn kilo's', 55 kilo, maar aanzienlijk minder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, een BMI van 17 is niet héél schokkend hoor. Sommige mensen zijn gewoon écht zo gebouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |