Ik eet echt nooit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
oh, dat is veeeeeeeeeeeel te dun, hoor, dan heb je ondergewicht, dat is ook niet goed, ja ik ben ms te zwaar, maar wat jij weegt is echt te weinig, hoor, eet je wel goed? mijn dietiste zegt dat... wawawawawa
hoi
Praat me niet over gebak @ work! Ik ben niet zo'n zoetekauw, dus sla ik vaak over en krijg ik de volgende vriendelijke opmerking; "Och nee, anders verpest je je lijntje" *zure bek*quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:06 schreef thaleia het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik, dunne mensen krijgen veel meer opmerkingen naar hun hoofd geslingerd. Als ze geen gebakje nemen als iemand trakteert op het werk bijvoorbeeld ("neem nou maar gewoon, je moet er nog van groeien, jij hoeft echt niet op je gewicht te letten hoor, jij kunt het hebben, jij hoeft je niet in te houden") terwijl als een dik iemand een tweede stuk taart neemt hoor je nooit iemand zeggen: "zou je dat nou wel doen?". Ze DENKEN het misschien wel, maar ze zeggen het niet
Ik ben er allang immuun voor trouwens hoor, laat ze maar praten, maar het valt wel op.
Dat kan prima hoor. Ik ken genoeg mensen die mijn lengte hebben, 10kg lichter zijn en toch een buikje hebben. Dit terwijl ik netjes een platte buik heb.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:35 schreef Insomaniac het volgende:
....heb ik ook gewoon een buikje. Al mag ik daar natuurlijk niks over zeggen met mijn gewicht..
Oh mijn god!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor. Ik ken genoeg mensen die mijn lengte hebben, minimaal 10kg lichter zijn en toch een buikje hebben.
Als ik uitga van het vrouwelijk geslacht zou dat wel het laatste zijn wat ik zou zeggen (even je profiel en fobo aanpassenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:39 schreef Insomaniac het volgende:
Oh mijn god!.
Normaal krijg ik de reactie "over 20 kilo mag je terug komen".
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:36 schreef milagro het volgende:
eten jullie je favo ijs ook altijd met een theelepeltje, zodat het lekker lang duurt
Dat is echt een stuk te licht, je hebt een BMI van 17.5...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:10 schreef Only_1_Tinkerbell het volgende:
1.62 bij 46 kilo....
Je vergeet simpelweg dat iedereen anders gebouwd is. Ik zla niet ontkennen dat het laag is, maar het hoeft niet buiten proportie te zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef Blik het volgende:
ik kan het weten, mijn vriendin heeft anorexia gehad en woog als lichtste 45 kilo en is ook 1,62
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |