Trustequote:
Nee, ik had verwacht dat je eerder zou reagerenquote:
Krijg je het er warm van?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:16 schreef wyccie het volgende:
Die kan in het Rillingen-plaatjes topic.
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
iov supersheep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weltrusten!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:28 schreef wyccie het volgende:
Lieverds![]()
Ik ga ook maar slapen, moet er morgen om half acht weer uit.
Slaap lekker.![]()
En jij voelt je geen zombie met 5 uur slaap?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:28 schreef wyccie het volgende:
Lieverds![]()
Ik ga ook maar slapen, moet er morgen om half acht weer uit.
Slaap lekker.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Truste!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En jij voelt je geen zombie met 5 uur slaap?
Ik duik ook plat. Trusten!
quote:
Oeps 2 van deze avondquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben dr nog hoor zwaaide alleen sheep enzo uit![]()
Strakke actie!quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik ging van de ene naar de andere kroeg. We zaten om zeven uur al in de kroeg, dus dan vind ik dat ik het nog aardig volgehouden heb tot drie uur.
Klopt, het werkt. Ik ben niet brak.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef Etcetera het volgende:
eerder gaan slapen en minder alcohol drinken
graag gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 07:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Klopt, het werkt. Ik ben niet brak.
Bedankt voor de tip Etcetera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |