quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef dennisw het volgende:
[..]
Jij bent 10 jaar ouder dan mij en 10 kilo zwaarder, ik zit wel aan de zwaardere kant van het gemiddelde
![]()
Herkenbaar, ik ben in krap 7 maanden zo'n 20 kilo afgevallen, en constant gezeur dat ik meer moet eten, blablabla... Maar bij een goed geplaatste opmerking terug is het janken...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:23 schreef _Surface het volgende:
[..]
Waarom hebben dikke mensen dan blijkbaar altijd het recht om slanke mensen in hun gezicht te mager, ondervoed of anorectisch te noemen? Als ik iemand dik ontmoet ga ik toch ook niet zeggen: "Eet wat minder,je bent echt veel te dik!".
En ik vind slank idd stukken mooier dan alles boven maat 42...Persoonlijke voorkeur, niks mis mee.
Je bent zwaarder dan ik. hehequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef 2live het volgende:
vrouw/ 1.70/ 55 kilo
* Stopt nog een nootje in haar mond
>40 is ook way too much.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:19 schreef wendytje het volgende:
[..]
Misschien zeggen meer mensen dat, maar ben jij gefixeerd op overgewicht..... Valt me vaak op aan anorexia klantjesuhm dunne mensen, dat ze een fixatie hebben op alles dat meer dan maat 40 heeft.![]()
Zo, zal ik ook eens met een stereotype gooien......
Idd, als je bv hindoestaanse meisjes ziet, die zijn zo tenger gebouwd, geen gratenpakhuis, maar gewoon smalle polsjes, enkeltjes, middeltjes, een tenger frame dus, die wegen met mijn lengte , 165 cm, vast niet 'mijn kilo's', 55 kilo, maar aanzienlijk minder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, een BMI van 17 is niet héél schokkend hoor. Sommige mensen zijn gewoon écht zo gebouwd.
Ik ben, laten we zeggen 1.69 en 54 kilo, en ik ben een m.quote:
Van mij is mooi, jij bent vast nog in de groei...spreek je over een jaar nog wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben, laten we zeggen 1.69 en 54 kilo, en ik ben een m.
Hehe.
Maar ik eet wel redelijk normaal hoor, *snackt nog wat weg*.
Ja dat zeg ik ook altijd, maar ik denk dat niemand dat meer geloofd als ik over 2 maanden 28 ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Van mij is mooi, jij bent vast nog in de groei...
Dat is ongeloofwaardig, dat is waar, maar als je er over wil praten...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd, maar ik denk dat niemand dat meer geloofd als ik over 2 maanden 28 ben.
Dat laat je natuurlijk wekelijks opmeten bij je persoonlijke dieetiste terwijl je je kakkraag omhoog doet van je Lacoste poloquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
1,86m bij een gewicht van 80kg en een laag vetpercentage (zal rond 8,5% zijn op het moment).
Of ik heb natuurlijk veel gesport waarbij een sportarts dit in de gaten hield waardoor ik weet hoe mijn lichaamsopbouw is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat laat je natuurlijk wekelijks opmeten bij je persoonlijke dieetiste terwijl je je kakkraag omhoog doet van je Lacoste polo![]()
Liegen over je leeftijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef saaw het volgende:
ik ben 19, 1m65 en net aan 50 kilo [soms wat minder]
is officieel wat licht, maar ik voel me prima en kom gewoon, wt ik ook doe, geen gram aan
altijd motiverend om resultaat te zien of nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef Klonk het volgende:
Begin maar met roepen
Man 1.90 en 126 kilo, maar dat was begin van het jaar nog bijna 140 kilo, ben gaan bewegen, gezonder en minder gaan eten, en veel water drinken en ik voel me er prima bij. Ben nog geen slanke den maar het gaat prima zo.
Ik moest even gluren in je fotoboekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef Klonk het volgende:
Begin maar met roepen
Man 1.90 en 126 kilo, maar dat was begin van het jaar nog bijna 140 kilo, ben gaan bewegen, gezonder en minder gaan eten, en veel water drinken en ik voel me er prima bij. Ben nog geen slanke den maar het gaat prima zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |