quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:48 schreef Supersheep het volgende:
Speelt Goran Visnjic de rol van Spatje?
Ik vraag wel gewoon naar mentor Mikequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jazeker, denk wel dat je daar terecht komtEn mij zoeken zal niet moeilijk zijn, ik zal overal wel bovenuit steken
We hebben al heel wat foto's en wat video's gemaakt, maar met de puinhopen in de oude flat is het moeilijk om echt wat te uploaden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig! Wanneer komen de foto's?
Opwarmen doe ik bij de film en daarna in mn bedje. Ook heerlijk warmquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt wel dus. Niks beter dan een avondje goed opwarmen
Had eerst ect, dat werd etje --> edjequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:20 schreef Etcetera het volgende:
Edje
iedereen is er nog steeds van op de hoogte dat ik echt echt echt waar een vrouw benik bedoel... die bh's die ik vandaag heb gekocht zijn niet voor Pitt hoor
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ah de dienst is weee begonnen?
Heb het wel, maar ben haast nooit thuis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je thuis eignelijk geen internet? aangezien je hier altijd tijdens je dienst bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |