Of je vraagt het je moederquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zélfs dan, als ik iets zwaars moet heffen haal ik de clarck wel, daarvoor ga ik geen uren trainen.
Achja, als jij het een leuke hobby vindt moet je t doen.
vetweefsel dat je omzet in spierweefsel? Vet neemt per gewicht véél meer volume in dan spieren... het kan dus dat je vermagert, maar hetzelfde blijft wegen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef KraZj het volgende:
wel grappig dat iedereen zegt dat ik slanker lijk maar nog steeds etzelfde weeg
Dus eigenlijk zou iemand die wat breder wil lijken, helemaal niet moeten trainen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef Athmozz het volgende:
[..]
vetweefsel dat je omzet in spierweefsel? Vet neemt per gewicht véél meer volume in dan spieren... het kan dus dat je vermagert, maar hetzelfde blijft wegen.
als het je puur om volume te doen is wel ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:46 schreef Nachtdier het volgende:
Dus eigenlijk zou iemand die wat breder wil lijken, helemaal niet moeten trainen?
quote:Ow, en wanneer heeft Atmozz weer een crt-projector in de verkoop? Binnnekort toevallig?
Veel yoghurt eten. Ik ben in 3 maanden 1.2 Kg bij gekomenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:12 schreef SnowCockroach het volgende:
V, 1 m 72 (ongeveer) & 50 kg.
Zou het niet erg vinden om aan te komen.
Maar ik eet al iedere dag yoghurt. Met chocoladecruesli.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Veel yoghurt eten. Ik ben in 3 maanden 1.2 Kg bij gekomenMijn probleem is dat ik veel kan eten zonder aan te komen
![]()
Dan moet je eens naar de dokter gaan. Dit is serieus bedoelt hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Maar ik eet al iedere dag yoghurt. Met chocoladecruesli.![]()
's Ochtends weeg ik soms 49 kg, en dan is het 's middags of 's avonds wel eens 51. Maar zwaarder dan dat weeg ik nooit.![]()
En ik eet écht veel.Gisteren 2 pizza's, chocoladecruesli, koeken, tosti's, soep, chips, tomaten, bananen. (normaal is het wel wat minder en gezonder, maar na zoveel gegeten te hebben komt er gewoon niks aan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |