abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52071909
Disclaimer: mijn eerste topic in Klaagbaak, wees lief voor me

Gisteren lekker even boodschappen gedaan, behoorlijk wat ingeslagen, alles lekker in m'n koelkast gedumpt zodat ik vanmorgen een lekker ontbijtje kon hebben.

Vanmorgen half bewusteloos koelkast open... leeg Ik dacht dat ik gek was, en dat ik gewoon alles nog in m'n kamer had laten staan... niet dus
Dus even via het binnenplaatsje bij m'n huisgenoot naar binnen gespiekt, die staat nogal bekend om z'n losse handjes.. staat alles daar
Helaas was ie al weg, anders had ik meteen even mijn spulletjes terug geeist, maar nu mocht ik heerlijk naar mijn boodschapjes blijven kijken
Zojuist even m'n huisbaas gebeld, die is er ook niet zo blij mee en gaat erachter aan, maar wat een klootzak is die huisgenoot zeg
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:28:52 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_52071956
Wat een klootzak, die huisgenoot van je.
Tics van je petten.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:29:05 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_52071960
Bouw een hangslot op je koelkast. Triest, maar zo moest het in mijn eerste studentenhuis ook, anders was je gegarandeerd je ham en/of kaas kwijt .
KuikenGuppy
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:29:32 #4
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_52071974
Wat een eikel.
pi_52071987
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:30:15 #6
39436 Dreammaster
Dat zei je moeder vannacht ook
pi_52071993
ga gewoon weer boodschappen doen... en doe er iets bij wat je huisgenoot heerlijk vindt en spuit dat vol met rattegif
pi_52072006
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:29 schreef Burdie het volgende:
Bouw een hangslot op je koelkast. Triest, maar zo moest het in mijn eerste studentenhuis ook, anders was je gegarandeerd je ham en/of kaas kwijt .
Ja, ga ik ook doen. Morgen even langs de gamma, ben alleen zo a-technisch als het maar kan op dat vlak, dus dat word mooi stunten.

Of ik laat het er door hem even op monteren
pi_52072008
ff raampje intikken en je spullen terughalen. En dan zeg je maar tegen je huisbaas dat iemand een steen door het raam heeft gegooid.
Die huisgenoot ff flink aanspreken en zonodig zijn spullen bij jou "opbergen"
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
pi_52072015
Wat een naaistreek, de complete inhoud van een koelkast jatten. En dat ie het dan ook zichtbaar op z'n kamer opstelt
feest
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:31:13 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52072021
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:28 schreef nattermann het volgende:
Dat dus.
Ongelikte beer moet met zijn klauwen van je koelkast afblijven.
Maak een chocolademousse van hondenpoep, dat zal die langer vingervrind leren!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52072053
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat een naaistreek, de complete inhoud van een koelkast jatten. En dat ie het dan ook zichtbaar op z'n kamer opstelt
Hahaha ja zo ernstig dat het eigenlijk wel cool is.
pi_52072119
Zo lomp
feest
pi_52072152
Teur intrappen en spullen terugpakken.

Was er zo snel klaar mee.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52072155
Ik heb een eigen koelkast op mn kamer
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_52072219
Stond het in een tas en heb je het bonnetje nog? Dan zou ik de politie eens bellen, lijkt me een makkelijk gevalletje diefstal
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_52072372
zijn paps en mams hadden zijn toelage zeker nog niet overgemaakt...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_52072560
Ik heb vanmorgen al wel met een steen klaar gestaan, maar daar ben ik te lief voor (of: ik ben niet zo breed als hij ), zelfde met deur intrappen enzo.

Ik ben dit weekend toch weg, en er staat nu alleen nog een pak Optimel. Maar als hij dat drinkt heeft ie de komende tijd nog even wat last van z'n maag

Het stond niet in een tas, bonnetje heb ik volgens mij niet meer. Maar de huisbaas zou het wel regelen, die gast woont er zonder contract, dus als die gast niks betaalt dan is ie weg
pi_52072602
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:41 schreef OA het volgende:
zijn paps en mams hadden zijn toelage zeker nog niet overgemaakt...
Ik vrees dat ze dat de afgelopen paar jaar een beetje vergeten zijn, z'n kamer is compleet leeg, op 1 tafel, stoel en bed na. En de hoeveelheid troep die hij op de grond heeft liggen. Ik gok dat hij gewoon huisvuil als vloerbedekking heeft gekozen
pi_52072651
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:48 schreef Hmail het volgende:

[..]

Ik vrees dat ze dat de afgelopen paar jaar een beetje vergeten zijn, z'n kamer is compleet leeg, op 1 tafel, stoel en bed na. En de hoeveelheid troep die hij op de grond heeft liggen. Ik gok dat hij gewoon huisvuil als vloerbedekking heeft gekozen
Whehe...
Wat een zielig figuur dan zeg...

btw: wat zit er echt in het pak "optimel"?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:51:04 #20
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_52072654
Wat een klotestreek zeg... echt vervelend dat je mensen in je eigen huis niet eens kunt vertrouwen...

Laat even weten hoe het afloopt
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:54:49 #21
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_52072747
Eigenlijk zou je ergens een hoge dosis LSD (of een andere drug moeten regelen die lang werkt) vandaan moeten halen, dat moeten droppen in een drankje wat hij lekker vindt en dan wachten tot hij het opdrinkt. Dan zit tie na een uurtje voor zo'n 10/12 uur gevangen in mentale hel

Kijken of hij dan nog voedsel van je durft te stelen!
It's about being boss, not being the boss...
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:57:58 #22
71115 Rnej
I walk the line
pi_52072843
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:47 schreef Hmail het volgende:
Ik heb vanmorgen al wel met een steen klaar gestaan, maar daar ben ik te lief voor (of: ik ben niet zo breed als hij ), zelfde met deur intrappen enzo.

Ik ben dit weekend toch weg, en er staat nu alleen nog een pak Optimel. Maar als hij dat drinkt heeft ie de komende tijd nog even wat last van z'n maag

Het stond niet in een tas, bonnetje heb ik volgens mij niet meer. Maar de huisbaas zou het wel regelen, die gast woont er zonder contract, dus als die gast niks betaalt dan is ie weg
denk dat het een gevalletje " daaag" is ... voor hem 10 anderen die wel onder contract willen wonen daar
pi_52072855
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:50 schreef OA het volgende:

[..]

Whehe... [afbeelding]
Wat een zielig figuur dan zeg... [afbeelding]

btw: wat zit er echt in het pak "optimel"?
Van alle pakken drinken die ik in m'n prullenbak kon vinden het laatste restje + het laatste restje koffie, scheut zout en een opgerookte peuk
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:51 schreef Schlumberger het volgende:
Wat een klotestreek zeg... echt vervelend dat je mensen in je eigen huis niet eens kunt vertrouwen...

Laat even weten hoe het afloopt
Net m'n huisbaas weer aan de telefoon gehad, die gozer schijnt niet helemaal lekker te zijn, "en dan weet ie gewoon niet meer wat ie doet". Huisbaas heeft hem al aan de telefoon gehad, en hij gaat of 30 euro overmaken naar mij, of hij is z'n kamer kwijt
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:59:02 #24
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52072881
bak een sterke spacecake en bereid en zware paddo omelet, zet deze in de koelkast en hoop dat hij deze binnen een uur opvreet

45 min tot een urrtje wachten kun je lachen, alles ff filmen en op youtube knallen

kijken of ie het daarna nog eens flikt
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_52072948
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef Hmail het volgende:

[..]

Van alle pakken drinken die ik in m'n prullenbak kon vinden het laatste restje + het laatste restje koffie, scheut zout en een opgerookte peuk
quote:
[..]

Net m'n huisbaas weer aan de telefoon gehad, die gozer schijnt niet helemaal lekker te zijn, "en dan weet ie gewoon niet meer wat ie doet". Huisbaas heeft hem al aan de telefoon gehad, en hij gaat of 30 euro overmaken naar mij, of hij is z'n kamer kwijt
Goed geregeld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')