quote:
Ik leef van 5 tot 5quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, hij leeft ook op andere tijden dan midden in de nacht
Gemaakt door een pro hequote:
Daar moet ik dus zeker naar toe? Ga je zoekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is meer jouw probleem dan dat van mij, hè
Maar ga je d'r nog meeten tijdens de intro of niet? Ik ga d'r geheid tegenkomen op het A-feest, wat onze studieverenigingen samen organiseren
Niet gezien maar wel aardig denk ik. Is eigenlijk een mini-serie dus duurt met reclame 3,5 uurquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:02 schreef B.ertha het volgende:
Oh jawel, Spartacus. Is dat iets?
Goed gevoederd?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Voedertijd
Nee, bamiquote:
Die kijk ik uit principe niet. Dat voorstukje alleen alquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet gezien maar wel aardig denk ik. Is eigenlijk een mini-serie dus duurt met reclame 3,5 uur
Ik ga voor Dodgeball![]()
Niet gezien, wat was er mis mee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die kijk ik uit principe niet. Dat voorstukje alleen al![]()
Spinaziequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:18 schreef Supersheep het volgende:
Ik ga eens luxe doen maar weet nog niet precies wat.
Help!
Vlees: keuze tussen shoarma, vissticks en varkenshaas.
Ik zei luxe dus dat wordt een varkenshaasje
Iig met gebakken gekruide aardappelpartjes
Groente:
Roomspinazie of sperzieboontjes?
Toetje: Bitterkoekjes-ijs, aardbei-vanille-ijs of Apfelstrudel-ijs met appelcocktail (10%), gekonfijte stukjes appel (8%), vanillesaus (8%) en gekarameliseerde stukjes hazelnoot (overgetypt van de verpakking)
Heb je het over spatacus zelf of de filmquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Spartacus ziet er wel goed uit.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:48 schreef Supersheep het volgende:
Speelt Goran Visnjic de rol van Spatje?
Ik vraag wel gewoon naar mentor Mikequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jazeker, denk wel dat je daar terecht komtEn mij zoeken zal niet moeilijk zijn, ik zal overal wel bovenuit steken
We hebben al heel wat foto's en wat video's gemaakt, maar met de puinhopen in de oude flat is het moeilijk om echt wat te uploaden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig! Wanneer komen de foto's?
Opwarmen doe ik bij de film en daarna in mn bedje. Ook heerlijk warmquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt wel dus. Niks beter dan een avondje goed opwarmen
Had eerst ect, dat werd etje --> edjequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:20 schreef Etcetera het volgende:
Edje
iedereen is er nog steeds van op de hoogte dat ik echt echt echt waar een vrouw benik bedoel... die bh's die ik vandaag heb gekocht zijn niet voor Pitt hoor
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ah de dienst is weee begonnen?
Heb het wel, maar ben haast nooit thuis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je thuis eignelijk geen internet? aangezien je hier altijd tijdens je dienst bent?
Maar wat voor taak heb je nou precies? aangezien je de hele nacht hier op fok zit?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb het wel, maar ben haast nooit thuis.![]()
En als ik al thuis ben lig ik liever op de bank met een goed boek en een goed glas whisky dan achter de computer te zitten.
Op dit moment ben ik Wachtcommandant op een, niet nader te noemen, luchtmacht onderdeel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar wat voor taak heb je nou precies? aangezien je de hele nacht hier op fok zit?
Zo'n baan wil ik later ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik Wachtcommandant op een, niet nader te noemen, luchtmacht onderdeel.
Dus als mijn mensen hun werk goed doen, heb ik vrij weinig te doen.Tijd zat voor FOK! dan.
quote:
quote:
Uit m'n Photobucket hèquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar heb je die nou weer vandaan!?
ik denk dat ik ook maar eens een verzameling moet aanleggen.quote:
quote:
Misschien is komt het omdat het 4 uur 's nachts isquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:54 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is het stil hier! Zit echt (bijna) iedereen op LL?
Niet idereen hierquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:27 schreef Cobra4 het volgende:
FOK! is toch 24/7?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:32 schreef Yurithemaster het volgende:
behalve nu dan want ik ben nu weg
Foto's!!!!!!!!!!!!quote:
wauw dat duurde langquote:
not a chancequote:
opruimen? Ik heb zelden zulke puinhopen in m'n woning gehadquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach, wel een reden om eens goed op te ruimen...
Over een jaar vanaf deze verhuizing. Want er staan heel wat spullen nu in dozen die we simpelweg niet in deze flat kwijt konden, waaronder heel wat boekenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dingen die over een jaar nog in een doos zitten kunnen zo weg
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:51 schreef Supersheep het volgende:
wyccie, maak eens wat lawaai
Nog andere AKQ'ers gezien, soempie, nem, scotty, neleos?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:32 schreef LadyBlack het volgende:
Nog 1 nachtje níet in mn eigen bedje, maar bij mn moeder thuis, en dan morgen............. jaaaaaa mn eigen gruwelijk luxe tweepersoonsbed![]()
Ja, ik mag weer!quote:
Ik ken alleen Soempie, en die heb ik inderdaad gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog andere AKQ'ers gezien, soempie, nem, scotty, neleos?
Trustequote:
Nee, ik had verwacht dat je eerder zou reagerenquote:
Krijg je het er warm van?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:16 schreef wyccie het volgende:
Die kan in het Rillingen-plaatjes topic.
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
iov supersheep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weltrusten!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:28 schreef wyccie het volgende:
Lieverds![]()
Ik ga ook maar slapen, moet er morgen om half acht weer uit.
Slaap lekker.![]()
En jij voelt je geen zombie met 5 uur slaap?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:28 schreef wyccie het volgende:
Lieverds![]()
Ik ga ook maar slapen, moet er morgen om half acht weer uit.
Slaap lekker.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Truste!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En jij voelt je geen zombie met 5 uur slaap?
Ik duik ook plat. Trusten!
quote:
Oeps 2 van deze avondquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben dr nog hoor zwaaide alleen sheep enzo uit![]()
Strakke actie!quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik ging van de ene naar de andere kroeg. We zaten om zeven uur al in de kroeg, dus dan vind ik dat ik het nog aardig volgehouden heb tot drie uur.
Klopt, het werkt. Ik ben niet brak.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef Etcetera het volgende:
eerder gaan slapen en minder alcohol drinken
graag gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 07:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Klopt, het werkt. Ik ben niet brak.
Bedankt voor de tip Etcetera
Word, yo!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:56 schreef LadyBlack het volgende:Succes met hertentamen Etcetera!
Ik ben gaar.......best wakker enzo, maar ik kan nauwelijks meer lopen omdat ik mn benen kapot heb gedanst op Lowlands denk ik
Een beetje wel jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 07:21 schreef iamredleader het volgende:
Da's een flink ontbijt! Nembrionic zal jaloers zijn![]()
Just barelyquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:04 schreef iamredleader het volgende:
It's alive!
Vetquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:05 schreef iamredleader het volgende:
Hoe was het?
En je hoeft ook niet de halve nacht te wandelen om een bus te vindenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vet
Heb wel een paar goeie bands gezien
We konden deze keer vrijwel direct wegrijden van het parkeerterrein. Slechts een kwartier, twintig minuten in de rij gestaan met de auto. We hebben wel eens 5 uur staan wachten
Ja grote uittocht en veel brandende tenten. Zoals het hoortquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef LadyBlack het volgende:hoi Nem! Hoe was het vandaag op de campings? Grote uittocht zeker, ik ben toch wel blij dat ik dat geskipt heb denk ik
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En je hoeft ook niet de halve nacht te wandelen om een bus te vindenje moet trouwens komen kijken in de flat
laminaat ligt er overal in, en de plinten voor een deel
![]()
Ja, op de cameraquote:
PD waren best leuk jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ken alleen Soempie, en die heb ik inderdaad gezienVanavond ook nog, ze was ook bij de Pigeon Detectives zag ik bij het naar buiten gaan. Maar direct daarna alweer uit het oog verloren natuurlijk, wat een drukte daar
![]()
Wel een supershow van de Pigeon Detectives
Inderdaad. Eerst even op je gemak setellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, op de camerade oude flat is een beetje een puinhoop, en ik ga niet op zoek naar de datakabel
![]()
Nee, niet zozeer CD's als dan wel gigabyte's aan mp3'squote:Op maandag 20 augustus 2007 14:15 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Die vent waar jij allemaal cd's van hebt.![]()
MaJo? Was die ook op LL? Ik dacht dat ze pas vandaag terug zou zijn van vakantie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
De Fok LL-meet was trouwens wel weer een flop hoor.
Even kijken wat er met het bord is gebeurd want er was geen bord te bekennen. En er was zo mooi aan gewerkt
We hebben maar een minimeet gehouden met Soemp, ik, Neleos, Lienelien en MaJo.
Nee hoor. PhysicsRules is een toffe peer, z'n vrouw DaviniaHR is een leuke vrouw (met gigantische buik), Asmodian en ik kennen mekaar al 16 jaar, MaJo is supertof, Nembrionic is een gezellige gast die goed kan schilderen, Tinuviel (m'n vrouw) is natuurlijk de mooiste vrouw ter wereld... en ga zo maar door. Heb er nog wel een paar ontmoet op de AKQ-SC meets, die waren ook allemaal gezelligquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Grappig Eng lijkt me dat, om mensen die je op een forum spreekt ineens in levende lijve te zien.
Ik ook niet. Of misschien prongeluk zonder het te wetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ken niemand van Fok in levende lijve.
Komt vanzelf. We wachten rustig af, toch? Ik ga wat dozen inpakken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef PhysicsRules het volgende:
Prima, nog geen nieuws.
Die was er zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
MaJo? Was die ook op LL? Ik dacht dat ze pas vandaag terug zou zijn van vakantie?
Helegaar niet engquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Grappig Eng lijkt me dat, om mensen die je op een forum spreekt ineens in levende lijve te zien.
Maar het was wel erg gezellig, en je houdt er vrienden aan over, of zelfs een ceremoniemeester voor je huwelijk MaJoquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet eng
Wel een beetje vreemd de eerste keer
Juistquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar het was wel erg gezellig, en je houdt er vrienden aan over, of zelfs een ceremoniemeester voor je huwelijk MaJo![]()
Misschien val ik in het echt wel giga tegen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet eng
Wel een beetje vreemd de eerste keer
Dat weten we pas als je komtquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:27 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Misschien val ik in het echt wel giga tegen.![]()
Je bent inderdaad voorlopig de oudste hier. En ik de jongstequote:Op maandag 20 augustus 2007 14:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Jonkies hiero.
dat kan ie wel hebben hoor, is meer een grapje die benaming.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oldtimerniet een heel vleiende manier van spreken zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |