Ja, ga ik ook doen. Morgen even langs de gamma, ben alleen zo a-technisch als het maar kan op dat vlak, dus dat word mooi stunten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:29 schreef Burdie het volgende:
Bouw een hangslot op je koelkast. Triest, maar zo moest het in mijn eerste studentenhuis ook, anders was je gegarandeerd je ham en/of kaas kwijt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:28 schreef nattermann het volgende:
Wat een klootzak, die huisgenoot van je.
Hahaha ja zo ernstig dat het eigenlijk wel cool is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat een naaistreek, de complete inhoud van een koelkast jatten. En dat ie het dan ook zichtbaar op z'n kamer opstelt
Ik vrees dat ze dat de afgelopen paar jaar een beetje vergeten zijn, z'n kamer is compleet leeg, op 1 tafel, stoel en bed na. En de hoeveelheid troep die hij op de grond heeft liggen. Ik gok dat hij gewoon huisvuil als vloerbedekking heeft gekozenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:41 schreef OA het volgende:
zijn paps en mams hadden zijn toelage zeker nog niet overgemaakt...![]()
Whehe...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:48 schreef Hmail het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dat de afgelopen paar jaar een beetje vergeten zijn, z'n kamer is compleet leeg, op 1 tafel, stoel en bed na. En de hoeveelheid troep die hij op de grond heeft liggen. Ik gok dat hij gewoon huisvuil als vloerbedekking heeft gekozen
denk dat het een gevalletje " daaag" is ... voor hem 10 anderen die wel onder contract willen wonen daarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:47 schreef Hmail het volgende:
Ik heb vanmorgen al wel met een steen klaar gestaan, maar daar ben ik te lief voor (of: ik ben niet zo breed als hij), zelfde met deur intrappen enzo.
Ik ben dit weekend toch weg, en er staat nu alleen nog een pak Optimel. Maar als hij dat drinkt heeft ie de komende tijd nog even wat last van z'n maag
Het stond niet in een tas, bonnetje heb ik volgens mij niet meer. Maar de huisbaas zou het wel regelen, die gast woont er zonder contract, dus als die gast niks betaalt dan is ie weg
Van alle pakken drinken die ik in m'n prullenbak kon vinden het laatste restje + het laatste restje koffie, scheut zout en een opgerookte peukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:50 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe... [afbeelding]
Wat een zielig figuur dan zeg... [afbeelding]
btw: wat zit er echt in het pak "optimel"?
Net m'n huisbaas weer aan de telefoon gehad, die gozer schijnt niet helemaal lekker te zijn, "en dan weet ie gewoon niet meer wat ie doet". Huisbaas heeft hem al aan de telefoon gehad, en hij gaat of 30 euro overmaken naar mij, of hij is z'n kamer kwijtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:51 schreef Schlumberger het volgende:
Wat een klotestreek zeg... echt vervelend dat je mensen in je eigen huis niet eens kunt vertrouwen...
Laat even weten hoe het afloopt
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef Hmail het volgende:
[..]
Van alle pakken drinken die ik in m'n prullenbak kon vinden het laatste restje + het laatste restje koffie, scheut zout en een opgerookte peuk
Goed geregeld!quote:[..]
Net m'n huisbaas weer aan de telefoon gehad, die gozer schijnt niet helemaal lekker te zijn, "en dan weet ie gewoon niet meer wat ie doet". Huisbaas heeft hem al aan de telefoon gehad, en hij gaat of 30 euro overmaken naar mij, of hij is z'n kamer kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |