quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef dennisw het volgende:
[..]
Jij bent 10 jaar ouder dan mij en 10 kilo zwaarder, ik zit wel aan de zwaardere kant van het gemiddelde
![]()
Herkenbaar, ik ben in krap 7 maanden zo'n 20 kilo afgevallen, en constant gezeur dat ik meer moet eten, blablabla... Maar bij een goed geplaatste opmerking terug is het janken...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:23 schreef _Surface het volgende:
[..]
Waarom hebben dikke mensen dan blijkbaar altijd het recht om slanke mensen in hun gezicht te mager, ondervoed of anorectisch te noemen? Als ik iemand dik ontmoet ga ik toch ook niet zeggen: "Eet wat minder,je bent echt veel te dik!".
En ik vind slank idd stukken mooier dan alles boven maat 42...Persoonlijke voorkeur, niks mis mee.
Je bent zwaarder dan ik. hehequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef 2live het volgende:
vrouw/ 1.70/ 55 kilo
* Stopt nog een nootje in haar mond
>40 is ook way too much.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:19 schreef wendytje het volgende:
[..]
Misschien zeggen meer mensen dat, maar ben jij gefixeerd op overgewicht..... Valt me vaak op aan anorexia klantjesuhm dunne mensen, dat ze een fixatie hebben op alles dat meer dan maat 40 heeft.![]()
Zo, zal ik ook eens met een stereotype gooien......
Idd, als je bv hindoestaanse meisjes ziet, die zijn zo tenger gebouwd, geen gratenpakhuis, maar gewoon smalle polsjes, enkeltjes, middeltjes, een tenger frame dus, die wegen met mijn lengte , 165 cm, vast niet 'mijn kilo's', 55 kilo, maar aanzienlijk minder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, een BMI van 17 is niet héél schokkend hoor. Sommige mensen zijn gewoon écht zo gebouwd.
Ik ben, laten we zeggen 1.69 en 54 kilo, en ik ben een m.quote:
Van mij is mooi, jij bent vast nog in de groei...spreek je over een jaar nog wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben, laten we zeggen 1.69 en 54 kilo, en ik ben een m.
Hehe.
Maar ik eet wel redelijk normaal hoor, *snackt nog wat weg*.
Ja dat zeg ik ook altijd, maar ik denk dat niemand dat meer geloofd als ik over 2 maanden 28 ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Van mij is mooi, jij bent vast nog in de groei...
Dat is ongeloofwaardig, dat is waar, maar als je er over wil praten...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd, maar ik denk dat niemand dat meer geloofd als ik over 2 maanden 28 ben.
Dat laat je natuurlijk wekelijks opmeten bij je persoonlijke dieetiste terwijl je je kakkraag omhoog doet van je Lacoste poloquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
1,86m bij een gewicht van 80kg en een laag vetpercentage (zal rond 8,5% zijn op het moment).
Of ik heb natuurlijk veel gesport waarbij een sportarts dit in de gaten hield waardoor ik weet hoe mijn lichaamsopbouw is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat laat je natuurlijk wekelijks opmeten bij je persoonlijke dieetiste terwijl je je kakkraag omhoog doet van je Lacoste polo![]()
Liegen over je leeftijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef saaw het volgende:
ik ben 19, 1m65 en net aan 50 kilo [soms wat minder]
is officieel wat licht, maar ik voel me prima en kom gewoon, wt ik ook doe, geen gram aan
altijd motiverend om resultaat te zien of nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef Klonk het volgende:
Begin maar met roepen
Man 1.90 en 126 kilo, maar dat was begin van het jaar nog bijna 140 kilo, ben gaan bewegen, gezonder en minder gaan eten, en veel water drinken en ik voel me er prima bij. Ben nog geen slanke den maar het gaat prima zo.
Ik moest even gluren in je fotoboekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef Klonk het volgende:
Begin maar met roepen
Man 1.90 en 126 kilo, maar dat was begin van het jaar nog bijna 140 kilo, ben gaan bewegen, gezonder en minder gaan eten, en veel water drinken en ik voel me er prima bij. Ben nog geen slanke den maar het gaat prima zo.
heel raar, buikje mag weg maar ik vind het wel jammer dat ik minder breed aan het worden ben, toch maar eens naar fitness tzt om de boel breed te houdenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik moest even gluren in je fotoboekMaar goed, Mickey D's verklaart een boel. Maar goed, ik vermoed dat je daar nu een beetje afstand van aan het nemen bent? Zeker een mooi begin 15 kilo.
1.90 en 85-90 kilo zou een goed gewicht zijn denk ik, en als je natuurlijk zwaarder gebouwd bent (meer spiermassa) dan zou iets meer ook nog wel kunnen.
Ik zou het andersom beredeneren. Ze denkt zelf de hele tijd aan eten en is om die reden ook dik. Ze is gewend aan constant snaaien. Als jij wat gaat halen dan hoeft zij zich ook minder schuldig te voelen om te eten. Of interpreteer ik de situatie verkeerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef thaleia het volgende:
Ik heb precies lengte & gewicht van milagro en hoop die ook nog te hebben als ik haar leeftijd heb
Over de opmerkingen van dikke en dunne mensen naar elkaar: afgelopen weekend op Lowlands, waar ik mij veelvuldig te goed heb gedaan aan pizzapunten, Vlaamse frieten en pannenkoeken, maar vaak als ik in mijn eentje op pad was naar een band die de anderen niet wilden zien, was het alleen die ene dikke vriendin die telkens vroeg of ik niet wat moest eten. Viel me echt op. Ik denk dat het niet lullig bedoeld was, maar gewoon ingegeven door het feit dat ze zich echt niet kan voorstellen dat iemand slank kan zijn zonder te lijnen en dat ze er bij dunne mensen dus automatisch van overtuigd is dat die DUS niks eten.
Weet niet of 't 'tzelfde is, maar kword ook knettergek van mensen die heel de dag eten. Of dan vrienden die élk moment van de dag naar de Mac kunnen, wil je gezellig op de markt wat drinken, of wil je ergens lekker een broodje halen, nee, hoor, we gaan gezellig BINNEN zitten, bij de macquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef thaleia het volgende:
Ik heb precies lengte & gewicht van milagro en hoop die ook nog te hebben als ik haar leeftijd heb
Over de opmerkingen van dikke en dunne mensen naar elkaar: afgelopen weekend op Lowlands, waar ik mij veelvuldig te goed heb gedaan aan pizzapunten, Vlaamse frieten en pannenkoeken, maar vaak als ik in mijn eentje op pad was naar een band die de anderen niet wilden zien, was het alleen die ene dikke vriendin die telkens vroeg of ik niet wat moest eten. Viel me echt op. Ik denk dat het niet lullig bedoeld was, maar gewoon ingegeven door het feit dat ze zich echt niet kan voorstellen dat iemand slank kan zijn zonder te lijnen en dat ze er bij dunne mensen dus automatisch van overtuigd is dat die DUS niks eten.
ze nemen of aan dat je stiekem niets eet (of wel, maar later weer uitkotst of zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef thaleia het volgende:
Valt helemaal niet te zeggen. Alles valt of staat met je bouw (nee, niet zware of lichte bottenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef bravo het volgende:
1 meter 88 en 85.8 kilo, is dat te zwaar?
ik streef (quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef lennart12 het volgende:
@Bravo, over het algemeen geldt dat je als volwassene voor elke cm boven de meter, 1 kg mag wegen. Dus jij zou 88 kg mogen wegen. Natuurlijk gaat dat niet bij iedereen op. Mij lijkt dat je het beste naar het gewicht kan streven waar jij je prettig bij voelt...
Dit is een prima manier, zo ben ik ook heel wat afgevallen het afgelopen anderhalf jaar. Gezonder leven doet wonderen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef Klonk het volgende:
Begin maar met roepen
oh, dat is veeeeeeeeeeeel te dun, hoor, dan heb je ondergewicht, dat is ook niet goed, ja ik ben ms te zwaar, maar wat jij weegt is echt te weinig, hoor, eet je wel goed? mijn dietiste zegt dat... wawawawawaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef Insomaniac het volgende:
V, 1.77, 58 kilo.
Oja, daarover: dat is gewoon zieligheid van de dikke mens. 'Ik ben dik, maar jij bent te dun, dus ben jij ook lelijk, PUH!'quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:57 schreef milagro het volgende:
oh, dat is veeeeeeeeeeeel te dun, hoor, dan heb je ondergewicht, dat is ook niet goed, ja ik ben ms te zwaar, maar wat jij weegt is echt te weinig, hoor, eet je wel goed? mijn dietiste zegt dat... wawawawawa
Precies, dat bedoel ik, dunne mensen krijgen veel meer opmerkingen naar hun hoofd geslingerd. Als ze geen gebakje nemen als iemand trakteert op het werk bijvoorbeeld ("neem nou maar gewoon, je moet er nog van groeien, jij hoeft echt niet op je gewicht te letten hoor, jij kunt het hebben, jij hoeft je niet in te houden") terwijl als een dik iemand een tweede stuk taart neemt hoor je nooit iemand zeggen: "zou je dat nou wel doen?". Ze DENKEN het misschien wel, maar ze zeggen het nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:01 schreef Alcarin het volgende:
Je gaat toch ook niet tegen mensen zeggen dat ze te dik zijnDat zien ze (/we) zelf ook prima!
Ik eet echt nooit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
oh, dat is veeeeeeeeeeeel te dun, hoor, dan heb je ondergewicht, dat is ook niet goed, ja ik ben ms te zwaar, maar wat jij weegt is echt te weinig, hoor, eet je wel goed? mijn dietiste zegt dat... wawawawawa
hoi
Praat me niet over gebak @ work! Ik ben niet zo'n zoetekauw, dus sla ik vaak over en krijg ik de volgende vriendelijke opmerking; "Och nee, anders verpest je je lijntje" *zure bek*quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:06 schreef thaleia het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik, dunne mensen krijgen veel meer opmerkingen naar hun hoofd geslingerd. Als ze geen gebakje nemen als iemand trakteert op het werk bijvoorbeeld ("neem nou maar gewoon, je moet er nog van groeien, jij hoeft echt niet op je gewicht te letten hoor, jij kunt het hebben, jij hoeft je niet in te houden") terwijl als een dik iemand een tweede stuk taart neemt hoor je nooit iemand zeggen: "zou je dat nou wel doen?". Ze DENKEN het misschien wel, maar ze zeggen het niet
Ik ben er allang immuun voor trouwens hoor, laat ze maar praten, maar het valt wel op.
Dat kan prima hoor. Ik ken genoeg mensen die mijn lengte hebben, 10kg lichter zijn en toch een buikje hebben. Dit terwijl ik netjes een platte buik heb.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:35 schreef Insomaniac het volgende:
....heb ik ook gewoon een buikje. Al mag ik daar natuurlijk niks over zeggen met mijn gewicht..
Oh mijn god!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor. Ik ken genoeg mensen die mijn lengte hebben, minimaal 10kg lichter zijn en toch een buikje hebben.
Als ik uitga van het vrouwelijk geslacht zou dat wel het laatste zijn wat ik zou zeggen (even je profiel en fobo aanpassenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:39 schreef Insomaniac het volgende:
Oh mijn god!.
Normaal krijg ik de reactie "over 20 kilo mag je terug komen".
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:36 schreef milagro het volgende:
eten jullie je favo ijs ook altijd met een theelepeltje, zodat het lekker lang duurt
Dat is echt een stuk te licht, je hebt een BMI van 17.5...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:10 schreef Only_1_Tinkerbell het volgende:
1.62 bij 46 kilo....
Je vergeet simpelweg dat iedereen anders gebouwd is. Ik zla niet ontkennen dat het laag is, maar het hoeft niet buiten proportie te zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef Blik het volgende:
ik kan het weten, mijn vriendin heeft anorexia gehad en woog als lichtste 45 kilo en is ook 1,62
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |