Word, yo!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:56 schreef LadyBlack het volgende:Succes met hertentamen Etcetera!
Ik ben gaar.......best wakker enzo, maar ik kan nauwelijks meer lopen omdat ik mn benen kapot heb gedanst op Lowlands denk ik
Een beetje wel jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 07:21 schreef iamredleader het volgende:
Da's een flink ontbijt! Nembrionic zal jaloers zijn![]()
Just barelyquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:04 schreef iamredleader het volgende:
It's alive!
Vetquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:05 schreef iamredleader het volgende:
Hoe was het?
En je hoeft ook niet de halve nacht te wandelen om een bus te vindenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vet
Heb wel een paar goeie bands gezien
We konden deze keer vrijwel direct wegrijden van het parkeerterrein. Slechts een kwartier, twintig minuten in de rij gestaan met de auto. We hebben wel eens 5 uur staan wachten
Ja grote uittocht en veel brandende tenten. Zoals het hoortquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef LadyBlack het volgende:hoi Nem! Hoe was het vandaag op de campings? Grote uittocht zeker, ik ben toch wel blij dat ik dat geskipt heb denk ik
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En je hoeft ook niet de halve nacht te wandelen om een bus te vindenje moet trouwens komen kijken in de flat
laminaat ligt er overal in, en de plinten voor een deel
![]()
Ja, op de cameraquote:
PD waren best leuk jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ken alleen Soempie, en die heb ik inderdaad gezienVanavond ook nog, ze was ook bij de Pigeon Detectives zag ik bij het naar buiten gaan. Maar direct daarna alweer uit het oog verloren natuurlijk, wat een drukte daar
![]()
Wel een supershow van de Pigeon Detectives
Inderdaad. Eerst even op je gemak setellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, op de camerade oude flat is een beetje een puinhoop, en ik ga niet op zoek naar de datakabel
![]()
Nee, niet zozeer CD's als dan wel gigabyte's aan mp3'squote:Op maandag 20 augustus 2007 14:15 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Die vent waar jij allemaal cd's van hebt.![]()
MaJo? Was die ook op LL? Ik dacht dat ze pas vandaag terug zou zijn van vakantie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
De Fok LL-meet was trouwens wel weer een flop hoor.
Even kijken wat er met het bord is gebeurd want er was geen bord te bekennen. En er was zo mooi aan gewerkt
We hebben maar een minimeet gehouden met Soemp, ik, Neleos, Lienelien en MaJo.
Nee hoor. PhysicsRules is een toffe peer, z'n vrouw DaviniaHR is een leuke vrouw (met gigantische buik), Asmodian en ik kennen mekaar al 16 jaar, MaJo is supertof, Nembrionic is een gezellige gast die goed kan schilderen, Tinuviel (m'n vrouw) is natuurlijk de mooiste vrouw ter wereld... en ga zo maar door. Heb er nog wel een paar ontmoet op de AKQ-SC meets, die waren ook allemaal gezelligquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Grappig Eng lijkt me dat, om mensen die je op een forum spreekt ineens in levende lijve te zien.
Ik ook niet. Of misschien prongeluk zonder het te wetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ken niemand van Fok in levende lijve.
Komt vanzelf. We wachten rustig af, toch? Ik ga wat dozen inpakken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef PhysicsRules het volgende:
Prima, nog geen nieuws.
Die was er zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
MaJo? Was die ook op LL? Ik dacht dat ze pas vandaag terug zou zijn van vakantie?
Helegaar niet engquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Grappig Eng lijkt me dat, om mensen die je op een forum spreekt ineens in levende lijve te zien.
Maar het was wel erg gezellig, en je houdt er vrienden aan over, of zelfs een ceremoniemeester voor je huwelijk MaJoquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet eng
Wel een beetje vreemd de eerste keer
Juistquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar het was wel erg gezellig, en je houdt er vrienden aan over, of zelfs een ceremoniemeester voor je huwelijk MaJo![]()
Misschien val ik in het echt wel giga tegen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet eng
Wel een beetje vreemd de eerste keer
Dat weten we pas als je komtquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:27 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Misschien val ik in het echt wel giga tegen.![]()
Je bent inderdaad voorlopig de oudste hier. En ik de jongstequote:Op maandag 20 augustus 2007 14:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Jonkies hiero.
dat kan ie wel hebben hoor, is meer een grapje die benaming.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oldtimerniet een heel vleiende manier van spreken zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |