Maar wat voor taak heb je nou precies? aangezien je de hele nacht hier op fok zit?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb het wel, maar ben haast nooit thuis.![]()
En als ik al thuis ben lig ik liever op de bank met een goed boek en een goed glas whisky dan achter de computer te zitten.
Op dit moment ben ik Wachtcommandant op een, niet nader te noemen, luchtmacht onderdeel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar wat voor taak heb je nou precies? aangezien je de hele nacht hier op fok zit?
Zo'n baan wil ik later ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik Wachtcommandant op een, niet nader te noemen, luchtmacht onderdeel.
Dus als mijn mensen hun werk goed doen, heb ik vrij weinig te doen.Tijd zat voor FOK! dan.
quote:
quote:
Uit m'n Photobucket hèquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar heb je die nou weer vandaan!?
ik denk dat ik ook maar eens een verzameling moet aanleggen.quote:
quote:
Misschien is komt het omdat het 4 uur 's nachts isquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:54 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is het stil hier! Zit echt (bijna) iedereen op LL?
Niet idereen hierquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:27 schreef Cobra4 het volgende:
FOK! is toch 24/7?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:32 schreef Yurithemaster het volgende:
behalve nu dan want ik ben nu weg
Foto's!!!!!!!!!!!!quote:
wauw dat duurde langquote:
not a chancequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |